The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry - Szymon Liebert - ebook
PROMOCJA

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry ebook

Szymon Liebert

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry The Settlers 7: Droga do Królestwa zawiera charakterystyki wszystkich budynków, technologii do odkrycia oraz bonusów do odblokowania. Główną częścią jest jednak opis przejścia każdej z 12 misji kampanii krok po kroku.

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Budynki (1) (Podstawy)
  • Misja VI: Ku chwale cesarstwa (Kampania)
  • Misja VIII: Mgliste pola (Kampania)
  • Misja I: Początki osadnictwa (Kampania)
  • Taktyki (Podstawy)
  • Misja XI: Powrót dawnego władcy (Kampania)
  • Misja VII: Burza nad łąkami (Kampania)
  • Misja X: Zemsta ojca (Kampania)
  • Misja XII: Ostateczna granica (Kampania)
  • Budynki (2) (Podstawy)

Informacja o grze

The Settlers 7: Paths to a Kingdom to kolejna odsłona popularnej serii strategii czasu rzeczywistego rozwijanej przez studio Blue Byte. Gracze wcielają się w rolę władcy osady, a ich zadaniem jest doprowadzenie jej do rozkwitu ekonomicznego oraz w dalszej kolejności ekspansji militarnej. Na przekór nieco bajkowej oprawie wizualnej, rozgrywka odznacza się sporą złożonością, co powinno usatysfakcjonować nawet najbardziej hardcorowych miłośników strategii ekonomicznych.

Gra The Settlers 7: Paths to a Kingdom, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 46

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



The Settlers 7:Droga do Królestwaporadnik do gry

autor: "Szymon Liebert"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=992

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Podstawy

Budynki (1)

Budynki (2)

Technologia

Prestiż

Taktyki

Kampania

Misja I: Początki osadnictwa

Misja II: Wojskowi mile widziani

Misja III: Szkolenie mnichów

Misja IV: Kupiecki czeladnik

Misja V: Na ring

Misja VI: Ku chwale cesarstwa

Misja VII: Burza nad łąkami

Misja VIII: Mgliste pola

Misja IX: Sto lat pokoju

Misja X: Zemsta ojca

Misja XI: Powrót dawnego władcy

Misja XII: Ostateczna granica

Wprowadzenie

Poradnik do gry The Settlers 7: Droga do Królestwa zawiera charakterystyki wszystkich budynków, technologii do odkrycia oraz bonusów do odblokowania. Główną częścią jest jednak opis przejścia każdej z 12 misji kampanii krok po kroku. Nie jest to przegląd wszystkich taktyk, ale próba wyboru tej najlepszej dla każdej ze zróżnicowanych map. Oczywiście dróg do wygranej jest sporo - w poradniku pokazujemy tylko naszą propozycję, która pozwoliła na w miarę łatwe zwycięstwa na wysokim poziomie trudności.

Szymon "Hed" Liebert ( www.gry-online.pl)

Podstawy

Budynki (1)

Budynki

The Settlers 7 to przede wszystkim rozmaite ciągi produkcyjne, dzięki którym wytwarzamy co raz lepsze towary. Poniżej prezentujemy wszystkie budynki, ich produkty oraz wymagania. Dokładne zależności można sprawdzić również z poziomu gry.

Nazwa: Gospodarstwo

Wymaga: 3 deski

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Gospodarstwo zajmuje więcej miejsca niż inne budowle i wymaga przestrzeni oraz w przypadkach niektórych obejść żyznej ziemi. W gospodarstwie są następujące obejścia:

Spichlerz

-

wymaga

: żyzna ziemia |

daje

: ziarno

Świniarnia

-

wymaga

: 2 x ziarno, 2 x woda |

daje

: 1 x mięso

Owczarnia

-

wymaga

: 2 x woda |

daje

: 1 x wełna

Stajnia

-

wymaga

: 3 x ziarno, 2 x woda |

daje

: 1 x koń

Młyn

-

wymaga

: 1 x ziarno |

daje

: 1 x mąka

Nazwa: Leśna chata

Wymaga: 3 deski

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Leśna chata to jeden z podstawowych budynków. Obejścia w leśnej chacie to:

Drwal

-

wymaga

: drzew |

daje

: 1 x drewno

Tartak

-

wymaga

: 1 x drewno |

daje

: 1 x deska

Myśliwy

-

wymaga

: lasu i zwierzyny |

daje

: 1 x mięso

Leśniczy

-

wymaga

: żyznej ziemi |

daje

: drzewa

Rybak

-

wymaga

: wody i ryb |

daje

: 1 x ryba

Nazwa: Górska chata

Wymaga: 2 deski, 1 kamień

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Górska chata to przemysłowa część królestwa. W obejściach znajdziemy:

Kamieniołom

-

wymaga

: złoża kamieni |

daje

: 1 x kamień

Kopalnia węgla

-

wymaga

: złoża węgla |

daje

: 1 x węgiel

Kopalnia złota

-

wymaga

: złoża złota |

daje

: 1 x złoto

Kopalnia rudy

-

wymaga

: złoża rudy |

daje

: 1 x ruda

Huta

-

wymaga

: 1 x węgiel, 1 x ruda |

daje

: 1 x żelazo

Smolarnia

-

wymaga

: 3 x drewno |

daje

: 1 x węgiel

Nazwa: Rezydencja

Wymaga: 2 deski, 1 kamień

Daje: 4 ludzi

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Rezydencja daje nowych osadników i pracowników oraz oferuje wiele warsztatów. Obejścia to:

Piekarnia

-

wymaga

: 1 x mąka |

daje

: 1 x chleb

Browar

-

wymaga

: 1 x nasiona, 1 x wodę |

daje

: 1 x piwo

Papiernia

-

wymaga

: 1 drewno, 2 x wody |

daje

: 1 x papier

Ślusarz

-

wymaga

: 1 x drewno, 1 x żelazo |

daje

: 1 x narzędzia

Tkalnia

-

wymaga

: 1 x wełna |

daje

: 1 x tkanina

Kołodziej

-

wymaga

: 1 x żelazo, 1 x drewno |

daje

: 1 x koło

Nazwa: Dworek

Wymaga: 3 deski, 2 osoby, jedzenia (normalne lub wyszukane)

Daje: 5 ludzi

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Dworki wymagają jedzenia i bez niego nie funkcjonują. Oferują obejścia, w których przetwarza się dobra na dalsze towary:

Krawiec

-

wymaga

: 1 x tkanina |

daje

: 1 x ubranie

Introligator

-

wymaga

: 1 x papier |

daje

: 1 x książka

Mennica

-

wymaga

: 1 x węgiel, 1 x złoto |

daje

: 1 x moneta

Kuźnia

-

wymaga

: 1 x drewno, 1 x żelazo |

daje

: 1 x uzbrojenie

Złotnik

-

wymaga

: 1 x żelazo, 1 x złoto |

daje

: 1 x biżuteria

Masarnia

-

wymaga

: 1 x mięso |

daje

: 1 x kiełbasa

Budynki (2)

Nazwa: Magazyn

Wymaga: 1 deska, 2 osoby

Magazyn odpowiada za składowanie dóbr i transport. Po odblokowaniu dodatków z drzewka prestiżu można go rozbudować.

Nazwa: Karczma

Wymaga: brak

W karczmie możemy najmować generałów, wojska (pikinierów i muszkieterów) oraz wymieniać podstawowe dobra (piwo na złoto i złoto na narzędzia).

Nazwa: Cech budowniczych

Wymaga: 1 deska, 1 osoba

Cech