Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradnik do gry „Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter" składa się z dokładnego opisu przejścia kampanii singleplayer, porad dotyczących sprawnego poruszania się, umiejętnego dowodzenia drużyną, czy też korzystania z dodatkowego wyposażenia.

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Misja 03] VIP 2 is down - cz.4
  • [Misja 01] Contact - cz.1
  • [Misja 03] VIP 2 is down - cz.3
  • [Misja 03] VIP 2 is down - cz.5
  • [Misja 03] VIP 2 is down - cz.6
  • [Misja 02] Coup d’etat - cz.1
  • [Misja 03] VIP 2 is down - cz.1
  • [Misja 01] Contact - cz.5
  • [Misja 01] Contact - cz.3
  • [Misja 02] Coup d’etat - cz.7

Informacja o grze

Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City.

Gra Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: XBX, PC, PS2, GCN, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 107

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Tom Clancy's Ghost Recon:Advanced Warfighterporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=510

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

[Misja 01] Contact - cz.1

[Misja 01] Contact - cz.2

[Misja 01] Contact - cz.3

[Misja 01] Contact - cz.4

[Misja 01] Contact - cz.5

[Misja 01] Contact - cz.6

Ekran wyposażenia

[Misja 02] Coup d'etat - cz.1

[Misja 02] Coup d'etat - cz.2

[Misja 02] Coup d'etat - cz.3

[Misja 02] Coup d'etat - cz.4

[Misja 02] Coup d'etat - cz.5

[Misja 02] Coup d'etat - cz.6

[Misja 02] Coup d'etat - cz.7

[Misja 02] Coup d'etat - cz.8

[Misja 03] VIP 2 is down - cz.1

[Misja 03] VIP 2 is down - cz.2

[Misja 03] VIP 2 is down - cz.3

[Misja 03] VIP 2 is down - cz.4

[Misja 03] VIP 2 is down - cz.5

[Misja 03] VIP 2 is down - cz.6

[Misja 04] Strong point - cz.1

[Misja 04] Strong point - cz.2

[Misja 04] Strong point - cz.3

[Misja 04] Strong point - cz.4

[Misja 04] Strong point - cz.5

[Misja 04] Strong point - cz.6

[Misja 04] Strong point - cz.7

[Misja 04] Strong point - cz.8

[Misja 05] Mayday! Mayday! - cz.1

[Misja 05] Mayday! Mayday! - cz.2

[Misja 05] Mayday! Mayday! - cz.3

[Misja 05] Mayday! Mayday! - cz.4

[Misja 05] Mayday! Mayday! - cz.5

[Misja 05] Mayday! Mayday! - cz.6

[Misja 06] Ready for bear - cz.1

[Misja 06] Ready for bear - cz.2

[Misja 06] Ready for bear - cz.3

[Misja 06] Ready for bear - cz.4

[Misja 06] Ready for bear - cz.5

[Misja 06] Ready for bear - cz.6

[Misja 06] Ready for bear - cz.7

[Misja 06] Ready for bear - cz.8

[Misja 06] Ready for bear - cz.9

[Misja 07] Quarterback - cz.1

[Misja 07] Quarterback - cz.2

[Misja 07] Quarterback - cz.3

[Misja 07] Quarterback - cz.4

[Misja 07] Quarterback - cz.5

[Misja 07] Quarterback - cz.6

[Misja 07] Quarterback - cz.7

[Misja 08] Guardrail IX - cz.1

[Misja 08] Guardrail IX - cz.2

[Misja 08] Guardrail IX - cz.3

[Misja 08] Guardrail IX - cz.4

[Misja 09] Bulldog - cz.1

[Misja 09] Bulldog - cz.2

[Misja 09] Bulldog - cz.3

[Misja 09] Bulldog - cz.4

[Misja 09] Bulldog - cz.5

[Misja 09] Bulldog - cz.6

[Misja 10] Fierce resistance - cz.1

[Misja 10] Fierce resistance - cz.2

[Misja 10] Fierce resistance - cz.3

[Misja 10] Fierce resistance - cz.4

[Misja 10] Fierce resistance - cz.5

[Misja 10] Fierce resistance - cz.6

[Misja 11][FINAŁ] NORAD on the line - cz.1

[Misja 11][FINAŁ] NORAD on the line - cz.2

[Misja 11][FINAŁ] NORAD on the line - cz.3

[Misja 11][FINAŁ] NORAD on the line - cz.4

[Misja 11][FINAŁ] NORAD on the line - cz.5

Dodatkowe porady

Wprowadzenie

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry "Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter". Poniższy artykuł składa się w głównej mierze z dokładnego opisu przejścia przygotowanej przez producentów gry kampanii singleplayer. Należy zaznaczyć, iż "Advanced Warfighter" w wielu sytuacjach daje graczowi dość dużą swobodę działania, odblokowując wiele różnych celów, a także prowadzących do nich dróg. Prezentowane przeze mnie typy zachowań należy więc traktować w ramach propozycji. W przeciwieństwie do wielu innych tego typu pozycji nic nie stoi na przeszkodzie żeby wypracować własną taktykę działania. To samo tyczy się zabieranego na kolejne misje wyposażenia. Ja osobiście preferuję dobre karabiny oraz broń snajperską. Dlatego też w większości sytuacji opis będzie oparty na tego typu giwerach. W końcowej części poradnika zawarłem ponadto kilkanaście przydatnych porad, z którymi już teraz wypadałoby się bliżej zapoznać. Dotyczą one w głównej mierze sprawnego poruszania się po planszy, umiejętnego dowodzenia drużyną, czy też korzystania z dodatkowego wyposażenia. Prezentuję również przykładowe schematy zachowań. W miarę możliwości postarałem się również zwrócić uwagę Czytelników na ciekawsze modele giwer. Korzystając z okazji pragnę także nadmienić, iż na wyższych poziomach trudności "Advanced Warfighter" jest stosunkowo wymagającym produktem. Dodatkowym utrudnieniem jest brak możliwości dokonywania dowolnych zapisów stanu gry. W miarę możliwości radziłbym więc STARANNIE planować kolejne posunięcia, a także nie śpieszyć się.

Nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko zaprosić do dalszej części poradnika i jednocześnie życzyć udanej gry!

Jacek "Stranger" Hałas

[Misja 01] Contact - cz.1

[Misja 01] Contact!

Podstawowe zagrożenia: Początek tej misji jest nadzwyczaj prosty i stanowi swego rodzaju formę rozbudowanego tutoriala. Z czasem zaczniesz jednak wpadać na pierwszych przeciwników. Musisz się bardzo pilnować, gdyż z racji złożonego otoczenia wielu terrorystów możesz początkowo pominąć. Gra na wyższych poziomach trudności nie wybacza tego typu błędów. W dalszej części etapu będziesz sobie ponadto musiał radzić z gostkami wyposażonymi w wyrzutnie rakiet, a także terrorystami skrywającymi się na dachach budynków. Część z nich stanowią śmiertelnie niebezpieczni snajperzy.

Główny cel misji: Po dokonaniu zrzutu z powietrza, a następnie zebraniu reszty drużyny (poszczególni członkowie ekipy wylądowali w różnych sektorach planszy) będziesz musiał skontaktować się z obecnym na mapie Ramirezem w celu otrzymania kolejnych wytycznych.

Opis przejścia misji: Zabawę rozpoczynasz na pokładzie samolotu (#1). Chwilowo nie musisz nic robić, gdyż przez kilkanaście najbliższych sekund komputer będzie sterował ruchami dowódcy drużyny. Po kilku chwilach znajdziesz się w powietrzu (#2). Wykorzystaj okazję żeby dokładniej przyjrzeć się przepięknie wykonanej okolicy. :-)

Po zaliczeniu krótkiego lotu zaczniesz zbliżać się do ziemi (#1). CHECKPOINT 1. Przygotuj się, gdyż po chwili wylądujesz na autostradzie. Gra zacznie wyświetlać na ekranie pierwsze podpowiedzi. W miarę możliwości dobrze byłoby zacząć je czytać (#2). Poznasz przede wszystkim podstawowe klawisze niezbędne do poruszania postacią. Niezwykle istotne jest również przećwiczenie przyjmowania różnych pozycji (stojącej, kucającej itp.), a także wychylania się na boki.

Po chwili na Twoim ekranie pojawi się ikonka oznaczają ilość metrów dzielących Cię od pierwszego celu tej misji. Tak też będzie w przypadku kolejnych wytycznych. Zacznij przesuwać się do przodu. Po kilku chwilach dotrzesz do ciężarówki (#1). Wciśnij CTRL żeby położyć się na ziemi. Zaczniesz się czołgać (#2). Przytrzymując klawisz SHIFT będziesz mógł przyśpieszyć ten proces. Wstań i ruszaj dalej.

Docelowo powinieneś dotrzeć do niewielkiej platformy, dzięki której będziesz mógł zejść na dół (#1). Po dotarciu na miejsce gra wyświetli pierwsze cele.

Objective (Cel): Reach your Team members (Należy skompletować drużynę)

Korzystając z okazji możesz poczytać kolejne podpowiedzi (#2). Tym razem będą one dotyczyły wszystkiego co jest związane z korzystaniem z broni. Dowiesz się między innymi w jaki sposób strzelać, korzystać z celownika, zmieniać tryb ostrzału, dokonywać przeładowania, czy też wybierać giwery z plecaka. Dla pewności radziłbym oczywiście czytać te komunikaty. Warto również na bieżąco zapoznawać się z klawiszologią.

Zwróć uwagę, iż aktualnie masz podświetlone trzy różne cele. Najczęściej będzie tak, iż gra pozwoli ci zaliczać je w dowolnej kolejności. Tak też jest w tym przypadku. Z racji tego, iż Kirkland (#1) znajduje się najbliżej, do niego udamy się w pierwszej kolejności. Zejdź na dół i ruszaj przed siebie. Po drodze NIE POWINIENEŚ wpaść na żadnych przeciwników, ACZKOLWIEK mimo wszystko NIE NALEŻY się śpieszyć. Przez cały czas pomagaj sobie wyświetlaną przez grę ikonką, która powie ci ile metrów dzieli Cię jeszcze od celu (#2).

[Misja 01] Contact - cz.2

Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do Kirklanda (#1). Wystarczy się do niego zbliżyć, a automatycznie dołączy do drużyny. CHECKPOINT 2. Zgodnie z sugestią gry, najlepiej byłoby teraz przećwiczyć wydawanie poleceń. Z racji tego, iż nie ma jeszcze pełnego składu drużyny, proponuję wcisnąć rolkę w myszce. Wyświetli się stosowne menu (#2). Najczęściej powinieneś korzystać z rozkazów Move i Follow. Move pozwala rozkazać danej osobie żeby udała się w wyznaczone miejsce. Dzięki Follow zaczyna ona za Tobą podążać.

Następny w kolejności będzie Brown (#1). Ruszaj przed siebie. Jeśli nie czujesz się zbyt pewnie, możesz wykorzystywać Kirklanda do zbadania okolicy. Pamiętaj o tym żeby się NIE ŚPIESZYĆ. Dokładnie rozglądaj się, tak aby nic ci przypadkiem nie umknęło. Zacznij kierować się w stronę płotku, który powinien znajdować się po Twojej lewej stronie. Kawałek dalej znajduje się niewielka palma (#2). Zatrzymaj się i przygotuj do pierwszych walk. W okolicy znajdują się bowiem przeciwnicy.

Terroryści powinni patrolować jedną z okolicznych ulic. Osobiście radziłbym próbować wychylać się, bądź też położyć się na ziemi (#1). Tak czy siak, będziesz się musiał z nimi rozprawić. Nie próbuj wykorzystywać płotku w postaci zasłony. Bardzo szybko może on bowiem zostać zniszczony. Zacznij OSTROŻNIE posuwać się do przodu. Najlepiej byłoby przesuwać się przy jednej ze ścian (#2). Zwróć uwagę na liczne wnęki, które w razie czego będziesz mógł wykorzystać, tak aby schować się przed ogniem wroga.

Niestety, aby dotrzeć do Browna będziesz musiał skorzystać z okrężnej drogi (#1). Po drodze wpadniesz jeszcze prawdopodobnie na co najmniej jednego terrorystę. Musisz się więc bardzo pilnować. Warto również korzystać z pomocy kolegi z drużyny. W szczególności uważaj w wąskim przesmyku (#2), który jest zlokalizowany około 50 metrów od jego pozycji. Mogą się tu czaić kolejni bandyci. Warto więc korzystać ze wszelkich dostępnych osłon.

Uwaga! Kawałek dalej najprawdopodobniej wpadniesz na kolejnego terrorystę (#1). Jeżeli do tej pory zachowywałeś się dość cicho, to powinno ci się udać go zaskoczyć. Skieruj się do miejsca, w którym stoi Brown (jest to wąska i nieoświetlona alejka), a automatycznie dołączy on do drużyny. Zwróć jednocześnie uwagę na to, iż gra nie wykona zapisu stanu gry. Musisz się więc bardzo pilnować. Gra wyświetli jednocześnie nowe podpowiedzi odnośnie sterowania całą drużyną lub jej poszczególnymi członkami (#2).

Jedna z ciekawszych, aczkolwiek rzadziej wykorzystywanych opcji umożliwia podejrzenie co aktualny członek drużyny w danym momencie widzi (#1). Dokładnie przeczytaj wszystkie informacje. Teraz będziesz musiał udać się do miejsca, w którym ukrył się Allen (#2).

Zacznij OSTROŻNIE posuwać się do przodu. Ustaw się przy jednym z wraków samochodów (#1). W oddali powinieneś zauważyć kolejnych przeciwników. Zwracaj jednocześnie uwagę na czerwone ikonki, które wokół nich się pojawiają. Z ułatwień tych skorzystasz szczególnie w dalszej części misji. Teraz proponowałbym przybliżyć sobie widok, tak aby móc szybciej pozbyć się atakujących terrorystów (#2). Pamiętaj o tym żeby ostrzał prowadzić zza zasłony!!

Możesz ruszać dalej. Osobiście proponowałbym wybrać ścieżkę prowadzącą w