Too Human - poradnik do gry - Zamęcki "g40st" Przemysław - ebook
PROMOCJA

Too Human - poradnik do gry ebook

Zamęcki "g40st" Przemysław

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry „Too Human” zawiera zarówno luźne porady, mające przejście gry uczynić nieco łatwiejszym, jak i solucję, dzięki której nie musisz zastanawiać się, co czeka Cię za następnym rogiem.

Too Human - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Garść porad
  • Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) (Solucja)
  • Człowieczeństwo i cybernetyka
  • Commando (Klasa)
  • Bio Engineer (Klasa)
  • Defender (Klasa)
  • Berserker (Klasa)
  • Champion (Klasa)
  • Ukryte areny
  • Misja 01 - Hall of Heroes (cz.2) (Solucja)

Informacja o grze

Too Human to nielinearna, dynamiczna gra akcji z elementami cRPG, osadzona w odległej przyszłości. Pomysł na stworzenie tytułu, w umysłach programistów z Silicon Knights narodził się na początku XXI wieku, kiedy to gra szykowana była na konsolę PlayStation 2 oraz GameCube. Niestety projekt poszedł w odstawkę, aż do roku 2006, kiedy możliwości platformy Xbox 360 ziściły marzenia developerów o wydaniu tej pozycji.

Gra Too Human, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Too Humanporadnik do gry

autor: Zamęcki "g40st" Przemysław

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=790

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Garść porad

Klasa

Champion

Berserker

Defender

Bio Engineer

Commando

Człowieczeństwo i cybernetyka

Solucja

Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1)

Misja 01 - Hall of Heroes (cz.2)

Aesir

Misja 02 - Ice Forest (cz.1)

Misja 02 - Ice Forest (cz.2)

Misja 03 - World Serpent (cz.1)

Misja 03 - World Serpent (cz.2)

Misja 04 - Helheim (cz.1)

Misja 04 - Helheim (cz.2)

Ukryte areny

Lista achievementów

Wprowadzenie

Witam w poradniku do jednej z najdłużej powstających gier w historii tej branży. Too Human jest programem z pogranicza slasherów oraz gatunku hack & slash i pozwala wcielić się w nordyckiego boga o imieniu Baldur. Nie masz tu jednak do czynienia ze stylizowanym na średniowiecze fantasy, a z cyberpunkową wizją odległej przeszłości, w której bogowie muszą stanąć w obronie ludzkości przeciwko przybyłym spoza naszego świata maszynom i knowaniom Lokiego - boga zdrady i podstępu. Too Human w założeniu jest pierwszą częścią trylogii opowiadającej o mitycznym Ragnarok, czyli końcu świata, w trakcie którego bogowie zmierzą się z olbrzymami w śmiertelnej walce o przyszłość ludzkiej rasy.

Poniższy poradnik zawiera zarówno luźne porady, mające przejście gry uczynić nieco łatwiejszym, jak i solucję, dzięki której nie musisz zastanawiać się, co czeka Cię za następnym rogiem.

Przemek "g40st" Zamęcki

Garść porad

Porady ogólne

Ślizg - staraj się nie dobiegać do przeciwników, a "doślizgiwać" się do nich. Gra jest wtedy znacznie szybsza, a i nagradza szybszym napełnianiem wskaźnika combosów. Może to nieco śmiesznie wyglądać, ale jest to metoda skuteczna i chyba jedyna możliwa w przypadku, kiedy jesteś otoczony przez kilkunastu/kilkudziesięciu wrogów. Wystarczy, że w odpowiedniej odległości przytrzymasz prawą gałkę analogową skierowaną w stronę najbliższego oponenta.

Amunicja - różne typy amunicji mają różne działanie i zastosowanie. Lasery znakomicie sprawdzają się na większe odległości oraz w walkach przeciwko trollom i bossom. Im dłużej celujesz bez przerwy w konkretny element zbroi, tym laser szybciej ją nagrzewa i zadaje większe obrażenia. Plazma jest lepsza na krótsze odległości i choć nie ma aż takiej siły, to przy celowaniu w większe grupy wrogów może działać obszarowo i razić jednocześnie kilku przeciwników.

Broń i zbroja - w miarę ich używania i otrzymywanych obrażeń spada jakość noszonej przez Baldura broni i zbroi. Staraj się zawsze mieć każdy z tych elementów w zapasie i stale monitoruj stan zużycia. Kiedy jakiś element zacznie migać na postaci na czerwono, oznacza to, że jest całkowicie zepsuty i wymaga naprawy w Asgardzie.

Kamera - pamiętaj, że za pomocą d-pada (strzałki na padzie) możesz przybliżać lub oddalać kamerę od pleców Baldura. Jest to bardzo przydatna możliwość i zapewne często będziesz z niej korzystać.

Runy i amulety - w trakcie swojej podróży znajdziesz dziesiątki run. Wyposaża się w nie broń lub elementy zbroi z wolnymi slotami. Dzięki temu znajdowane przedmioty mają znacznie potężniejszą moc. Najlepiej łączyć runy w swoiste comba. Jeżeli na przykład posiadasz element zbroi z kilkoma wolnymi slotami, warto wypełnić je takimi runami, z których wszystkie dają jeden konkretny bonus. Dzięki temu dodatki te kumulują się, tworząc naprawdę potężne przedmioty. Amulety znajdziesz w cyberprzestrzeni. Działają one na nieco innej zasadzie. Mianowicie każdy z nich, aby stał się aktywny, wymaga umieszczenie w jednym z dwu slotów w zakładce amuletów. Następnie trzeba skupić się na wykonaniu konkretnego zadania znajdującego się w opisie każdego z talizmanów. Będzie to na przykład zabicie stu wrogów, odnalezienie ukrytej areny czy zabicie konkretnego bossa. Po uporaniu się z tym każdy z amuletów należy wypełnić odpowiednimi runami, co tworzy jeszcze potężniejszą runę, która z kolei zostanie wykorzystana przy wypełnianiu amuletu z wyższego poziomu. Brzmi to nieco skomplikowanie, ale kiedy już zajmiesz się runami, wszystko stanie się jasne.

Blueprinty - pamiętaj o znajdowanych przez Baldura planach broni i zbroi. Po wyprodukowaniu (co może nastąpić w dowolnie wybranym momencie) są one zwykle potężniejsze od znajdowanych gotowców.

Zbroje elitarne - kompletowanie elitarnych zbroi nie należy do rzeczy prostych i z pewnością wymaga sporo wysiłku. Każda ze zbroi składa się bowiem z siedmiu trudnych do znalezienia oddzielnych części. Łatwo je poznać po tym, że ikonki je reprezentujące mają kolor czerwony.

Filmiki - wciśnięcie przycisku B na padzie podczas oglądania cut-scenki przerywa ją.

Pająk - jest