The Wooster Group Brulion - Quick Andrew - książka

The Wooster Group Brulion książka papierowa

Quick Andrew

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dzięki książce The Wooster Group. Brulion można zapoznać się, często po raz pierwszy, z techniką prób, materiałami źródłowymi, a także z procesami twórczego myślenia i refleksjami szefowej grupy, Elizabeth LeCompte, i jej głównych współpracowników. Publikacja – skupiona na pięciu przedstawieniach: Frank Dell’s The Temptation of St. Antony [Franka Della kuszenie Świętego Antoniego] (1987), Brace Up! (1991), Fish Story (1994), House/Lights (1999) oraz To You, the Birdie! (Phèdre) (2002) – stanowi zbiór archiwalnych materiałów, a także jest osobistym i obrazowym świadectwem sposobu pracy grupy.



Praktyki dokumentacji odgrywają kluczową rolę w procesie pracy The Wooster Group. Transkrypcja, rekonstrukcja materiałów dokumentalnych (wywiedziona z nagrań i zapisów prób Grupy, telewizji, filmu, przedstawień autorstwa innych osób, wywiadów, rozmów telefonicznych, spotkań i tak dalej), zawiłe wskazówki dla wykonawców, obsługi technicznej, asystentów reżysera, inspicjentów wskazują na rozmaite sposoby, poprzez które dokumentacja staje się nie tylko pozostałością po procesie twórczym, ale również niezbędnym komponentem pracy Grupy. Krótko mówiąc, dokumenty to nie tylko świadectwo tego, co się odbyło, ale często też narzędzie konstruowania i wystawiania spektaklu.

Andrew Quick wykłada wiedzę o teatrze na Uniwersytecie w Lancaster. Jest również założycielem i członkiem imitating the dog, grupy teatralnej działającej w Leeds, dla której pisze teksty i reżyseruje przedstawienia.

Liczba stron: 272

Tłumacz: Stępniak Grzegorz

Format (wymiary): 16.0x22.0cm

ISBN: 9788364057830

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.