The Talos Principle - poradnik do gry - Konrad "Kondzio" Kucharski - ebook

The Talos Principle - poradnik do gry ebook

Konrad "Kondzio" Kucharski

0,0

Opis

Poradnik do gry The Talos Principle pozwoli Ci bezproblemowo ukończyć ten tytuł. Poprowadzi Cię przez każdy etap gry i pomoże rozwiązać każdą zagadkę. Nie będziesz musiał przejmować się żadną z łamigłówek. Rozwiązanie każdej z nich znajdziesz w tym opracowaniu. Znajdziesz tu szczegółowe wskazówki dotyczące przedmiotów i ich praktycznego zastosowania. Dzięki poradnikowi nie zgubisz się z świecie gry. Dowiesz się także, jak przyspieszyć proces rozwiązywania zagadek. Porady ogólne sprawią, że nie będziesz musiał tracić czasu na odkrycie podstawowych zasad ułatwiających zabawę. The Talos Principle to gra logiczna składająca się z kilku światów. Jest to tytuł przygotowany przez studio Croteam, które znane jest z serii Serious Sam. Gracz sam wybiera kolejność rozwiązywania zagadek, jednak aby przejść dalej potrzebna jest określona liczba puzzli lub innych elementów, które można zebrać w grze. Jeśli lubisz serię Portal, ta gra jest dla Ciebie. Przy tej produkcji spędzisz wiele interesując chwil i czekają Cię godziny wytężonej pracy umysłowej przy rozwiązywaniu zagadek przygotowanych przez twórców. Jeśli lubisz wyzwania to bez wątpienia znajdziesz je w tej grze. Aby ukończyć grę na 100% musisz wspiąć się na wyżyny swoich możliwości logicznego myślenia. Gra już przy pierwszym kontakcie sprawia dobre wrażenie i nie nudzi się po kilku minutach. Miłej zabawy!

Zawartość poradnika do gry The Talos Principle:

  • Dokładny opis przejścia gry
  • Rozwiązanie wszystkich zagadek, znalezienie wszystkich puzzli i gwiazdek
  • Opis wszystkich łamigłówek
  • Informację na temat przedmiotów dostępnych w grze
  • Porady ogólne, które przyspieszą rozwiązywanie zagadek
  • Wszystkie możliwe zakończenia
  • Wymagania sprzętowe gry, dzięki którym zorientujesz się czy gra uruchomi się na Twoim komputerze.

Poradnik do gry The Talos Principle stanowi dokładny, bogato ilustrowany opis przejścia, zawierający przedstawienie wszystkich łamigłówek oraz przedmiotów dostępnych w grze. W poradniku znalazł się opis wszystkich zakończeń, a także porady ogólne.

The Talos Principle - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wszystkie zakończenia
  • Świat A
  • Rozwiązanie układanek z puzzli
  • A1 (Świat A)
  • Porady ogólne
  • A7 (Świat A)
  • C3 (Świat C)
  • Wieża
  • Piętro 1 (Wieża)
  • Zakończenie na wieży (Wieża)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 100

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


The Talos Principleporadnik do gry

autor: Konrad "Kondzio" Kucharski

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8060-159-8

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1579

[email protected]

Spis treści

The Talos Principle - poradnik do gry

Sterowanie

PC - klawiatura i myszka

Porady ogólne

Świat A

A1

A2

A3

A4

A5

A6

A7

Świat B

B1

B2

B3

B4

B5

B6

B7

Świat C

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

Wieża

Piętro 1

Piętro 2

Piętro 3

Piętro 4

Piętro 5

Zakończenie na wieży

Piętro 6 - Ostatnie zakończenie

Posłańcy

Wyspa A

Wyspa B

Wyspa C

Wszystkie gwiazdki

Świat A - gwiazdki

Świat A - dodatkowe poziomy

Świat B - gwiazdki

Świat B - dodatkowe poziomy

Świat C - gwiazdki

Świat C - dodatkowe poziomy

Wieża - gwiazdki

Rozwiązanie układanek z puzzli

Wszystkie zakończenia

Osiągnięcia

Road to Gehenna (DLC) - Wstęp

Road to Gehenna (DLC) - Świat 1

The Swapper

Through a Window

So Close, So Far

Open Field

Road to Gehenna (DLC) - Świat 2

Bunny Hop

Static Vexer

Haircut

Cube Driver

Crater

Road to Gehenna (DLC) - Świat 3

Ray Trivia

BFF

Pendulum

Harmony

Road to Gehenna (DLC) - Świat 4

Press and Jam

Goliath

Air Delivery

Colliding Beams

Road to Gehenna (DLC) Wszystkie gwiazdki

Świat 1

Świat 2

Świat 3

Świat 4

Road to Gehenna (DLC) Dodatkowy poziom

Binary

Small Space Big Solution

Cut it Out

Transfer

Double Trouble

Temporal Solution

Ray Mania

Road to Gehenna (DLC) Zakończenia

The Talos Principle - wymagania sprzętowe

The Talos Principle - poradnik do gry

Poradnik do gry The Talos Principle pozwoli Ci bezproblemowo ukończyć ten tytuł. Poprowadzi Cię przez każdy etap gry i pomoże rozwiązać każdą zagadkę. Nie będziesz musiał przejmować się żadną z łamigłówek. Rozwiązanie każdej z nich znajdziesz w tym opracowaniu. Znajdziesz tu szczegółowe wskazówki dotyczące przedmiotów i ich praktycznego zastosowania. Dzięki poradnikowi nie zgubisz się z świecie gry. Dowiesz się także, jak przyspieszyć proces rozwiązywania zagadek. Porady ogólne sprawią, że nie będziesz musiał tracić czasu na odkrycie podstawowych zasad ułatwiających zabawę. The Talos Principle to gra logiczna składająca się z kilku światów. Jest to tytuł przygotowany przez studio Croteam, które znane jest z serii Serious Sam. Gracz sam wybiera kolejność rozwiązywania zagadek, jednak aby przejść dalej potrzebna jest określona liczba puzzli lub innych elementów, które można zebrać w grze. Jeśli lubisz serię Portal, ta gra jest dla Ciebie. Przy tej produkcji spędzisz wiele interesując chwil i czekają Cię godziny wytężonej pracy umysłowej przy rozwiązywaniu zagadek przygotowanych przez twórców. Jeśli lubisz wyzwania to bez wątpienia znajdziesz je w tej grze. Aby ukończyć grę na 100% musisz wspiąć się na wyżyny swoich możliwości logicznego myślenia. Gra już przy pierwszym kontakcie sprawia dobre wrażenie i nie nudzi się po kilku minutach. Miłej zabawy!

Zawartość poradnika do gry The Talos Principle:

Dokładny opis przejścia gry

Rozwiązanie wszystkich zagadek, znalezienie wszystkich puzzli i gwiazdek

Opis wszystkich łamigłówek

Informację na temat przedmiotów dostępnych w grze

Porady ogólne, które przyspieszą rozwiązywanie zagadek

Wszystkie możliwe zakończenia

Wymagania sprzętowe gry, dzięki którym zorientujesz się czy gra uruchomi się na Twoim komputerze.

Konrad "Kondzio" Kucharski (www.gry-online.pl)

Sterowanie

PC - klawiatura i myszka

Ikona klawisza klawiatury lub przycisku myszy

Opis sterowania

Poruszanie się

Skok

Użyj

Drugie użycie

Sprint

Widok z trzeciej osoby

Reset

Dziennik

Porady ogólne

1. "The Talos Principle" to pierwszoosobowa gra logiczna. W grze do rozwiązania jest ponad 120 zagadek, z każdym etapem ich poziom trudności wzrasta i zmieniają się przedmioty, dzięki którym gracz rozwiązuję kolejne zadania.

2. Zagadki w grze wymagają logicznego myślenia. W każdym etapie czekają niebezpieczeństwa w postaci pułapek, działek strzelniczych itp. Zadaniem gracza jest odnalezienie wystarczającej ilości puzzli, aby przejść do następnego poziomu lub nowego świata.

3. W grze możesz zginąć, jednak natychmiast po śmierci gracz odradza się na początku lokacji, w której zginął i nie ponosi żadnych większych konsekwencji.

4. Gra nie pozwala na własnoręczne zapisywanie stanu gry. Gra zapisuję się po wejściu i wyjściu z każdej lokacji.

5. Nie trzeba wykonywać poziomów w ustalonej kolejności. Gracz ma swobodę w kolejności wykonywania poziomów, aby ukończyć grę nie trzeba wykonać wszystkich łamigłówek i zbierać wszystkich puzzli. Do odblokowania kolejnych etapów wystarczy odpowiednia ilość, która zawsze wyświetlana jest na tablicach informacyjnych przed wejściem do nowej lokacji.

6. W grze można biegać i skakać. Skakanie przyda się, aby rozwiązać kilka zagadek, a bieganie przyspiesza przejście samej gry.

Świat A

Przygodę rozpoczynasz w pierwszym świecie nazwanym "A" i otrzymujesz urządzenie o nazwie Jammer, dzięki którym możesz otwierać drzwi i zatrzymywać rożne obiekty.

Przy pomocy Jammera otworzysz drzwi.

Weź Jammer klikając przycisk interakcji i postaw go przed pierwszymi drzwiami, to podstawowa mechanika w tej grze.

Jammer pozwala zatrzymywać metalowe obiekty.

Przejdź dalej, w każdym etapie otrzymasz nowe urządzenia. Nie musisz przenosić pierwszego jammera do następnej zagadki. Weź następny Jammer i użyj go na metalowej kuli.

Na metalowych obiektach można używać kilku jammerów jednocześnie.

Weź kolejnyjammer i użyj go na tej samej metalowej kuli. Przenieś pierwszy jammer tak, aby kula pozostała w bezruchu, a Ty będziesz miał jedno wolne urządzenie w rękach.

Jammer zatrzymuję działka strażnicze.

Ustaw wolny jammer na działku strażniczym, możesz spokojnie przejść dalej do głównej części tej lokacji. Od tego momentu będziesz rozwiązywał zagadki w dowolnej kolejności.

A1

Twoim zadaniem jest zbierać puzzle i inne elementy, aby przechodzić do kolejnej lokacji, czy dużego świata. Zaczynasz w dowolnej kolejności. W tym poradniku zadania będą rozwiązywane w domyślnej kolejności, przewidzianej przez twórców.

Only the Two of Us (zielony)

Zapamiętaj ten ruch, będziesz z niego korzystał bardzo często.

Ustaw dwa jammery, tak aby były skierowane na drzwi, dzięki temu przejdziesz dalej i możesz zabrać ze sobą jedno urządzenie. Jest to bardzo przydatny ruch, który musisz zapamiętać.

Jammery mają bardzo duży zasięg działania.

Weź ostatni jammer spod drzwi i ustaw go na kolejnych, drugi przedmiot skieruj na wieżyczkę. Dalsza droga jest bezpieczna i możesz zebrać pierwszy puzzel.

A Switch Out of Reach (zielony)

Przełącznik wyłączy wieżyczkę strażniczą.

Ustaw Jammer na wieży strażniczej i wyłącz jej działanie przełącznikiem po lewe stronie. Weź Jammer i skieruj go na kulę. Dalsza droga do puzzla będzie wolna.

Outnumbered (zielony)

Czasami trzeba uwolnić metalowe obiekty, aby móc przejść dalej.

Uwolnij jammerem metalową kulę, tak abyś miał bezpieczną drogę do puzzla. Następnie ustaw go na wieży strażniczej i weź puzzel.

Striding the Beaten Patch (zielony)

Uwięź metalową kulę, aby mieć swobodne przejście.

Zdobądź jammer wchodząc bardzo szybko w prawą stronę, ustaw go tak, aby metalowa kula została zamknięta za drzwiami, możesz już spokojnie wziąć puzzel.

Peephole (żółty)

Używaj dwóch jammerów na jednym elemencie.

Użyj dwóch jammerów na jednych drzwiach, następnie weź jammer znajdujący się za drzwiami i skieruj go na metalową kule. Jammer znajdujący się na początku poziomu skieruj na drugą kulę i podnieść kolejny puzzel.

Poking a Sleeping Lion (zielony)

Zatrzymaj kulę dwoma jammerami.

Skieruj dwa jammery na metalową kulę, weź jammer znajdujący się bliżej ściany i ustaw go na wieży strażniczej, drugi jammer skieruj na drzwi.

Trio Bombasticus (żółty)

Uwolnij wszystkie kule.

Używaj jammera w taki sposób, aby uwolnić wszystkie metalowe kule i zamknąć im drogę powrotną. Następnie spokojnie przejdź blisko ściany i zbierz puzzel.

A2

Hall of Windows (zielony)

Znajdź odpowiednie miejsce na użycie jammera.

Użyj dwóch jammerów na drzwiach, przejdź dalej weź ze sobą jeden jammer, a drugi ustaw tak, aby otwierał drugie drzwi. Pozostałym jammerem odtworzysz trzecie drzwi.

The Guards Must be Crazy (zielony)

Zatrzymaj kulę, aby przejść dalej.

Na początku musisz zdobyć jammer, który jest strzeżony przez kulę, przemknij się obok niej, zdobądź jammer i użyj go na następnej metalowej kuli. Ustaw go tak, aby móc wziąć pierwszy jammer i przejść spokojnie dalej. Potrzebne będą Ci oba urządzenia.

Dwoma jammerami zatrzymasz kulę i otworzysz drzwi.

Otwórz drzwi i od razu zatrzymaj następną kulę. Jammery skieruj tak, abyś był blisko wyjścia i daleko od kuli. Szybkim ruchem weź jammer i przedostań się dalej otwierając drzwi, pozostawiając kulę daleko od siebie.

Suicide Mission (żółty)

Aby spokojnie włączyć wieżyczkę, musisz ją zatrzymać jammerem.

Użyj jammera na wieży strażniczej. Włącz wieżyczkę przełącznikiem przy drzwiach. Odsuń się i użyj urządzenia na drzwiach, nastąpi zwarcie wieży z kulą, wtedy spokojnie zdobędziesz puzzel.

A3

Stashed for Later (zielony)

Kluczem otworzysz zamknięte drzwi.

Na początku zdobądź klucz, musisz przemknąć obok metalowej kuli i dostać się do miejsca na obrazku. Otwórz drzwi, które znajdują się niedaleko, weź jammer i skieruj go na zatrzymaną kulę.

Zatrzymaj dwie wieżyczki, aby dostać się do puzzla.

Przenieś dwa jammery tak, abyś mógł ustawić je na wieżach strażniczych. Cały czas uważaj na ruszające się kule i w razie problemu używaj jammera, aby je zatrzymać.

Locked Me UP, Swallowed the Key (żółty)

Bez klucza nie ukończysz poziomu.

Na początku weź klucz znajdujący się w pierwszej części poziomu. Otwórz drzwi i ustaw jammer na wieży strażniczej.

Ten ruch wykorzystuj bardzo często.

Przechodząc dalej