Teksty niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją - Reinhard Habeck - książka

Teksty niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją książka papierowa

Reinhard Habeck

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Tajemnicze pisma, inskrypcje i wiadomości z całego świata od epoki kamiennej po czasy dzisiejsze.

Na całym świecie istnieją zdumiewające i nieodgadnione świadectwa pisane, które zdaniem współczesnej nauki nie mogły powstać w swojej epoce.
• Jak to możliwe, że hieroglify z czasów faraona Thotmesa III mówią o obserwacjach UFO?
• Czy istniało wspólne prapismo prehistorycznych ludów?
• Kto stworzył starożytne amerykańskie teksty w piśmie klinowym?
• Czy na dysku z Fajstos zakodowano kroniki cywilizacji minojskiej?

Reinhard Habeck, słynny badacz tajemnic przeszłości i autor międzynarodowych bestsellerów (m.in. serii Niemożliwe), wertuje zdumiewające manuskrypty z minionych wieków, schodzi do krypt faraonów i wspina się na ruiny pałaców zaginionych kultur. Bada autentyczność tekstów, które powstały na długo przed egipskimi hieroglifami i sumeryjskim pismem klinowym. Analizuje prastare kroniki szczegółowo opisujące urządzenia techniczne, które „oficjalnie” zostały wynalezione dopiero tysiące lat później. Zgłębia tajne kody alchemiczne Habsburgów, których nie mogą złamać współcześni specjaliści od kryptografii komputerowej. Odczytuje wiadomości i przepowiednie przekazane przez… Obcych.
W wypełnionej fascynującymi zdjęciami książce tropi odkrycia sprzeczne z naukowymi dogmatami. I pokazuje, że mimo całej naszej wiedzy jesteśmy wciąż analfabetami, którzy mają do odszyfrowania jeszcze mnóstwo tajemniczych znaków...

Liczba stron: 272

Format (wymiary): 13.1x20.7

ISBN: 9788324164936

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.