Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2014

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 25000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Liczba stron: 190

Odsłuch ebooka (TTS) dostępny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacji Legimi na:

Androida
iOS
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB kup za 1 zł
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka The Evil Within - poradnik do gry - Jakub Bugielski

Poradnik do gry Evil Within zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich misji składających sie na kampanie dla pojedynczego gracza. W opisie każdej z nich znalazły się informacje dotyczące sprawnego pokonywania napotkanych przeszkód, zagadek zręcznościowych i logicznych, a także porady dotyczące walki z normalnymi przeciwnikami i bossami. W poradniku zawarte zostały także informacje dotyczące wszelakiego dostępnego dla bohatera uzbrojenia, oraz jego ulepszenia, jak i szczegółowy opis rozwoju postaci. Oprócz tego poradnik zawiera ilustrowany opis wszystkich dostępnych w grze znajdziek: dokumentów, dokumentów osobistych, gazet, nagrań, zdjęć, fragmentów mapy, jak i kluczy, wymaganych do otwarcia wszystkich szafek w kostnicy. W poradniku zawarto także listę wszystkich dostępnych w grze osiągnięć / trofeów, wraz z instrukcją ich zdobycia. Evil Within to gra z gatunku survival horror, pochodząca od studia Tango Gameworks, w skład której wchodzi Shinji Mikami, ojciec serii Devil May Cry, Onimusha czy Resident Evil. Historia gry przedstawia losy detektywa Sebastiana Castellanosa, wraz z dwójką jego partnerów, którzy trafiają do małego miasteczka, by wyjaśnić sprawę morderstwa. Prosta sprawa przeradza się w makabryczną historię tajemnicy i szaleństwa.

Zawartość poradnika:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza;
  • porady dotyczące podstawowych, a zarazem kluczowych mechanizmów rozgrywki;
  • szczegółowy opis występującego w grze uzbrojenia, a także zalecanej ścieżki rozwoju bohatera;
  • opis wszystkich występujących w grze zagadek zręcznościowych i logicznych;
  • informacje wymagane do zdobycia wszystkich występujących w grze znajdziek: dokumentów, dokumentów osobistych, gazet, nagrań, zdjęć, fragmentów mapy czy kluczy;
  • porady dotyczące walki z regularnymi przeciwnikami, jak i bossami;
  • spis i opis wszystkich występujących w grze osiągnięć / trofeów

Poradnik do gry The Evil Within to dokładna, bogato ilustrowana solucja zawierająca opis przejścia gry, walki ze wszystkimi bossami oraz lokalizacje każdej z poukrywanych w grze znajdziek. W poradniku znajdziesz również porady ogólne.

The Evil Within - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ruvik (Walki z bossami)
  • Rozdział 15 - Wewnętrzne zło (Opis przejścia)
  • Sadysta (Walki z bossami)
  • Potwór z krwi (Walki z bossami)
  • Laura - starcie pierwsze (Walki z bossami)
  • Boxhead (Walki z bossami)
  • Laura, ostatnie starcie (Walki z bossami)
  • Amalgam Alpha (Walki z bossami)
  • Quell (Walki z bossami)
  • Fragmenty mapy (Znajdźki)

Opinie o ebooku The Evil Within - poradnik do gry - Jakub Bugielski

Fragment ebooka The Evil Within - poradnik do gry - Jakub Bugielski

The Evil Withinporadnik do gry

autor: "Jakub Bugielski"

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1572

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

The Evil Within - poradnik do gry

Interfejs

Sterowanie

PC

Xbox 360

Xbox One

PS3

Porady

Ulepszenia

Sprawność

Broń

Zapasy

Bełty do Kuszy Agonii

Opis przejścia

Rozdział 1 - Wezwanie

Rozdział 2 - Pozostałości

Rozdział 3 - Szpony hordy

Rozdział 4 - Pacjent

Rozdział 5 - Zakamarki umysłu

Rozdział 6 - Utrata Samokontroli

Rozdział 7 - Powiernik

Rozdział 8 - A ziarno wzejdzie

Rozdział 9 - Okrutne zamiary

Rozdział 10 - Narzędzie mistrza

Rozdział 11 - Spotkanie

Rozdział 12 - Przejażdżka

Rozdział 13 - Straty

Rozdział 14 - Ukryte Motywy

Rozdział 15 - Wewnętrzne zło

Walki z bossami

Sadysta

Laura - starcie pierwsze

Laura - starcie drugie

Zehn i Neun

Sentinel

Boxhead

Potwór z krwi

Laura, ostatnie starcie

Amalgam Alpha

Quell

Ruvik

Znajdźki

Dokumenty

Dokumenty Osobiste

Nagrania

Zdjęcia zaginionych osób

Fragmenty mapy

Gazety

Klucze

Osiągnięcia

The Evil Within - wymagania sprzętowe

The Evil Within - poradnik do gry

Poradnik do gry Evil Within zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich misji składających sie na kampanie dla pojedynczego gracza. W opisie każdej z nich znalazły się informacje dotyczące sprawnego pokonywania napotkanych przeszkód, zagadek zręcznościowych i logicznych, a także porady dotyczące walki z normalnymi przeciwnikami i bossami. W poradniku zawarte zostały także informacje dotyczące wszelakiego dostępnego dla bohatera uzbrojenia, oraz jego ulepszenia, jak i szczegółowy opis rozwoju postaci. Oprócz tego poradnik zawiera ilustrowany opis wszystkich dostępnych w grze znajdziek: dokumentów, dokumentów osobistych, gazet, nagrań, zdjęć, fragmentów mapy, jak i kluczy, wymaganych do otwarcia wszystkich szafek w kostnicy. W poradniku zawarto także listę wszystkich dostępnych w grze osiągnięć / trofeów, wraz z instrukcją ich zdobycia. Evil Within to gra z gatunku survival horror, pochodząca od studia Tango Gameworks, w skład której wchodzi Shinji Mikami, ojciec serii Devil May Cry, Onimusha czyResident Evil. Historia gry przedstawia losy detektywa Sebastiana Castellanosa, wraz z dwójką jego partnerów, którzy trafiają do małego miasteczka, by wyjaśnić sprawę morderstwa. Prosta sprawa przeradza się w makabryczną historię tajemnicy i szaleństwa.

Zawartość poradnika:

szczegółowy opis przejścia wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza;

porady dotyczące podstawowych, a zarazem kluczowych mechanizmów rozgrywki;

szczegółowy opis występującego w grze uzbrojenia, a także zalecanej ścieżki rozwoju bohatera;

opis wszystkich występujących w grze zagadek zręcznościowych i logicznych;

informacje wymagane do zdobycia wszystkich występujących w grze znajdziek: dokumentów, dokumentów osobistych, gazet, nagrań, zdjęć, fragmentów mapy czy kluczy;

porady dotyczące walki z regularnymi przeciwnikami, jak i bossami;

spis i opis wszystkich występujących w grze osiągnięć / trofeów

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Interfejs

Interfejs - Evil Within

Opis Interfejs - Evil Within

1

- pasek

zdrowia głównego bohatera. Gdy się wyczerpie, postać ginie, a gracz będzie musiał rozpocząć rozgrywkę od ostatniego punktu kontrolnego.

2

- ilość

aktualnie

posiadanych zapałek, które używane są do spalania zwłok poległych wrogów.

3

- ikona

pokazuje aktualnie wybraną broń.

4

- ilość

amunicji

do aktualnie wybranej broni. Wartość górna pokazuje ilość pocisków w magazynku, a dolna ogólną liczbę nabojów do danej broni.

W tym rozdziale przyjrzeć się możesz infterfejsowi rozgrywki występującym w grze The Evil Within. Interfejs w tej grze, w porównaniu z innymi produkcjami tego gatunku, jak chociażby seria Resident Evil, jest bardzo oszczędny i zawiera tylko najważniejsze informacje, zajmując tym samym zaledwie ułamek ekranu. Nie ma tu nawet mini-mapy, która jest sztandarowym elementem większości współczesnych produkcji.

Cały interfejs rozgrywki skupiony jest w lewym górnym rogu ekranu - reszta ekranu jest krystalicznie czysta, przez co gracz może skupić sie na rozgrywce. Pasek w kształcie spirali [1] pokazuje stan zdrowia bohatera - gdy się wyczerpie, postać zginie, a gracz będzie musiał rozpocząć rozgrywkę od ostatniego punktu kontrolnego. Najbardziej wysuniętym w stronę lewego górnego rogu elementem [2] jest ikona przedstawiająca ilość aktualnie posiadanych zapałek, które używane są do spalania zwłok poległych wrogów. Ikona otoczona spiralą [3] pokazuje aktualnie wybraną broń, a wartości poniżej jej [4] ilość amunicji do aktualnie wybranej broni - wartość górna pokazuje ilość pocisków w magazynku, a dolna ogólną liczbę nabojów do danej broni.

Sterowanie

PC

Poruszanie postacią

Wł./wył. Lampy

Atak wręcz

Skradanie się, ukrycie się

Potwierdzenie, interakcja

Anuluj, podpalenie

Strzelanie, atak wręcz

Celowanie

Sprint

Przeładowanie broni

Ekwipunek

Xbox 360

Poruszanie postacią

Wł./wył. Lampy

Poruszanie kamerą

Ekwipunek

Skróty do przedmiotów

Potwierdź, interakcja

Anuluj, podpalenie

Przeładowanie

Atak wręcz

Skradanie się, ukrycie się

Strzelanie, atak wręcz

Sprint

Celowanie

Menu pauzy

Xbox One

Poruszanie postacią

Wł./wył. Lampy

Poruszanie kamerą

Ekwipunek

Skróty do przedmiotów

Potwierdź, interakcja

Anuluj, podpalenie

Przeładowanie

Atak wręcz

Skradanie się, ukrycie się

Strzelanie, atak wręcz

Sprint

Celowanie

Menu pauzy

PS3

Poruszanie postacią

Wł./wył. Lampy

Poruszanie kamerą

Ekwipunek

Skróty do przedmiotów

Potwierdź, interakcja

Anuluj, podpalenie

Przeładowanie

Atak wręcz

Skradanie się, ukrycie się

Strzelanie, atak wręcz

Sprint

Celowanie

Menu pauzy

Porady

Gra The Evil Within należy do gatunku survival horror, przez co, przynajmniej w teorii, może się okazać trudniejsza dla gracza przyzwyczajonego do gier, które "przechodzą się same". Z tego właśnie powodu postał ten dział - by pomóc tym, którzy nie radzą sobie w grze. Poniżej znajdziesz listę porad, które pomogą zrozumieć kluczowe aspekty rozgrywki.

1. Jeśli jest taka możliwość (jesteś w ciemnym pomieszczeniu, nikt cię nie zauważył), staraj się skradać i załatwiać wrogów po cichu. Powodów jest kilka, a najważniejszym z nich jest oszczędność amunicji. Nawet najprostsi wrogowie w grze potrafią "przyjąć na klatę" całą masę ołowiu, zanim padną na ziemię, nawet jeśli strzelasz im w głowę. Sprawy nie ułatwia fakt, iż spora ich część porusza się "nietypowo", jeśli można tak rzecz, sprawiając, że ciężko dobrze przycelować i część nabojów zwyczajnie w świecie ich nie dosięgnie.

2. Zabijanie po cichu jest też znacznie bezpieczniejsze, gdyż wróg nie będzie w stanie zadać ci żadnych obrażeń, ani nie ściągniesz tym na siebie uwagi innych. Przy okazji nie będziesz musiał używać zapałek, by zagwarantować sobie spokój.

3. Zapałki to, jakkolwiek bzdurnie by to nie brzmiało, jedna z najpotężniejszych broni w grze! Nie licząc bossów i garstki większych oponentów, wystarczy przewrócić wroga (np. strzelając w jego nogi, bądź częstując go strzałem ze strzelby z bliskiej odległości) i rzucić na niego pojedynczą zapałkę, by go wykończyć. Dodatkowo, każdy wróg, który znajdzie się w sąsiedztwie zwłok, które masz zamiar podpalić, także zajmie się ogniem - może więc skończyć się to tak, że jedna zapałka załatwi nawet kilku wrogów!

4. Nie oznacza to jednak, ze masz korzystać z zapałek na lewo i prawo. Wbrew pozorom jest to towar dość ekskluzywny w grze (w dodatku postać może przenosić niewiele zapałek na raz, co jest absurdalne), który może uratować ci tyłek, gdy będziesz walczył z jakimś ekstremalnie upierdliwym przeciwnikiem (np. Niewidzialnym Nawiedzonym). Staraj się mieć zawsze przynajmniej kilka zapałek ze sobą, tak na wszelki wypadek.

5. Staraj się używać zapałki na "grube" wersje przeciwników. Grubasy nie posiadają żadnych nadnaturalnych zdolności, jednak mają znacznie zwiększoną wytrzymałość, przez co będziesz musiał poświęcić więcej cennych nabojów, by ich zabić - a zapałka wystarczy jedna!

6. Staraj się rozbrajać, a nie detonować pułapki. Po rozbrojeniu pułapek możesz podnieść przedmiot o nazwie Części Pułapki, który używany jest (jako jedyny składnik) do wytwarzania wszystkich bełtów w grze ( poszczególne bełty mają różne wymagania co do ilości części). Jak skuteczne są bełty nie trzeba nikomu tłumaczyć, wystarczy wypróbować je choć raz w akcji. Lepiej więc jest załatwić wrogów za pomocą cichych zabójstw, bądź nawet broni palnej, aniżeli marnować ten cenny surowiec - w dodatku większość wrogów nie zginie od wybuchu pojedynczej pułapki.

7. Rozwalaj wszystkie skrzynie, kontenery, beczki, dzbany i inne przedmioty, które możesz rozwalić - wewnątrz może się kryć przedmiot, jak amunicja, czy porcja zielonego żelu. Kontenery w grze nie mają odgórnie przypisanych przedmiotów wewnątrz nich, a szansę, że coś z nich wypadnie, więc nie ma znacznie co i gdzie zniszczysz.

8. Ulepszaj swoje bronie i postać! System ulepszeń jest w grze dość rozbudowany i pozwala na zwiększenie skuteczności każdej broni, a w przypadku bełtów skuteczności poszczególnych ich rodzajów. Oprócz tego masz możliwość ulepszać postać głównego bohatera, zwiększając wszystkie jego najważniejsze statystki, takie jak poziom zdrowia czy wytrzymałości, siłę jego ataków wręcz, czy ilość przenoszonych przez niego pocisków do każdej broni.

9. Nawet jeśli nie jesteś fanem kolekcjonowania przedmiotów, zbieraj napotkane znajdźki. Oprócz oferowania klimatycznych historii i różnorakich nawiązań (które stają się jasne wraz z przechodzeniem gry i zagłębianiem się w jej świat), za zebranie niektórych będziesz nagrodzony, nawet dodatkowymi broniami!

10. Jeśli nie interesują cię "znajdźki fabularne", postaraj się chociaż szukać Kluczy, które pochowane są w najrozmaitszych zakamarkach. Każdy klucz pozwoli ci otworzyć jedną szafkę w kostnicy, a z ich wnętrza możesz pozyskać praktycznie każdy przedmiot w grze - od rzadkiej amunicji, po gigantyczne ilości zielonego żelu. Warto jest więc poświęcić trochę czasu i znaleźć je - w poradniku znajdziesz informacje dotyczące wszystkich znajdziek.

11. Nie wdawaj się w walkę wręcz. Nawet jeśli ulepszysz do maksimum obrażenia zadawane przez ataki wręcz, twoja broń dystansowa, czy ataki z ukrycia i tak są nieporównywalnie bardziej skuteczne.

12. Ulepszając poziom zdrowia, nie zapomnij, by ulepszyć skuteczność Strzykawek. Nie ma najmniejszego sensu posiadania maksymalnie ulepszonego zdrowia, jeśli jedna strzykawka będzie przywracała ci 1/20 paska zdrowia. Sytuacja wygląda podobnie w drugą stronę - nie ma sensu mieć mega skutecznych strzykawek, jeśli połowa ich leczenia będzie marnowana, gdyż twój pasek zdrowia będzie po prostu za krótki.

13. Nie używaj bełtów na pospolitych, mało skutecznych przeciwników! Bełty to jedna z najcenniejszych rzeczy w grze - oprócz zadawania gigantycznych obrażeń (harpuny i wybuchowe bełty), oferują multum możliwości, przez co są skuteczne podczas starć z bossami - w tym wypadku zamrażające i elektryczne bełty sprawią, że boss przez kilka sekund będzie bezbronny, czyniąc te starcia łatwiejszymi niż z regularnymi przeciwnikami!

14. Jeśli w czasie misji masz ze sobą partnera (czy to Joseph, czy Kidman), pozwól im załatwić choć część przeciwników - mają oni nielimitowaną amunicję, a ich ataki są mordercze (jeśli trafią). Nie przesadź jednak i nie doprowadź do sytuacji, w której twój partner jest atakowany przez 10 przeciwników!

15. Przemierzając kolejne pomieszczenia wytęż wzrok i słuch - wiele pułapek, przeciwników, znajdziek i ukrytych sekretów da się znaleźć dzięki odpowiedniej czujności. Evil Within, w przeciwieństwie do większości gier, nie chowa przedmiotów w kompletnie nielogicznych miejscach, przez co spostrzegawczość, a nie spędzony czas i fart gwarantują ci znalezienie czegoś cennego.

Ulepszenia

Ulepszenia, zarówno postaci jak i jej wyposażenia, odgrywają bardzo ważną rolę w grze - bez ulepszania czegokolwiek bardzo ciężko ukończyć rozgrywkę, gdyż wrogowie będą w stanie zabić cię jednym, dwoma ciosami, a ty nie dość, że będziesz zadawać małe obrażenia, to nie będziesz w stanie przenosić większej ilości amunicji, apteczek, czy nawet zapałek.

Ulepszeń możesz dokonywać wyłącznie w czasie pobytu w Schronie (z jednym wyjątkiem, podczas 15 rozdziału) - w jednym z pomieszczeń znajdziesz fotel przypominający krzesło do tortur. Wystarczy na nim usiąść, by odblokować całe morze ulepszeń. Ulepszenia dokonuje się za pomocą Zielonego Żelu, dlatego ważnym jest, by podczas swoich przygód w grze dokładnie się rozglądać i zbierać każdy słoik.

Ulepszenia dzielą się na cztery grupy:

Sprawność

- znajdziesz tu wszystkie usprawnienia dla głównego bohatera, jak ilość zdrowia, czy skuteczność w walce.

Broń

- zakładka ta zawiera ulepszenia do wszystkich broni w grze, umożliwiających zwiększenie skuteczności każdej z nich.

Zapasy

- tutaj znajdziesz ulepszenia zwiększające maksymalny udźwig twojego bohatera, przez co będzie on mógł przenosić więcej amunicji, apteczek, czy zapałek.

Bełty

do

Agonii

- ulepszenia, które wpływają na poszczególne bełty do Kuszy Agonii.

Sprawność

Zakładka Sprawność pozwala zwiększyć współczynniki bohatera.

Zakładka ta pozwala zwiększyć współczynniki bohatera, takie jak:

Nazwa ulepszenia

Wpływ wraz z kolejnymi poziomami

Koszt kolejnych poziomów ulepszeń

Wskaźnik zdrowia

110 / 120 / 130 / 150 zdrowia

2,000 / 5,000 / 10,000 / 25,000 zielonego żelu

Maksymalny czas sprintu

4 / 6 / 8 / 10 sekund

3,000 / 6,000 / 9,000 / 30,000 zielonego żelu

Atak wręcz

120 / 150 / 180 / 240 % obrażeń

2,000 / 3,000 / 6,000 / 18,000 zielonego żelu

Strzykawka - odzyskanie zdrowia

36 / 42 / 48 / 60 odzyskanych punktów zdrowia

5,000 / 9,000 / 15,000 / 30,000 zielonego żelu

Warto wspomnieć też, iż każdorazowe ulepszenie wskaźnika zdrowia przywraca twój stan zdrowia do maksimum, co można wykorzystać jako awaryjne źródło leczenia.

5 poziom "Maksymalnego czasu sprintu" zwiększa także szybkość regeneracji wytrzymałości.

Pamiętaj też, by ulepszać "Wskaźnik zdrowia" i "Strzykawka - odzyskiwania zdrowia" w miarę możliwości naprzemiennie - nie ma sensu mieć pełnego paska zdrowia, jeśli strzykawka odnowi ci 1/10 jego maksymalnej wartości. Tak samo wygląda to w drugą stronę - nie ma sensu mieć w ogóle nieulepszonego zdrowia, jednocześnie posiadać maksymalnie ulepszoną skuteczność strzykawek, gdyż będziesz zawsze tracił pewną wartość leczenia.

Broń

Zakładka Broń pozwala zwiększyć skuteczność wszystkich broni.

Zakładka ta pozwala zwiększyć skuteczność broni. Każda z broni musi zostać ulepszona oddzielnie. Warto skupić sie na ulepszaniu współczynnika "krytyczne", co pozwala zabić wroga jednym strzałem w głowę.

Rewolwer

Nazwa ulepszenia

Wpływ wraz z kolejnymi poziomami

Koszt kolejnych poziomów ulepszeń

Mnożnik obrażeń

120 / 140 / 160 / 200% obrażeń

2,500 / 6,000 / 12,000 / 20,000 zielonego żelu

Szybkostrzelność

0.80 / 0.65 / 0.50 / 0.3 sekundy

1,000 / 2,000 / 5,000 / 7,000 zielonego żelu

Czas przeładowania

1.93 / 1.58 / 1.33 / 1.16 sekundy

500 / 1,000 / 4,000 / 10,000 zielonego żelu

Pojemność magazynka

7 / 8 / 9 / 12 pocisków

1,000 / 2,000 / 5,000 / 10,000 zielonego żelu

Celność

4.5 / 4.0 / 3.5 / 2.5 stopnia odchylenia po każdym strzale

500 / 1,500 / 2,500 / 5,000 zielonego żelu

Krytyczne

10 / 20 / 30 / 50% szansy

1,500 / 3,000 / 9,000 / 20,000 zielonego żelu

Strzelba

Nazwa ulepszenia

Wpływ wraz z kolejnymi poziomami

Koszt kolejnych poziomów ulepszeń

Mnożnik obrażeń

120 / 140 / 160 / 200% obrażeń

3,500 / 8,000 / 16,000 / 28,000 zielonego żelu

Szybkostrzelność

1.50 / 1.40 / 1.30 / 1.10 sekundy

1,000 / 2,000 / 5,000 / 7,000 zielonego żelu

Czas przeładowania

2.30 / 1.81 / 1.58 / 1.27 sekundy

1,500 / 3,000 / 6,000 / 10,000 zielonego żelu

Pojemność magazynka

5 / 6 / 8 / 10 pocisków

2,000 / 4,000 / 7,000 / 12,000 zielonego żelu

Krytyczne

10 / 20 / 30 / 50% szansy

1,500 / 4,000 / 10,000 / 18,000 zielonego żelu

Magnum

Nazwa ulepszenia

Wpływ wraz z kolejnymi poziomami

Koszt kolejnych poziomów ulepszeń

Mnożnik obrażeń

120 / 140 / 160 / 200% obrażeń

8,000 / 12,000 / 18,000 / 35,000 zielonego żelu

Szybkostrzelność

0.90 / 0.80 / 0.70 / 0.50 sekundy

2,000 / 4,000 / 6,000 / 14,000 zielonego żelu

Czas przeładowania

1.93 / 1.58 / 1.33 / 1.16 sekundy

2,000 / 3,000 / 5,000 / 10,000 zielonego żelu

Pojemność magazynka

7 / 8 / 9 / 12 pocisków

2,000 / 6,000 / 12,000 / 20,000 zielonego żelu

Celność

4.5 / 4.0 / 3.5 / 2.5 stopnia odchylenia po każdym strzale

1,500 / 3,000 / 9,000 / 15,000 zielonego żelu

Karabin snajperski

Nazwa ulepszenia

Wpływ wraz z kolejnymi poziomami

Koszt kolejnych poziomów ulepszeń

Mnożnik obrażeń

120 / 140 / 160 / 200% obrażeń

4,000 / 8,000 / 18,000 / 30,000 zielonego żelu

Szybkostrzelność

1.30 / 1.10 / 1.00 / 0.80 sekundy

1,500 / 3,000 / 6,000 / 10,000 zielonego żelu

Czas przeładowania

3.41 / 3.07 / 2.56 / 2.04 sekundy

1,000 / 2,000 / 7,000 / 12,000 zielonego żelu

Pojemność magazynka

6 / 7 / 8 / 10 pocisków

1,500 / 3,000 / 9,000 / 20,000 zielonego żelu

Krytyczne

20 / 40 / 60 / 100% szansy

1,000 / 3,000 / 5,000 / 8,000 zielonego żelu

Kusza Agonii

Nazwa ulepszenia

Wpływ wraz z kolejnymi poziomami

Koszt kolejnych poziomów ulepszeń

Czas ładowania

0.67 / 0.33 sekundy

1,000 / 4,000 zielonego żelu

Zasięg

120 / 150% zwiększony zasięg

2,000 / 4,000 zielonego żelu

Czas przeładowania

1.28 / 1.11 sekundy

2,000 / 6,000 zielonego żelu

Zapasy

Zakładka Zapasy pozwala przenosić więcej amunicji, strzykawek i zapałek.

Zapasy, najogólniej rzecz ujmując, zwiększają ilość amunicji, bełtów, strzykawek, czy nawet zapałek, które może przenosić główny bohater. Ulepszenia z tej grupy są szalenie ważne, gdyż nie mając odpowiednich możliwości magazynowania tych dóbr, będziesz niejednokrotnie tracił całą masę rozmaitych przedmiotów. Warto też wspomnieć o tym, że w grze występują etapy, w których zmierzysz się z ogromną ilością wrogów jednocześnie, a wtedy spory zapasy amunicji jest w stanie naprawdę uratować sytuację.

Zakładka ta pozwala zwiększyć opcję magazynowania takich rzeczy, jak:

Nazwa ulepszenia

Wpływ wraz z kolejnymi poziomami

Koszt kolejnych poziomów ulepszeń

Amunicja do rewolweru

15 / 20 / 25 / 50 pocisków

1,000 / 2,500 / 5,000 / 10,000 zielonego żelu

Amunicja do magnum

8 / 10 / 12 / 16 pocisków

2,500 / 5,000 / 10,000 / 15,000 zielonego żelu

Amunicja do strzelby

6 / 8 / 10 / 20 pocisków

2,000 / 4,000 / 6,000 / 15,000 zielonego żelu

Amunicja do snajperki

6 / 8 / 10 / 15 pocisków

1,500 / 3,000 / 6,000 / 10,000 zielonego żelu

Bełty do Agonii

3 / 4 bełty

2,500 / 5,000 zielonego żelu

Granaty

4 / 5 / 6 / 10 granatów

500 / 1,000 / 3,000 / 8,000 zielonego żelu

Strzykawki

3 / 4 strzykawki