The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry - Zamęcki "g40st" Przemysław - ebook
PROMOCJA

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry ebook

Zamęcki "g40st" Przemysław

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry The Dark Eye: Chains of Satinav zawiera szczegółowy opis przejścia. Lektura solucji umożliwi bezproblemowe ukończenie gry wyjaśniając przy okazji kwestie, które mogą być niezrozumiałe bez znajomości języka angielskiego.

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • The Oak Leaf Challenge
  • Academy of Magic
  • The Prism
  • The Fairy Scholar
  • Fanglari Ho!
  • To catch a fairy
  • Crows!
  • The Harp
  • Back Home
  • Three Impossible Tasks

Informacja o grze

The Dark Eye: Satinavs Chains to stworzona przez ekipę studia Daedalic Entertainment przygodówka, której akcja osadzona została w fantastycznym świecie Aventuria. Głównym bohaterem gry jest młodzieniec imieniem Geron, który według proroctwa czarnoksiężnika ma sprowadzić na świat niewyobrażalne zło. Razem z dwójką przyjaciół próbuje on zapobiec zapowiedzianym wydarzeniom. Rozgrywka polega głównie na prowadzeniu rozmów z postaciami niezależnymi, eksplorowaniu lokacji i poszukiwaniu przedmiotów niezbędnych do rozwikłania zagadek.

Gra The Dark Eye: Chains of Satinav, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 46

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



The Dark Eye:Chains of Satinavporadnik do gry

autor: Zamęcki "g40st" Przemysław

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1251

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - The Dark Eye: Chains of Satinav

The Oak Leaf Challenge

Crows!

To catch a fairy

Bad Leads to Worse

Northward

In the Camp of the Zholochai!

The Fairy Scholar

New Prospects, New Old Enemies

The Prism

Fanglari Ho!

Three Impossible Tasks

The Dream Chambers

Back Home

To the King!

Academy of Magic

The Harp

Poradnik do gry - The Dark Eye: Chains of Satinav

Poniższy poradnik jest kompletną solucją do gry firmy Daedalic Entertainment zatytułowanej The Dark Eye: Chains of Satinav. Tytuł ten jest klasyczną przygodówką z gatunku point and click, nie wymagającą zręczności ani refleksu, a jedynie otwarty umysł chętny do zmierzenia się z dziesiątkami zagadek logicznych.

Poradnik został podzielony na rozdziały odpowiadające kolejnym fazom przygody opisanej w dzienniku głównego bohatera. Lektura solucji zapewni ukończenie gry i w kilku przypadkach wyjaśnia kwestie, które mogą być niezrozumiałe dla osób nie władających językiem angielskim przynajmniej na średnim poziomie.

Co oznaczają kolory czcionki użyte w poradniku?

Niebieski kolor

wskazuje

na konieczność wykonania określonej czynności.

Pomarańczowym kolorem

oznaczono

przedmioty lub fragmenty lokacji w języku angielskim, zgodnie z nazewnictwem gry.

Zielony kolor

służy

do

pomocy w wyborze opcji dialogowych koniecznych do pomyślnego ukończenia rozmów.

W The Dark Eye: Chains of the Satinav zawarto także prosty system magii składający się z dwóch zaklęć: zniszczenia i naprawy. Oba zaklęcia reprezentowanie są przez małe ikonki w kolorze żółtym i niebieskim znajdujące się po lewej stronie inwentarza. Gracz przez cały czas dysponuje zaklęciem zniszczenia. Czar naprawy dostępny jest tylko w obecności Nuri lub w dalszej części gry.

Głównym bohaterem gry jest Geron, który w towarzystwie wróżki o imieniu Nuri rusza w świat by znaleźć sposób na pokonanie złego proroka chcącego zawładnąć Andergastem i snami jego mieszkańców, a także by zdjąć z siebie rzuconą przed laty klątwę.

Rozpoczynamy opowieść

Na cześć przyjazdu królowej Nostrii zorganizowano konkurs, wedle zasad którego, jego uczestnicy poszukują w całym miasteczku czterech odznak w kształcie liści dębu. Liście są wykonane z różnych materiałów - między innymi z miedzi i mosiądzu. Początek gry zastaje nas w momencie, kiedy Geron, miejscowy łapacz ptaków, przytrzymywany przez potężnego Ulgierda i przepytywany przez syna barwiarza, Olgierda, zaznaje wątpliwej przyjemności nurkowania twarzą w świńskim korycie.

Złośliwy Olgierd chce odebrać Geronowi jedną ze znalezionych przez niego odznak, nawet pomimo faktu, że jemu samemu ona się do niczego nie przyda, ponieważ jego zadaniem jest znalezienie odznak wykonanych z mosiądzu, podczas gdy Geron posiada jedynie odznaki z miedzi...

g40st (www.gry-online.pl)

The Oak Leaf Challenge

Na początek porozmawiaj z Olgierdem, co jednak nie na wiele się zda. Po chwili weź do ręki młotek (Hammer), którym spróbuj uderzyć Ulfrieda. Nic z tego, Geron jest za słaby. Może chłopak nie posiada nadzwyczajnej siły fizycznej, ale za to strach w okolicznych mieszkańcach sieje jego rzekoma umiejętność posługiwania się magią. Cóż, Geron faktycznie posiada pewien talent, a mianowicie potrafi sprawić, że niektóre rzeczy się psują, rozpadają na kawałki. Teraz nadszedł moment na jego użycie. Rzuć zaklęcie zniszczenia na stojący obok studni gliniany dzbanek (Clay Jug) i pożegnaj się z jedną z odnalezionych odznak.

Geron wraca pobity do pracowni swojego nauczyciela i mentora, Gwinnlina. Ten nie jest zadowolony ze zniszczonej klatki, a dodatkowo trapią go pojawiające się ostatnio wszędzie kruki. Porozmawiaj z Gwinnlinem wypytując go szczegółowo o wszystko. Niestety, nie będzie on miał czasu pomóc Geronowi w wyzwaniu, gdyż jak twierdzi, zajmuje się znacznie ważniejszymi rzeczami. Przyjrzyj się rysunkowi (Painting), stojącemu na biurku i opartemu o ścianę i zabierz stojącą pod przeciwległą ścianą laskę (Walking Cane). Teraz zejdź po drabinie na dół, do "sypialni" Gerona.

Na posłaniu leżą miedziane odznaki (Oak Leaves (copper)). Podnieś je. Terazotwórz skrzynię na ubrania (Clothes Trunk) i zabierz ze środka flet (Flute). Możesz już wyjść na zewnątrz.

Obok sterty beczek stoją Olgierd i Ulfried. Porozmawiaj z Olgierdem wykorzystując wszystkie opcje dialogowe. Kiedy skończysz rozmowę, przejdź przez znajdujące się tuż obok drzwi, a Geron znajdzie się piętro wyżej, gdzie podsłucha ważną rozmowę pomiędzy Olgierdem i Ulfriedem. Zejdź z powrotem na dół i udaj się na targ.

Na sznurze rozciągniętym pomiędzy kramami a drzewem suszą się ubrania. Za pomocą laski (Walking Cane) ściągnij ze sznura kubrak (Doublet). Terazprzyjrzyj się mu bliżej, a okaże się, że wewnątrz jest mosiężna odznaka dębowych liści (Oak Leaves - (Brass)). Może spróbować wymienić się z Olgierdem?

Wróć do Olgierda i rozpocznij z nim rozmowę (Olgierd's oak leaf), po czym zaproponuj mu wymianę (Swap oak leaves). Udało się, masz już trzy odznaki. Pora zabrać się za poszukiwanie czwartej, ostatniej. W tym celu Geron najpierw musi udać się do królewskiego szambelana.

Idź do zamkowej bramy. Przed nią stoi królewski szambelan (Chamberlain Newcastle). Porozmawiaj z nim wypytując przede wszystkim o wskazówkę dotyczącą ukrycia czwartej odznaki (Fourth oak leaf). Usłyszysz zagadkę, którą teraz Geron musi rozwiązać. W tym celu najpierw należy udać się na targ.

Ponownie znajdujesz się na targu, gdzie słodka handlarka Hilda z przyjemnością słucha muzyki płynącej ze skrzypiec. Zagadaj do Hildy i zapytaj ją o garniec z losami (Pots with lots). Może warto spróbować szczęścia? Kup los (