Total Club Manager 2005 - poradnik do gry - Artur "Roland" Dąbrowski - ebook

Total Club Manager 2005 - poradnik do gry ebook

Artur "Roland" Dąbrowski, Patryk "Pepsi" Purczyński

0,0
7,90 zł

Opis

Poradnik do menadżera piłkarskiego Total Manager 2005 zawiera szczegółowe opisy wszystkich najważniejszych aspektów pracy trenerskiej - treningów, obozów treningowych, ustawień taktycznych, angażowania sztabu szkoleniowego...

Total Club Manager 2005 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Jedziemy na obóz cz.1
  • Zaczynamy...
  • Kluczowe umiejętności zawodników
  • Przegląd kadry
  • W młodzieży siła
  • Rodzaje grup treningowych (Trening)
  • Ćwiczenia treningowe (2) (Trening)
  • Ćwiczenia treningowe (1) (Trening)
  • Wprowadzenie (Trening)
  • Jedziemy na obóz cz.3

Informacja o grze

Total Club Manager 2005 to w prostej linii następca dobrego i uznanego na całym świecie Total Club Manager 2004. Firmowana przez EA Sports najnowsza odsłona TCM jest programem wykonanym z wielkim rozmachem, posiadający znaczną ilość nowych rozwiązań w stosunku do wersji sprzed roku.

Gra Total Club Manager 2005, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku piłka nożna. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX, PS2. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 30




Total Club Manager 2005poradnik do gry

autorzy: Artur "Roland" Dąbrowski, Patryk "Pepsi" Purczyński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=341

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Zaczynamy...

Jedziemy na obóz cz.1

Jedziemy na obóz cz.2

Jedziemy na obóz cz.3

Trening

Wprowadzenie

Ćwiczenia treningowe (1)

Ćwiczenia treningowe (2)

Rodzaje grup treningowych

W młodzieży siła

Przegląd kadry

Kluczowe umiejętności zawodników

Sztab szkoleniowy

Nasza pozycja

Taktyka

Przed pierwszym meczem

W przerwie meczu

Wstęp

Total Club Manager 2005 to jeden z trzech piłkarskich menedżerów liczących się na rynku gier komputerowych. Najnowsza odsłona okazała się dużo lepsza od poprzedniej i zmniejszyła dystans Electronic Arts do Segi z jej Football Manager'em 2005.

Poniższy poradnik zawiera szczegółowe opisy wszystkich najważniejszych aspektów pracy trenerskiej - treningów, obozów treningowych, ustawień taktycznych, angażowania sztabu szkoleniowego... Mamy nadzieję, że coś dla siebie znajdą w tym materiale nie tylko początkujący gracze, ale i bardziej obeznani w temacie wirtualni menedżerowie.

UWAGA: Na początku gry w lewym górnym roku wyświetlać się będą kolejne wskazówki, które będą nam podpowiadać kolejne posunięcia. Dzięki nim w prosty sposób nauczymy się przeskakiwać między ekranami i z łatwością odnajdziemy pożądane opcje. Oprócz tego w menu pomocy (Help) szczegółowo wyjaśniono wszystkie ważniejsze zagadnienia. Niestety nie zostały one przetłumaczone na język polski, więc przyda się dobra znajomość angielskiego lub szczegółowy słownik.

Zapraszamy,

Artur "Roland" Dąbrowski & Patryk "Pepsi" Purczyński

Zaczynamy...

Podczas rozpoczynania nowej rozgrywki wybieramy jeden z czterech harmonogramów treningowych dla okresu przygotowawczego. Im dłuższy sezon nas czeka, tym ważniejszy będzie czynnik kondycji.

Dlatego w większości przypadków wybieramy wariant mający na celu jak najlepsze przygotowanie naszych zawodników pod względem fizycznym (Fitness based). Jeśli uczestniczymy w rozgrywkach o małej liczbie zespołów, możemy skusić się na harmonogram wyważony (Well-balanced).

Następnie wyświetla się ekran, na którym rozdzielamy punkty na jedną z czterech cech trenerskich. Są to: motywowanie (Motivation Skills), trenowanie (Coaching Skills), trenowanie bramkarzy (Goalkeepers' Training) i negocjowanie (Negotiation Skills). Najważniejsze są dwa pierwsze atrybuty, dlatego stawiamy na nie pięć oczek. Do trzeciej cechy dodajemy dwa punkty, a do czwartej - trzy. Dzięki temu zaoszczędzamy pięć punktów, które przeznaczamy na naukę języka angielskiego. Jeśli wybraliśmy go jako podstawowy, dodajemy dodatkowe punkty na rozwój zdolności trenerskich.

Powyżej prezentuję screena przedstawiającego skutki wprowadzania poszczególnych wariantów treningowych. Doskonale widać, że zalecane przeze mnie harmonogramy dają bardzo dobre wyniki. Są one w miarę porównywalne, lecz harmonogram kondycyjny (Fitness based) pozwala nam "wycisnąć" z podopiecznych więcej pod względem właśnie fizycznym, podczas gdy zestaw wyważony (Well-balanced) jest bardziej wszechstronny. Jeśli decydujemy się na treningi taktyczne (Tactics based) lub te mające na celu podwyższenie zdolności zawodników (Player skills based), osiągamy bardzo słabe wyniki kondycyjne i jesteśmy słabo przygotowani do sezonu, wraz ze zbliżaniem się do końca rozgrywek drużyna ma coraz mniej sił.

Jedziemy na obóz cz.1

Aby jak najefektywniej wykorzystać potencjał treningów kondycyjnych, udajemy się na odpowiedni obóz przedsezonowy. Wybieramy pomiędzy sporą liczbą ośrodków z całego globu, jednakże podczas selekcji kierujemy się najważniejszymi dla nas cechami. Poniżej prezentuję spis wszystkich ośrodków treningowych, jakie znajdujemy w grze.

Miejscowość

Największa zaleta