The Inner World - poradnik do gry - Antoni "HAT" Józefowicz - ebook
PROMOCJA

The Inner World - poradnik do gry ebook

Antoni "HAT" Józefowicz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry The Inner World znajdziesz dokładny opis przejścia, który szczegółowo opisuje rozwiązanie każdej występującej w grze łamigłówki. Dzięki niniejszemu tekstowi razem z Robertem bez żadnych problemów ocalisz przed zagładą świat Aposi.

The Inner World - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Część pierwsza
  • Część czwarta
  • Część trzecia
  • Część druga
  • Część szósta
  • Część piąta

Informacja o grze

The Inner World to wyprodukowana przez niezależne, niemieckie studio Fizbin przygodówka z interfejsem typu point & click. Głęboko pod powierzchnią Ziemi znajduje się dziwaczna kraina znana jako Aposia. Jej istnienie jest zagrożone, gdy trzy fontanny boskiego wiatru niespodziewanie wysychają. Kierując poczynaniami Roberta, nowicjusza w centrum ds. nieoczekiwanych zdarzeń, gracz musi ustalić, co jest przyczyną sytuacji i uratować Apozjan.

Gra The Inner World, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: niemiecka.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 19

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



The Inner Worldporadnik do gry

autor: Antoni "HAT" Józefowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1348

[email protected]

Spis treści

The Inner World - poradnik do gry

Część pierwsza

Część druga

Część trzecia

Część czwarta

Część piąta

Część szósta

The Inner World - poradnik do gry

Oto poradnik do oryginalnej gry przygodowej The Inner World. Poprowadzisz tu Roberta (a później także i Laurę) poprzez niezwykłe krainy, znajdujące się głęboko pod ziemią. Podczas zabawy nie ma żadnych mini-gier logicznych, a gameplay opiera się głównie na używaniu i łączeniu ze sobą przedmiotów. Ważną rzeczą są także dialogi i wybór tematów podczas nich. Przy wejściu do każdej lokacji najpierw oglądaj wszystkie możliwe przedmioty i postacie, a dopiero później próbuj ich używać. Obserwacje Roberta mogą zawierać wiele cennych wskazówek.

W trakcie swojej przygody spotkasz wiele dziwnych postaci.

Porady ogólne:

- podczas rozmowy poruszaj wszystkie tematy. Niektóre musisz powtórzyć 2-3 razy, nim dowiesz się wszystkiego o danej sprawie. Jeśli temat na dany moment jest wyczerpany, jego ikonka blaknie.

- aby użyć przedmiotu na obiekcie znajdującym się na planszy, musisz przeciągnąć go z inwentarza na cel

- aby połączyć przedmioty w inwentarzu, musisz przesunąć jeden na drugi; niektóre możesz łączyć i rozłączać kilkakroć.

Antoni "HAT" Józefowicz (www.gry-online.pl)

Część pierwsza

Pierwsza grywalna lokacja

Po wszystkich scenkach animowanych i trafieniu na ulicę przyjrzyj się plakatowi, a następnie Fosfosowi unoszącemu po lewej. Zabierz butelkę stojącą pod rynną, a następnie wróć do plakatu i zabierz stojący po jego prawej stronie wiatrołap. Spróbuj także pochwycić robaczka, który częściowo wystaje z ziemi.

Pokątny handel

Zabierzrękojeśćkuli, stojącą pod