Trylogia mocy i szału 3 Moc - Lewicka Anna - książka

Trylogia mocy i szału 3 Moc książka papierowa

Anna Lewicka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Złowieszczy cień pada na rodzinę sióstr Olszańskich. Zdesperowana Sówka postanawia wziąć sprawy we własne ręce, by uwolnić Igę spod władzy złego ducha, a także dowiedzieć się, jakie siły stoją za ostatnimi wydarzeniami. Pomimo swoich uprzedzeń musi wyciągnąć rękę po pomoc do tych, których obawia się najbardziej – do berserkerów. Wsparcia udziela jej Gustav; poczucie odpowiedzialności również nakazuje mu zadbać o bezpieczeństwo najbliższych. Oboje podejmują działania, nie wiedzą jednak, że w tym samym czasie wiedźma szykuje swoją własną pułapkę...

Idąc jej śladami, Sówka i Gustav przebywają drogę przez deszczowe, jesienne Bieszczady po zimną, pełną wichrów i śniegu Islandię. Niezauważenie zbliżają się do siebie, połączeni wspólnym celem. Czy na tej wulkanicznej wyspie znajdą odpowiedzi na swoje pytania? Czy zdążą ochronić Alicję i ocalić rodzinę, zanim okaże się za późno?

,,Moc” to opowieść o zemście, której korzenie sięgają setek lat w przeszłość, a także o nienawiści silniejszej niż sama śmierć. To także historia uczucia zrodzonego między dwojgiem ludzi, którzy nigdy nie zbliżyliby się do siebie, gdyby nie konieczność połączenia sił na rzecz wyższego dobra.

W ostatnim tomie Trylogii Mocy i Szału wszystko się wyjaśni - kim jest wiedźma z jeziora i jaka jest jej historia? Co stało się z Igą? Co ma z tym wszystkim wspólnego pochodzenie Wiktora?

Sięgnij po trzecią część historii o wiedźmach i berserkerach, i odkryj wszystkie tajemnice, jakie skrywały wodne odmęty złowrogiego jeziora.

Liczba stron: 358

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788376868370

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.