Terapia wielowymiarowa - Ravensdale Barbara - książka

Terapia wielowymiarowa książka papierowa

Ravensdale Barbara

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Najwspanialszym fenomenem dostępnym w Wielowymiarach, dzięki Technologii Wielowymiarowej, jest bezpośredni kontakt z promienistą energią, opisaną przez średniowieczną mistyczkę Hildegardę z Bingen. Hildegarda nazywała ją Viriditas, ENERGIĄ ŻYCIA, która animuje i ożywia wszystko, zarówno w kosmosie, jak i na Ziemi.
Spotkanie z promienistą energią to dosłownie SPA dla ciała i duszy, klinika światła. Viriditas wypełnia każdą komórkę ciała, wibruje i przenika nasze łańcuchy DNA. Doświetlone DNA ulega regeneracji, powodując zdrowienie ciała oraz poprawę naszej kondycji psychicznej, duchowej i emocjonalnej.
Technologia Wielowymiarowa to autorska metoda wspierająca ewolucję człowieka, szczególny charyzmat, ale i konkretne know-how, umożliwiające wędrowanie po wyższych stanach świadomości. Pozwala wjechać wewnętrzną windą w zaświaty, w naszą wieczystą świadomość, duchowy dom naszej duszy. Dzieje się to bez przerwania kontaktu z codzienną świadomością i bez rozdzielania się ze swoim ciałem fizycznym. Bez hipnozy… po prostu w dużej uważności i skupieniu, w pełnym zarządzaniu sobą.

Barbara Ravensdale absolwentka semantyki KUL, posiada dyplom gemmologii Guildhall University of London, oraz Certyfikat Międzynarodowego Towarzystwa św. Hildegardy w Bingen/ Niemcy. Mama dwójki nastolatków. Twórca ośrodka warsztatowego Siódmy Las. Pasjonatka holizmu i rozwoju świadomości. Ascendatorka – przewodnik do wyższych wymiarów, autorka własnej metody uzdrawiania – Terapii Wielowymiarowej.

Liczba stron: 316

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788364818592

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.