Twoje testy Język hiszpański - Melian Jose Cardenes,Krenn Herwig, Zeuch Wilfried - książka

Twoje testy Język hiszpański książka papierowa

Melian Jose Cardenes,Krenn Herwig, Zeuch Wilfried

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.

19,90 zł
od 10,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Dwuczęściowy zbiór testów z języka hiszpańskiego zawiera w sumie 280 różnorodnych ćwiczeń (4000 pytań testowych), poświęconych wszystkim najważniejszym zagadnieniom z zakresu słownictwa oraz gramatyki praktycznej języka hiszpańskiego.

Testy zawarte w części pierwszej – Leksyce – dotyczą takich zagadnień, jak synonimia, antonimia, paronimia i homonimia, rozróżnianie i użycie części mowy, definicje słów oraz nazwy własne.

Testy zawarte w części drugiej – Gramatyce – obejmują części mowy (rzeczowniki i rodzajniki, zaimki, przymiotniki i przysłówki, przyimki), kategorie morfologiczne (konstrukcje bezokolicznikowe, imiesłowy, tryb rozkazujący, okresy warunkowe, czasy) oraz składnię (mowa zależna, różne typy zdań).

Warto podkreślić, że zawarte w naszym zbiorze ćwiczenia są w przeważającej większości ćwiczeniami systematyzującymi i sprawdzającymi już posiadaną wiedzę i umiejętności. Z tego względu niniejszy zbiór testów przeznaczony jest dla osób władających językiem hiszpańskim na poziomie podstawowym, znakomicie nadaje się do powtórek przed egzaminami i dla odświeżenia znajomości języka hiszpańskiego, a także jako materiał uzupełniający dla słuchaczy kursów językowych na różnych poziomach zaawansowania.

Liczba stron: 388

Rok wydania: 2008

Format (wymiary): 12.0x15.0cm

ISBN: 9788301157227

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.