The Sims 3: Po Zmroku - poradnik do gry - Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski - ebook

The Sims 3: Po Zmroku - poradnik do gry ebook

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

0,0
7,90 zł

Opis

Poradnik zawiera informacje dotyczące wszelkich nowości, które pojawiają się w dodatku. Opisane jest w nim nocne życie Simów wraz ze wszystkimi dostępnymi lokalami, opis nowej kariery filmowej, opisy czterech nowych umiejętności i wiele, wiele innych.

The Sims 3: Po Zmroku - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zespół (Rozgrywka)
  • Praca i Kariery zawodowe (2) (Rozgrywka)
  • Apartament w wieżowcu (Dom Sima)
  • Praca i Kariery zawodowe (1) (Rozgrywka)
  • Budowa domu – nowe elementy (Dom Sima)
  • Simologia i Umiejętności (2) (Simowie)
  • Tworzenie Sima
  • Osobistości (1) (Rozgrywka)
  • Nocne życie (Rozgrywka)
  • Wampiry (2) (Rozgrywka)

Informacja o grze

The Sims 3: Late Night jest trzecim pełnowymiarowym rozszerzeniem do symulacji życia The Sims 3 przygotowanej przez deweloperów z firmy Electronic Arts. Dodatek wprowadza nową lokację - miasto Bridgeport, w którym roi się od miejsc, gdzie można potańczyć, wypić drinka lub poflirtować z innymi Simami. Twórcy wzbogacili także ścieżki kariery bohaterów o zawody aktora i reżysera.

Gra The Sims 3: Late Night, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku trudne do jednoznacznego sklas. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 46



Podobne


The Sims 3:Po Zmrokuporadnik do gry

autor: Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8055-036-0

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1059

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Poradnik do gry - Tworzenie Sima

Dom Sima

Apartament w wieżowcu | Dom Sima

Budowa domu - nowe elementy | Dom Sima

Simowie

Simologia i Umiejętności (1) | Simowie

Simologia i Umiejętności (2) | Simowie

Rozgrywka

Miasto | Rozgrywka

Wampiry (1) | Rozgrywka

Wampiry (2) | Rozgrywka

Lokaj | Rozgrywka

Zespół | Rozgrywka

Nocne życie | Rozgrywka

Nocne lokale | Rozgrywka

Osobistości (1) | Rozgrywka

Osobistości (2) | Rozgrywka

Praca i Kariery zawodowe (1) | Rozgrywka

Praca i Kariery zawodowe (2) | Rozgrywka

Wprowadzenie

The Sims 3: Po Zmroku to trzeci dodatek do wydanej w 2009 roku gry The Sims 3. W poradniku znajdziesz informacje dotyczące wszelkich nowości, które pojawiają się w dodatku. Opisane jest w nim nocne życie Simów wraz ze wszystkimi dostępnymi lokalami, opis nowej kariery filmowej, opisy czterech nowych umiejętności, tworzenia zespołu i występowania z nim. Nie zabrakło też opisów jak zatrudnić lokaja oraz dlaczego warto go posiadać, jak przemienić Sima w wampira, a także czym są poziomy osobistości Simów, jak je zdobywać i jak z nich korzystać. Ponadto przeczytacie o tym jak mieszka się w apartamencie w wieżowcu, o nowych elementach budowy domu oraz przede wszystkim o całkiem nowym mieście.

Koloremniebieskim oznaczyłem wszystkie sprzęty np. lodówkę, gazetę, komputer czy sztalugę. Koloru brązowego użyłem, aby zaznaczyć nazwę otoczenia (Sunset Valley, Bridgeport), miejsca na mapie np. stadion, ratusz oraz pomieszczenia w domu np. kuchnia, sypialnia dla lokaja.

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski ( www.gry-online.pl)

Poradnik do gry - Tworzenie Sima

Przy tworzeniu Sima pojawiło jak zawsze w przypadku każdego dodatku wiele nowych fryzur, ubrań etc. Biorąc pod uwagę samo kreowanie Sima dodano pewne elementy oraz zmieniono istniejące.

001

Podstawy

Modyfikatory ciała

W modyfikatorach pozostawiono dwa znane wcześniej elementy, czyli masę ciała oraz masę mięśni. Dodano natomiast możliwość zmiany umięśnienia [001]. Za pomocą trzeciego suwaka decydujesz jak bardzo wyrzeźbione będzie ciało Sima - jak wyraziste będą jego mięśnie.

0
0

Dodatkowo w przypadku kobiet dodano czwarty modyfikator dotyczący klatki piersiowej [002]. Umożliwia on ustalenie rozmiaru piersi Simki od skrajnie płaskich do sztucznie olbrzymich [003].

Osobowość

Pragnienie życiowe

004
005

Nie licząc dodania nowych cech w zasadach tworzenia osobowości Simów nie zmieniło się nic. Dalej masz do dyspozycji (coraz dłuższą dzięki dodatkom) listę cech osobowości. Wybierając daną cechę automatycznie zostaje zablokowany wybór cechy jej przeciwstawnej o ile istnieje np. wybierając "dusza towarzystwa" nie możemy wybrać cechy "samotnik".

Twórcy natomiast w kwestii wyboru pragnienia życiowego Sima zerwali z zasadą, że wybrane pięć cech Sima determinuje listę pięciu pragnień życiowych, z których wybierasz jedno. Co prawda dalej te "zalecane" pragnienia życiowe są wyświetlone, ale pojawiła się szósta możliwość [004]. Możesz teraz wybrać pragnienie życiowe swojego Sima z pełnej liczącej kilkadziesiąt pozycji listy [005].

Znaki zodiaku

006
007

Do świata trzeciej części Simów wprowadzono znaki zodiaku - znajdują się one w nowej, trzeciej zakładce panelu "Osobowość" [006]. Do wyboru masz jeden z dwunastu tradycyjnych, znanych nam znaków zodiaku [007].

Dom Sima

Apartament w wieżowcu | Dom Sima

Apartament w wieżowcu

Wszystkie poniższe uwagi dotyczą wszelkich wielorodzinnych budynków (nawet 1-2 piętrowych).

Kupno lub przeprowadzka

008
009

Rozpoczynając nową grę po stworzeniu Sima lub wybraniu jednego z dostępnych gotowych do umieszczenia w mieście wystarczy wybrać lokal, który cię interesuje. Z pewnością znajdują się wolne apartamenty [008] - pamiętaj tylko o ograniczonych środkach pieniężnych. Rozpoczynając nowa grę możesz także wybrać już istniejącą i mieszkającą w mieście rodzinę [009].

Winda

010
011

Wysokie budynki, a już w szczególności wieżowce [010], są wyposażone w windy natomiast nie mają one klatek schodowych biegnących przez wszystkie piętra. Windy znajdują się na dole w hallu, niedaleko od wejścia do budynku [011].

012
013

Klikając kursorem na windę możesz zobaczyć dostępne piętra, gdzie możesz się udać [012]. Uwaga! W przypadku budynków mieszkalnych, jeśli nie zostaniesz zaproszony do któregoś z mieszkańców nie będziesz miał możliwości wjechania na piętro gdzie znajdują się apartamenty. W przypadku lokali nocnych zawsze masz możliwość się do nich udać (w godzinach otwarcia lokalu). Oczywiście będąc mieszkańcem nigdy nie natrafisz na jakiekolwiek ograniczenia w budynku, w którym mieszkasz. Gdy wybierzesz miejsce docelowe po chwili winda się pojawi, a twój Sim wejdzie do niej [013] by po chwili trafić na odpowiednie piętro.

Domofon

014
015

Apartamenty mieszczące się w wysokościowcach mają kilka do tej pory nieznanych elementów. Jednym z nich jest domofon. Gdy będziesz chciał kogoś odwiedzić nie możesz tak po prostu udać się na dane piętro i zapukać do drzwi. Musisz skorzystać z domofonu, który znajduje się na parterze budynku [014]. Kliknij na nim i wybierz "Zadzwoń do domu", a ujrzysz listę mieszkańców [015]. Wybierając jednego z nich sprowadzisz go do siebie - dzwonienie domofonem nie oznacza, że lokator zaprosi cię do środka. Warto zauważyć, że w grze nie istnieje domofon, który umieszczasz w swoim apartamencie. Mieszkając w takim budynku w momencie gdy ktoś zadzwoni do ciebie domofonem dowiesz się o tym przez telefon komórkowy.

Zsyp

016
017

Przed dużym, wielorodzinnym budynkiem z apartamentami, w przeciwieństwie do domu jednorodzinnego, nie ma śmietnika. Nie musisz się fatygować [016] ze