Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry - Łukasz "Night Driver" Wróbel - ebook
PROMOCJA

Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry ebook

Łukasz "Night Driver" Wróbel

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Twierdza: Krzyżowiec poprowadzi Was przez wyprawy krzyżowe i wskaże odpowiednią drogę wśród niemiłosiernych piasków pustyni. Znajdziecie tu zarówno podstawowe informacje dotyczące rozbudowy twierdzy jak i solucję 25 misji kampanii.

Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Krzyżowiec] Pozostałe misje
  • [Krzyżowiec] 1. Przybycie
  • [Krzyżowiec] 25. Zapomniany
  • [Krzyżowiec] 2. Wyruszając z obozu
  • [Krzyżowiec] 4. Stary przyjaciel
  • [Krzyżowiec] 3. Kraj pokryty kurzem
  • [Krzyżowiec] 5. Arabska przygoda
  • [Krzyżowiec] 24. Śmierć wśród wydm
  • [Krzyżowiec] 6. Bezkresna pustynia
  • [Krzyżowiec] 17. Królestwo wielbłądów

Informacja o grze

Twierdza: Krzyżowiec to kontynuacja wydanej w 2001 roku strategii czasu rzeczywistego Twierdza, przygotowana przez team deweloperski studia FireFly. Tym razem akcja gry przeniesiona została na Bliski Wschód, w czasy wypraw krzyżowych. Zadanie gracza polega na wznoszeniu i rozbudowie twierdz, zaspokajaniu potrzeb mieszkańców, rekrutacji armii, a wreszcie pokonaniu przeciwników.

Gra Stronghold: Crusader, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 27

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Twierdza:Krzyżowiecporadnik do gry

autor: Łukasz "Night Driver" Wróbel

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=494

[email protected]

Spis treści

Wstęp

[Krzyżowiec] 1. Przybycie

[Krzyżowiec] 2. Wyruszając z obozu

[Krzyżowiec] 3. Kraj pokryty kurzem

[Krzyżowiec] 4. Stary przyjaciel

[Krzyżowiec] 5. Arabska przygoda

[Krzyżowiec] 6. Bezkresna pustynia

[Krzyżowiec] 7. Grecki ogień

[Krzyżowiec] 8. Piaski czasu

[Krzyżowiec] 9. Oaza

[Krzyżowiec] 10. Kraina palm

[Krzyżowiec] 11. Kamienista dolina

[Krzyżowiec] 12. Strumień

[Krzyżowiec] 13. Żar tropików

[Krzyżowiec] 14. Kraina Arabów

[Krzyżowiec] 15. Legowisko lwów

[Krzyżowiec] 16. Łowcy pustyni

[Krzyżowiec] 17. Królestwo wielbłądów

[Krzyżowiec] 18. Pustkowie

[Krzyżowiec] 19. Spotkanie z historią

[Krzyżowiec] 20. Saracen

[Krzyżowiec] 21. Pustynny wiatr

[Krzyżowiec] 22. Czerwony dziób

[Krzyżowiec] 23. Płaska kraina

[Krzyżowiec] 24. Śmierć wśród wydm

[Krzyżowiec] 25. Zapomniany

[Krzyżowiec] Pozostałe misje

Wstęp

Witaj Panie - pustynia czeka na Ciebie!

Tym jakże oddającym sedno gry zawołaniem chciałbym zaprosić Ciebie czytelniku, abyś poświęcił trochę czasu na "przestudiowanie" tego poradnika. Poprowadzi Cię on przez wyprawy krzyżowe i wskaże odpowiednią drogę wśród niemiłosiernych piasków pustyni. W artykule tym znajdziesz zarówno podstawowe informacje dotyczące rozbudowy Twojej twierdzy jak i solucję 25 misji kampanii. Mam nadzieję, że ten tekst pomoże Ci w pozytywnym zakończeniu gry i zatryumfowaniu nad arabskim światem niewiernych.

Do Boju!

Łukasz "Night Driver" Wróbel

Dobre rady na lepszy początek

Krzyżowiec jest bardzo dobrym RTS-em, ale jest też bardzo trudny. Niejednokrotnie będziemy musieli walczyć z prawdziwym zapałem i wytrwałością, by pokazać, kto tak naprawdę jest mistrzem walki - niezależnie od warunków. Garść poniższych porad z pewnością się przyda.

Solidna twierdza to podstawa

Nie każdy budynek możemy wybudować w dowolnym miejscu, niektóre potrzebują odpowiedniego podłoża - np. farmy, kopalnie.

Aby żołnierze mogli dostać się na wieże, trzeba wybudować przylegające do muru schody bądź bramę połączoną murem z wieżą.

Aby wzmocnić naszą gospodarkę, nie bójmy się budować po kilka, a czasem nawet kilkunastu budynków z danego rodzaju.

Wieże i mury są świetnym elementem obrony naszej bazy.

Starajmy się maksymalnie wykorzystywać teren, którym dysponujemy - jeśli mamy dostęp do surowców, to eksploatujmy je - jeśli do trawy to budujmy farmy.

Jeśli nie mamy dostępu do jakiegoś surowca, musimy wybudować targowisko, by zakupić potrzebny towar, bądź pozbyć się nadmiernych ilości niepotrzebnych rzeczy.

Walka

Walka w tej grze nie jest głównym aspektem - równie ważna lub nawet ważniejsza jest gospodarka.

Do różnego typu ataków wykorzystujmy róże jednostki - wedle ich przeznaczenia - nie upierajmy się przy tworzeniu tylko jednego rodzaju wojów.

Wykorzystujmy machiny oblężnicze, by ułatwić sobie życie - czasem jedna machina potrafi zrobić więcej niż równoległa śmierć kilkudziesięciu żołnierzy.

W miarę naszych potrzeb wykorzystujmy dodatkowe udogodnienia jak choćby fosa czy wilcze doły - twórzmy jednak te obiekty, aby je później wykorzystać, a nie by "ładnie wyglądały".

Często świetnym sposobem na wroga jest szybkie wynajęcie arabskich wojsk na starcie - bez zbędnego budowania i straty czasu.