Teoria i praktyka zarządzania finansami przedsiębiorstw - Jacek Jaworski - książka

Teoria i praktyka zarządzania finansami przedsiębiorstw książka papierowa

Jacek Jaworski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Oddawana do rąk Czytelników książka adresowana jest głównie do studentów kierunków ekonomicznych i pokrewnych, jako podręcznik z przedmiotów związanych z problematyką zarządzania finansami przedsiębiorstw. Może też być cennym przewodnikiem dla praktyków gospodarczych - przede wszystkim dla dyrektorów finansowych, księgowych, specjalistów ds. analiz, controllingu, inwestycji itp. Można w niej znaleźć zarówno teoretyczne podstawy omawianych zagadnień, jak i praktyczne rozwiązania konkretnych problemów dotyczących pomiaru i kształtowania przepływów finansowych w przedsiębiorstwie.


Książka autorstwa dr. Jacka Jaworskiego obejmuje najważniejsze problemy z zakresu zarządzania finansami, prezentując je jako kompilację i podsumowanie autorów publikujących na ten temat. Rozważania teoretyczne wzbogacone są o przykłady, pytania kontrolne i zadania, co powoduje, że będzie ona wielce użyteczna w procesie dydaktycznym
prof. dr hab. Magdalena Jerzemowska, Uniwersytet Gdański


Praca stanowi bardzo interesującą i wartościową pozycję z obszaru zarządzania finansami. Jest oparta na starannie dobranej i umiejętnie wykorzystanej literaturze oraz ciekawych przykładach. Autor z dużym znawstwem zaprezentował kluczowe pojęcia, teorie i badania dotyczące zarządzania finansami - ważnej, aczkolwiek ciągle stosunkowo młodej dyscypliny naukowej
prof. dr hab. Dariusz Zarzecki, Uniwersytet Szczeciński

Liczba stron: 544

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375569407

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.