7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry The Settlers 7: Droga do Królestwa zawiera charakterystyki wszystkich budynków, technologii do odkrycia oraz bonusów do odblokowania. Główną częścią jest jednak opis przejścia każdej z 12 misji kampanii krok po kroku.
The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
The Settlers 7: Paths to a Kingdom to kolejna odsłona popularnej serii strategii czasu rzeczywistego rozwijanej przez studio Blue Byte. Gracze wcielają się w rolę władcy osady, a ich zadaniem jest doprowadzenie jej do rozkwitu ekonomicznego oraz w dalszej kolejności ekspansji militarnej. Na przekór nieco bajkowej oprawie wizualnej, rozgrywka odznacza się sporą złożonością, co powinno usatysfakcjonować nawet najbardziej hardcorowych miłośników strategii ekonomicznych.
Gra The Settlers 7: Paths to a Kingdom, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 46
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=992
Budynki (1)
Budynki (2)
Technologia
Prestiż
Taktyki
Misja I: Początki osadnictwa
Misja II: Wojskowi mile widziani
Misja III: Szkolenie mnichów
Misja IV: Kupiecki czeladnik
Misja V: Na ring
Misja VI: Ku chwale cesarstwa
Misja VII: Burza nad łąkami
Misja VIII: Mgliste pola
Misja IX: Sto lat pokoju
Misja X: Zemsta ojca
Misja XI: Powrót dawnego władcy
Misja XII: Ostateczna granica
Poradnik do gry The Settlers 7: Droga do Królestwa zawiera charakterystyki wszystkich budynków, technologii do odkrycia oraz bonusów do odblokowania. Główną częścią jest jednak opis przejścia każdej z 12 misji kampanii krok po kroku. Nie jest to przegląd wszystkich taktyk, ale próba wyboru tej najlepszej dla każdej ze zróżnicowanych map. Oczywiście dróg do wygranej jest sporo - w poradniku pokazujemy tylko naszą propozycję, która pozwoliła na w miarę łatwe zwycięstwa na wysokim poziomie trudności.
Szymon "Hed" Liebert ( www.gry-online.pl)
The Settlers 7 to przede wszystkim rozmaite ciągi produkcyjne, dzięki którym wytwarzamy co raz lepsze towary. Poniżej prezentujemy wszystkie budynki, ich produkty oraz wymagania. Dokładne zależności można sprawdzić również z poziomu gry.
Nazwa: Gospodarstwo
Wymaga: 3 deski
Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie
Gospodarstwo zajmuje więcej miejsca niż inne budowle i wymaga przestrzeni oraz w przypadkach niektórych obejść żyznej ziemi. W gospodarstwie są następujące obejścia:
Spichlerz
-
wymaga
: żyzna ziemia |
daje
: ziarno
Świniarnia
-
wymaga
: 2 x ziarno, 2 x woda |
daje
: 1 x mięso
Owczarnia
-
wymaga
: 2 x woda |
daje
: 1 x wełna
Stajnia
-
wymaga
: 3 x ziarno, 2 x woda |
daje
: 1 x koń
Młyn
-
wymaga
: 1 x ziarno |
daje
: 1 x mąka
Nazwa: Leśna chata
Wymaga: 3 deski
Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie
Leśna chata to jeden z podstawowych budynków. Obejścia w leśnej chacie to:
Drwal
-
wymaga
: drzew |
daje
: 1 x drewno
Tartak
-
wymaga
: 1 x drewno |
daje
: 1 x deska
Myśliwy
-
wymaga
: lasu i zwierzyny |
daje
: 1 x mięso
Leśniczy
-
wymaga
: żyznej ziemi |
daje
: drzewa
Rybak
-
wymaga
: wody i ryb |
daje
: 1 x ryba
Nazwa: Górska chata
Wymaga: 2 deski, 1 kamień
Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie
Górska chata to przemysłowa część królestwa. W obejściach znajdziemy:
Kamieniołom
-
wymaga
: złoża kamieni |
daje
: 1 x kamień
Kopalnia węgla
-
wymaga
: złoża węgla |
daje
: 1 x węgiel
Kopalnia złota
-
wymaga
: złoża złota |
daje
: 1 x złoto
Kopalnia rudy
-
wymaga
: złoża rudy |
daje
: 1 x ruda
Huta
-
wymaga
: 1 x węgiel, 1 x ruda |
daje
: 1 x żelazo
Smolarnia
-
wymaga
: 3 x drewno |
daje
: 1 x węgiel
Nazwa: Rezydencja
Wymaga: 2 deski, 1 kamień
Daje: 4 ludzi
Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie
Rezydencja daje nowych osadników i pracowników oraz oferuje wiele warsztatów. Obejścia to:
Piekarnia
-
wymaga
: 1 x mąka |
daje
: 1 x chleb
Browar
-
wymaga
: 1 x nasiona, 1 x wodę |
daje
: 1 x piwo
Papiernia
-
wymaga
: 1 drewno, 2 x wody |
daje
: 1 x papier
Ślusarz
-
wymaga
: 1 x drewno, 1 x żelazo |
daje
: 1 x narzędzia
Tkalnia
-
wymaga
: 1 x wełna |
daje
: 1 x tkanina
Kołodziej
-
wymaga
: 1 x żelazo, 1 x drewno |
daje
: 1 x koło
Nazwa: Dworek
Wymaga: 3 deski, 2 osoby, jedzenia (normalne lub wyszukane)
Daje: 5 ludzi
Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie
Dworki wymagają jedzenia i bez niego nie funkcjonują. Oferują obejścia, w których przetwarza się dobra na dalsze towary:
Krawiec
-
wymaga
: 1 x tkanina |
daje
: 1 x ubranie
Introligator
-
wymaga
: 1 x papier |
daje
: 1 x książka
Mennica
-
wymaga
: 1 x węgiel, 1 x złoto |
daje
: 1 x moneta
Kuźnia
-
wymaga
: 1 x drewno, 1 x żelazo |
daje
: 1 x uzbrojenie
Złotnik
-
wymaga
: 1 x żelazo, 1 x złoto |
daje
: 1 x biżuteria
Masarnia
-
wymaga
: 1 x mięso |
daje
: 1 x kiełbasa
Nazwa: Magazyn
Wymaga: 1 deska, 2 osoby
Magazyn odpowiada za składowanie dóbr i transport. Po odblokowaniu dodatków z drzewka prestiżu można go rozbudować.
Nazwa: Karczma
Wymaga: brak
W karczmie możemy najmować generałów, wojska (pikinierów i muszkieterów) oraz wymieniać podstawowe dobra (piwo na złoto i złoto na narzędzia).
Nazwa: Cech budowniczych
Wymaga: 1 deska, 1 osoba
Cech