TimeShift - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

TimeShift - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradniku do strzelaniny „TimeShift” w całości składa się z bardzo dokładnego opisu przejścia wszystkich 24 misji tej gry, ze szczególnym uwzględnieniem najtrudniejszych zagadek wymagających zastosowaniu ściśle określonych mocy kombinezonu.

TimeShift - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Etap 19 – Drive-By cz.3
  • Etap 18 – Exeunt cz.1
  • Etap 19 – Drive-By cz.1
  • Etap 19 – Drive-By cz.4
  • Etap 1 – Arrival cz.1
  • Etap 5 – Ground Floor cz.1
  • Etap 5 – Ground Floor cz.2
  • Etap 18 – Exeunt cz.2
  • Etap 10 – Point of Impact cz.1
  • Etap 10 – Point of Impact cz.5

Informacja o grze

TimeShift jest grą akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP), wyprodukowaną przez studio Saber Interactive. Fabuła osadzona została w klimatach science-fiction. Gracz wciela się w rebelianta, który musi stawić czoła znienawidzonej korporacji, rządzonej przez szalonego naukowca. Nowoczesne wyposażenie bohatera, w tym inteligentny kombinezon, pozwala mu operować czasem - spowalniać, zatrzymywać i cofać bieg wydarzeń.

Gra TimeShift, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 157

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



TimeShiftporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=697

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Etap 1 - Arrival cz.1

Etap 1 - Arrival cz.2

Etap 1 - Arrival cz.3

Etap 1 - Arrival cz.4

Etap 1 - Arrival cz.5

Etap 2 - Back Again cz.1

Etap 2 - Back Again cz.2

Etap 2 - Back Again cz.3

Etap 2 - Back Again cz.4

Etap 2 - Back Again cz.5

Etap 2 - Back Again cz.6

Etap 3 - New Blood cz.1

Etap 3 - New Blood cz.2

Etap 3 - New Blood cz.3

Etap 3 - New Blood cz.4

Etap 4 - Infiltration cz.1

Etap 4 - Infiltration cz.2

Etap 4 - Infiltration cz.3

Etap 4 - Infiltration cz.4

Etap 4 - Infiltration cz.5

Etap 5 - Ground Floor cz.1

Etap 5 - Ground Floor cz.2

Etap 5 - Ground Floor cz.3

Etap 5 - Ground Floor cz.4

Etap 5 - Ground Floor cz.5

Etap 6 - Heist cz.1

Etap 6 - Heist cz.2

Etap 6 - Heist cz.3

Etap 6 - Heist cz.4

Etap 7 - Getaway cz.1

Etap 7 - Getaway cz.2

Etap 7 - Getaway cz.3

Etap 7 - Getaway cz.4

Etap 8 - Disputed Airspace cz.1

Etap 8 - Disputed Airspace cz.2

Etap 9 - Better Late... cz.1

Etap 9 - Better Late... cz.2

Etap 9 - Better Late... cz.3

Etap 9 - Better Late... cz.4

Etap 9 - Better Late... cz.5

Etap 9 - Better Late... cz.6

Etap 10 - Point of Impact cz.1

Etap 10 - Point of Impact cz.2

Etap 10 - Point of Impact cz.3

Etap 10 - Point of Impact cz.4

Etap 10 - Point of Impact cz.5

Etap 10 - Point of Impact cz.6

Etap 10 - Point of Impact cz.7

Etap 11 - Liberation cz.1

Etap 11 - Liberation cz.2

Etap 11 - Liberation cz.3

Etap 12 - Road Trip cz.1

Etap 12 - Road Trip cz.2

Etap 12 - Road Trip cz.3

Etap 12 - Road Trip cz.4

Etap 13 - Forced Entry cz.1

Etap 13 - Forced Entry cz.2

Etap 13 - Forced Entry cz.3

Etap 13 - Forced Entry cz.4

Etap 13 - Forced Entry cz.5

Etap 14 - Test Labs cz.1

Etap 14 - Test Labs cz.2

Etap 14 - Test Labs cz.3

Etap 14 - Test Labs cz.4

Etap 15 - Factory Recall cz.1

Etap 15 - Factory Recall cz.2

Etap 15 - Factory Recall cz.3

Etap 15 - Factory Recall cz.4

Etap 16 - Some Assembly Required cz.1

Etap 16 - Some Assembly Required cz.2

Etap 16 - Some Assembly Required cz.3

Etap 16 - Some Assembly Required cz.4

Etap 17 - Sabotage cz.1

Etap 17 - Sabotage cz.2

Etap 17 - Sabotage cz.3

Etap 17 - Sabotage cz.4

Etap 17 - Sabotage cz.5

Etap 18 - Exeunt cz.1

Etap 18 - Exeunt cz.2

Etap 18 - Exeunt cz.3

Etap 18 - Exeunt cz.4

Etap 19 - Drive-By cz.1

Etap 19 - Drive-By cz.2

Etap 19 - Drive-By cz.3

Etap 19 - Drive-By cz.4

Etap 19 - Drive-By cz.5

Etap 20 - Gate Crashers cz.1

Etap 20 - Gate Crashers cz.2

Etap 20 - Gate Crashers cz.3

Etap 21 - The Wind Tunnel cz.1

Etap 21 - The Wind Tunnel cz.2

Etap 21 - The Wind Tunnel cz.3

Etap 22 - Repo Men cz.1

Etap 22 - Repo Men cz.2

Etap 22 - Repo Men cz.3

Etap 23 - En Route cz.1

Etap 23 - En Route cz.2

Etap 23 - En Route cz.3

Etap 23 - En Route cz.4

Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.1

Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.2

Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.3

Wprowadzenie

Witaj w nieoficjalnym poradniku do strzelaniny "TimeShift". Tekst ten w całości składa się z bardzo dokładnego opisu przejścia wszystkich 24 misji tej gry. "TimeShift" jest stosunkowo liniową produkcją, choć z racji dodania opcji zabawy z czasem można sobie niekiedy pozwolić na większą swobodę działania. Wszystkie tego typu atrakcje starałem się oczywiście uwidocznić. Jeśli chodzi o właściwy opis, szczególną uwagę przywiązałem do opisu najtrudniejszych zagadek. Ich pokonywanie jest w większości przypadków możliwe dopiero po zastosowaniu ściśle określonych mocy kombinezonu. Korzystając z okazji pragnę też przypomnieć o kilku ważnych rzeczach. Z racji zawarcia opcji wykonywania quicksave'ów proponowałbym odważniej przystępować do boju, gdyż do miejsc tych będzie można się bezproblemowo wrócić. Warto jednak mieć na uwadze pasek energii, wycofując się w ostatnim momencie, tak aby nie utracić niepotrzebnie życia. W trakcie zabawy wykorzystuje się kilka różnych giwer. Postarałem się każdą z nich nieco bliżej przedstawić. Oczywiście możecie tu mieć tu inne preferencje odnośnie używanych broni. Ja najczęściej używałem kuszy oraz karabinów maszynowych - zwykłego i Hell-Fire.

Nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko życzyć udanej gry.

Jacek "Stranger" Hałas

Etap 1 - Arrival cz.1

Etap 1 - Arrival

Szczegółowy opis przejścia misji:

Na początek zostaniesz uraczony pełnoprawnym filmikiem przerywnikowym, który z oczywistych względów nie warto przerywać. Po kilku chwilach akcja przeniesie się w nowe miejsce. Także i tu będziesz musiał uzbroić się w cierpliwość i zaczekać aż odzyskasz pełną kontrolę nad głównym bohaterem. Potrwa to kilkanaście sekund.

Zaczynasz w niewielkim i słabo oświetlonym pomieszczeniu. Nie przejmuj się tym, że nie posiadasz żadnych broni, gdyż początkowa część tego etapu ma zaznajomić Cię z podstawami sterowania główną postacią. Otrzymasz już jednak dwa pierwsze zadania.

Nowy cel misji: Locate fugitive scientist Dr Aiden Krone in alternate time stream (Odszukaj zbiegłego doktora Aidena Krone'a w alternatywnym strumieniu czasowym)

Nowy cel misji: Follow the Occupant to the meeting room (Podążaj za okupantem do pokoju zebrań)

Zgodnie z sugestią, musisz wyjść z tego pomieszczenia. Skorzystaj więc z tego samego przejścia, którego użył sojusznik. Znajdziesz się w większym magazynie. Jeśli chcesz, możesz wysłuchiwać komentarzy mijanych po drodze postaci. Niewiele tu jednak zdziałasz. Dojdziesz w końcu do ukazanego na screenie przejścia. Jest to jedyna droga prowadząca do celu, tak więc nie możesz się zgubić.

Skorzystaj z niewielkich schodów i idź dalej. Dotrzesz w końcu do klatki schodowej. Musisz skierować się na najwyższe piętro. Zaczekaj aż zostaną otwarte lewe drzwi. Wejdź do środka. Gra wykona tu zapis aktualnego stanu. Warto też utworzyć odrębnego quicksave'a. Wysłuchaj krótkiej rozmowy.

Po chwili pomieszczenie to zostanie zaatakowane. Z wielką maszyną z oczywistych względów nie możesz podjąć walki. Musisz się jednak pilnować, gdyż możesz tu zginąć. Nie stój więc w miejscu startowym, tylko ukryj się obok swojego sojusznika. Miejsce to przedstawione zostało na screenie.

Nowy cel misji: Rendezvous with Commander Cooke at edge of Alpha District (Odszukaj komandora Cooke'a, stacjonującego na obrzeżach sektora Alpha)

Teraz będziesz musiał zaczekać aż sojuszniczy żołnierz zdoła zniszczyć blokujące dalsze przejście drewniane barykady. Możesz stać przy nim, lecz warto się tu pilnować. Gdy tylko blokada zostanie zniszczona, wejdź do nowego korytarza. Jeśli odniosłeś jakieś obrażenia, zaczekaj aż Twój pancerz automatycznie zregeneruje pasek zdrowia.

Etap 1 - Arrival cz.2

Biegnij prosto. Nie przejmuj się drugą eksplozją, która będzie tu miała miejsce, gdyż tym razem Twoje życie nie jest w żaden sposób zagrożone. Po eksplozji zlokalizuj ukazane na screenie schody, dzięki którym będziesz mógł skierować się na wyższy poziom. Skieruj się teraz na balkonik ulokowany nad pomieszczeniem kontrolnym, czyli tam gdzie miał miejsce pierwszy atak.

Po prawej stronie znajduje się drobna przeszkoda. Przeskocz nad nią, domyślnie używając spacji. Idź dalej. Wejdź do nowego pomieszczenia i zlokalizuj zniszczoną ścianę (screen). Jak się zapewne domyślasz, tym razem będziesz musiał kucnąć. Domyślnie można to zrobić wciskając C. Zeskocz na niższy poziom.

Podejdź do sojuszniczego żołnierza i wysłuchaj jego krótkiego komentarza. Idź dalej. Skieruj się w stronę przedstawionej na screenie wnęki. Dotrzesz do miejsca z pojedynczymi drzwiami, które należy otworzyć. Wyjdziesz po raz pierwszy na powierzchnię. Nie musisz się tu skradać. Warto natomiast przyjrzeć się widocznym w oddali wojskom.

Jeśli chcesz, możesz podejść nieco bliżej. Nic ci tu nie grozi. Wysłuchaj komentarza nowego sojusznika. Spuści on dla Ciebie drabinę, która znajdzie się po jego prawej stronie. Z drabinki należy oczywiście skorzystać. Powinno to zostać wykonane w sposób automatyczny.

Po dotarciu na górę zostaniesz nareszcie nagrodzony swoją pierwszą bronią. Będzie to karabin maszynowy KM2103. Jest to bardzo uniwersalna broń, z której niezwykle często będziesz korzystał. Karabin nadaje się głównie do eliminowania bardziej oddalonych żołnierzy. Nie zapominaj tu o używaniu opcji przybliżenia obrazu (domyślnie E). Wybierając alternatywny atak będziesz z kolei mógł używać opcji granatnika.

Wejdź do znajdującego się tu budynku. Chwilowo nie spotkasz jeszcze żadnych wrogów. Po drodze miniesz pomieszczenie z umierającym żołnierzem. Zwróć tu uwagę na karabin, po który później będziesz się mógł wrócić. Do celu prowadzi tylko jedna ścieżka. Docelowo powinieneś dotrzeć do ukazanego na screenie korytarza. Zapisz tu sobie stan gry, gdyż czeka Cię pierwsza walka.

Etap 1 - Arrival cz.3

Dojdzie tu do nieco mniejszej eksplozji, po czym w oddali pojawią się pierwsi przeciwnicy. Warto spróbować ich zabić, pomagając sobie opcją przybliżenia obrazu. Pamiętaj jednak żeby wycofywać się po odniesieniu poważniejszych obrażeń. Możesz się też wrócić po amunicję do wspomnianego wcześniej miejsca.

Po prawej stronie znajduje się nowy korytarz (screen). Musisz się tam teraz udać. Odnajdziesz tu nową broń, a mianowicie pistolet KM-33. Może on też jednak zastępować karabin maszynowy (wybierając alternatywny tryb ostrzału). To dobra broń, lecz radziłbym traktować ją drugorzędnie, tym bardziej, że nie powinieneś mieć problemów ze zdobywaniem amunicji do głównego karabinu. Ruszaj dalej.

Po raz kolejny znajdziesz się na powierzchni. Będziesz się tu najprawdopodobniej musiał rozprawić z pojedynczym żołnierzem. Nie powinieneś z tym mieć większych problemów, tym bardziej, iż dysponujesz dużą ilością amunicji. Kolejny przeciwnik będzie stał na balkoniku prowadzącym do kolejnego budynku. Jego kolega znajduje się po prawej stronie (screen). Tu warto już użyć opcji przybliżenia obrazu.

Skieruj się teraz w stronę ulokowanych obok schodów. Chwilowo nie spotkasz nowych wrogów. Będziesz natomiast mógł przyjrzeć się przejeżdżającemu czołgowi. Skieruj się na samą górę i wejdź do nowego budynku. Odbędziesz tu krótką rozmowę. Zabitym sojusznikiem nie musisz się martwić. Skieruj się na drugi koniec tego pomieszczenia i zeskocz na dół w ukazanym na screenie miejscu. Środkowej (wcześniej mijanej) dziury nie musisz badać.

Skieruj się do nowego pomieszczenia. Dotrzesz w końcu na dach budynku, wyróżniający się dużym neonem. Nikogo tu nie spotkasz, tak więc od razu skieruj się w prawo. Musisz teraz skorzystać z przedstawionej na screenie dziury. Spowoduje to, iż znajdziesz się w szybie wentylacyjnym. Kucnij i ruszaj prosto.

Zbliżysz się teraz do miejsca, w którym stoi dwóch żołnierzy wroga. Zgodnie z sugestią gry, mógłbyś spróbować zaatakować ich z zaskoczenia i spróbować walki wręcz. Lepiej będzie jednak zabić ich z wysokości, korzystając z zebranego wcześniej pistoletu. Pozbieraj amunicję i skieruj się do lewego korytarza. Otwórz tu sobie drzwi.

Etap 1 - Arrival cz.4

Idź prosto. Podejdź do zniszczonej ściany budynku. Zauważ tu dwie grupy przeciwników. Warto już teraz się z nimi rozprawić. Zgodnie z sugestią, skorzystaj z zamontowanego na karabinie maszynowym granatnika, wciskając prawy przycisk myszy. W analogiczny sposób pozbądź się drugiej grupy (z tego samego miejsca).

Zlokalizuj teraz dziurę w podłodze i zeskocz na niższy poziom. Skieruj się na dziedziniec. Uważaj na pojedynczego przeciwnika, który będzie skrywał się po prawej stronie, na wyższym piętrze (screen). Postaraj się go w miarę szybko zabić. Warto teraz pozbierać amunicję z miejsca, w którym wylądowały pociski z granatnika.

Możesz już skierować się w stronę częściowo otwartej bramy. Warto tu wykonać quicksave'a. Zostaniesz zaatakowany przez kilku nowych wrogów. Staraj się eliminować ich pojedynczo, pomagając sobie opcją przybliżenia obrazu. Jeden z wrogów będzie przyczajony na dachu (screen). Reszta skrywa się wewnątrz budynku, po obu stronach. Upewnij się, że zdołałeś ich wszystkich zabić. Po lewej stronie znajduje się skrzynia z amunicją. Warto z niej korzystać.

Doszedłeś do większego kanału. Radziłbym od razu zeskoczyć na dół. Skieruj się w lewo. Nie idź zbyt szybko. Kieruj się w stronę animowanego billboardu. Wkrótce zostaniesz zaatakowany przez dwóch pierwszych przeciwników. W miarę możliwości staraj się ich zabijać pojedynczo, nie walcząc z nimi jednocześnie. Strzelaj dłuższymi seriami, używając karabinu maszynowego.

Etap 1 - Arrival cz.5

Kolejni przeciwnicy zaczną pojawiać się na wyższym poziomie, niedaleko billboardu. Korzystaj z podręcznej mapki, tak aby ich szybciej zlokalizować. Ponownie radziłbym strzelać dłuższymi serialami. Chowaj się też w sytuacji odniesienia poważniejszych obrażeń. Sukcesywnie przesuwaj się do przodu, zabijając pojawiających się na górze wrogów. W dalszej części walk będą to pojedyncze osoby, co znacznie ułatwi ci przeprawę.

Docelowo powinieneś dotrzeć na drugi koniec tego kanału. Po lewej stronie powinieneś zauważyć przejście (screen). Zanim się tam udasz, upewnij się, że pozbierałeś sobie amunicję. Idź prosto, a następnie skręć w prawo. Dotrzesz w ten sposób do miejsca, w którym bronią się sojusznicze oddziały.

Wbrew temu co mógłbyś sądzić, nie będziesz tu musiał z nikim walczyć. Zadbaj jedynie o to żeby się zbytnio nie wychylać. Podziwiaj tę walkę. W ostateczności możesz spróbować wyeliminować kilku żołnierzy wroga, którzy będą pojawiali się w tej okolicy. Nie jest to jednak wymagane do końcowego sukcesu.

Przed Tobą kolejny już animowany przerywnik. Podobnie jak wcześniej, nie radziłbym go przerywać. Dotarcie do tego miejsca jest równoznaczne z zaliczeniem tej stosunkowo prostej wstępnej misji gry.

Etap 2 - Back Again cz.1

Etap 2 - Back Again

Szczegółowy opis przejścia misji:

Tradycyjnie poziom ten rozpocznie się od krótkiego wstępu. Po zapoznaniu się z wyświetlanymi na ekranie komunikatami będziesz mógł rozpocząć zabawę w zupełnie nowym miejscu. Otrzymasz też pierwsze wytyczne.

Nowy cel misji: Assist Occupant uprising and locate Dr Aiden Krone (Wspomóż rebelię oraz odszukaj doktora Aidena Krone'a)

Zaczynasz w niewielkiej alejce i bez broni. Nie powinno Cię to jednak zbytnio martwić, gdyż wkrótce skorzystamy z mocy zbroi głównego bohatera. Na razie możesz przyjrzeć się scenom rozgrywającym na wprost od Ciebie. Obróć się w lewo. Podejdź do ciała zabitego mężczyzny. Podnieś pistolet i błyskawicznie wycofaj się do alejki. Zapisz sobie dla pewności stan gry.

Przeciwników będziesz mógł pozbyć się na wiele różnych sposobów, lecz ja proponowałbym użyć opcji całkowitego zatrzymania czasu. Zaczekaj aż zjawi się tu pierwszy żołnierz. Zatrzymaj czas, wyskocz, oddaj kilka strzałów w okolice jego głowy i powróć do normalnego stanu. Powinno to pozwolić ci się go pozbyć.

Analogicznie możesz pozbawić życia jego kolegów. Jeśli pasek jest już dość znacznie wyczerpany, rozważ użycie jedynie spowolnienia czasu. W międzyczasie od zabitego żołnierza warto podnieść karabin. Docelowo będziesz musiał pozbyć się wszystkich trzech żołnierzy. Nie powinno ci to przysporzyć większych kłopotów.

Na placu, na którym znajdowali się wrogowie tym razem pojawią się sojusznicy. Warto oczywiście do nich dołączyć. Zaczekaj aż otworzą oni bramę. Skieruj się w stronę niezbadanej części planszy, podążając za nimi. Warto tu wykonać nowy quicksave. Ponadto otrzymasz nowe zlecenie, które pojawi się na liście questów.

Nowy cel misji: Defend Occupant Position (Broń sojuszniczego posterunku)

Po wyjściu z krótkiego tunelu skręć w prawo, a zbliżysz się do sojuszniczego posterunku. Wszyscy przeciwnicy znajdują się na prawo od Twojej pozycji. Osobiście proponowałbym ustawić się w ukazanym na screenie miejscu i pomagając sobie zatrzymywaniem czasu sukcesywnie ich eliminować. Za każdym razem oddawaj kilka strzałów w stronę wybranego przez siebie celu, wyłączając następnie tryb zatrzymania czasu.

Etap 2 - Back Again cz.2

Wkrótce nadjedzie tu opancerzony pojazd, z którego wybiegną nowi przeciwnicy. Warto oczywiście w międzyczasie ich zdejmować, jeszcze gdy znajdują się w Twoim polu widzenia. Docelowo będziesz musiał pozbyć się wszystkich okolicznych wrogów. Nie musisz się natomiast martwić o swoich sojuszników, gdyż poradzą sobie bez Twojej pomocy.

Teraz zjawi się tu potężna opancerzona maszyna, o czym ostrzeże Cię zresztą Twój kombinezon. Z wielkim mechem nie musisz na szczęście walczyć. Wycofaj się w stronę uliczki, z której wcześniej korzystałeś i zaczekaj aż zakończy się atak. Zwróć uwagę na zniszczenia powstałe w okolicznych budynkach. Na Twojej liście pojawi się też nowy cel.

Nowy cel misji: Rendezvous with Occupant resistance at construction site (Spotkaj się z członkami ruchu oporu na placu budowy)

Będziesz musiał wejść do przedstawionego na screenie prawego budynku. Jeśli nie chcesz ryzykować utraty energii, załącz na chwilę spowolnienie czasu. Teraz zlokalizuj schody, dzięki którym będziesz w stanie wejść na piętro. Nie radziłbym się tu zatrzymywać. Następnie wyjdź na niewielki balkonik i skorzystaj z drabiny, tak aby przedostać się na wyższe piętro.

Zgodnie z podpowiedzią gry, podejdź do prawej okiennicy i wciśnij parę razy środkowy przycisk myszy, tak aby ją rozbić. Wskocz do środka i ruszaj przed siebie. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do dziury, do której będziesz mógł zeskoczyć. Zanim to jednak zrobisz, koniecznie zapisz sobie stan gry.

Będziesz tu musiał skorzystać z nowego patentu, a mianowicie cofania się w czasie. Zacznij biec prosto. Gdy tylko jedna z wystrzelonych przez mecha rakiet uderzy w ten tunel, włącz wspomniany tryb. Spowoduje to, iż wydarzenia zaczną cofać się do stanu sprzed kilku sekund. W międzyczasie biegnij w stronę przeciwległego końca tego korytarza. Najprawdopodobniej wyczerpiesz w ten sposób cały pasek akcji, ale pozwoli ci to ujść z życiem.

Znajdujesz się w nowym budynku. Nie martw się zniszczonym tunelem, tylko przystąp do eksploracji. Dojdziesz w końcu do dziury. Na dole zauważysz co najmniej jednego przeciwnika. Będziesz tu po raz kolejny mógł przećwiczyć posiadane moce. Zeskocz na dół i ostrożnie zbliż się do pierwszego wartownika. Załącz zatrzymanie czasu i wciskając X odbierz mu broń (screen). Warto się teraz wycofać, gdyż i tak nic złego ci nie zrobi.

Nowy cel misji: Eliminate enemy forces in building complex (Zabij wszystkich żołnierzy wroga znajdujących się w budynku)

Etap 2 - Back Again cz.3

Kolejni przeciwnicy pojawią się po prawej stronie. Podobnie jak wcześniej, możesz pomagać sobie zatrzymaniem czasu lub jedynie nieznacznie spowalniać jego upływ. Tak czy siak, musisz rozprawić się z tą grupką. Korzystaj z karabinu, chowając się za każdym razem gdy odniesiesz poważniejsze obrażenia.

Równolegle powinieneś pozyskać ShatterGun, czyli coś na kształt popularnego shotguna. Z broni tej możesz już teraz zacząć korzystać, lecz ciężko będzie z dostępnością amunicji. Generalnie jednak giwera ta dobrze sprawdza się w tego typu walkach, prowadzonych na niewielkim dystansie. Ruszaj w stronę zniszczonej ściany, prowadzącej do kolejnego pomieszczenia (screen).

W kolejnym pomieszczeniu spotkasz trzech nowych przeciwników. Powinieneś zdołać co najmniej dwóch z nich odebrać bronie. Jeśli zaś chodzi o trzeciego, zacznij do niego strzelać jeszcze wtedy, gdy będziesz znajdował się w trybie spowolnienia czasu. Po jego wyłączeniu rozpraw się z bezbronnymi już oponentami.

Ruszaj dalej. Sukcesywnie pozbywaj się napotykanych przeciwników. Walcząc z pojedynczymi żołnierzami nie musisz marnować czasu załączając jedną z funkcji pancerza. Używaj jej tylko wtedy, gdy walczysz z większymi grupami. Pamiętaj też, iż niejednokrotnie lepiej jest wycofać się i zaczekać aż oba paski (pancerza i zdrowia) zregenerują się.

Skieruj