Tworzenie użytecznego oprogramowania - Cogswell Jeff - książka

Tworzenie użytecznego oprogramowania książka papierowa

Cogswell Jeff

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nie jest łatwo przygotować dobre oprogramowanie – ta książka uczy jak to robić. Efektywne oprogramowanie odnosi sukces – każdy chce go używać. Doświadczony programista pokazuje nam, jak każdy aspekt pracy twórcy oprogramowania powinien być inspirowany użytecznością końcowego produktu.
Książka zawiera zestaw systematycznych porad dla twórców aplikacji. Nie ma czynników „intuicyjnych” – wszystko wynika z takich elementów jak prostota, spójność, zgodność z uznanymi konwencjami oraz spojrzenie z perspektywy użytkownika. Takie podejście sprawia, że programy będą dużo łatwiejsze do wykorzystania.
Oto kilka ważnych elementów:
- okna i dialogi powinny być łatwe do zrozumienia i wykorzystania,
- program powinien oszczędnie korzystać z zasobów i być szybki,
- nawigacja w programie musi być prosta,
- uproszczenie raportów i prezentacji danych,
- zrozumienie, że złe decyzje programisty utrudniają korzystanie z programu,
- zapewnienie prostego startu i zatrzymania,
- korzystanie z zalet programowania obiektowego,
- zrozumienie wagi efektywnego korzystania z programu dla jego sukcesu,
- wykorzystanie procesu testowania do poprawy efektywności,
- wykorzystanie szkoleń, poprawnej instalacji oraz pomocy on-line,
- odpowiednie decyzje na poziomie zarządzania.

Niektóre rozdziały są przeznaczone przede wszystkim dla programistów, inne dla menedżerów. Wszystkie zawierają wiele porad i przykładów praktycznych z perspektywy twórców i użytkowników oprogramowania.

Liczba stron: 346

Tłumacz: Szalbot Zbigniew

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 8372794715

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.