Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry „Team Fortress 2” zawiera szczegółowy opis klas, map oraz wiele rzeczowych i prostych do przyswojenia porad, które pozwolą rozpocząć grę ze sporym przygotowaniem teoretycznym.
Team Fortress 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Przeznaczona do gry wieloosobowej, posiadająca akcenty strategiczne, zorientowana na współpracę zespołową, strzelanka, w której poczynania postaci oglądamy z perspektywy pierwszej osoby.
Gra Team Fortress 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 57
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=690
Zwiadowca
Żołnierz
Miotacz ognia
Grenadier
Minigun
Inżynier
Medyk
Snajper
Szpieg
Dustblow
Dustblow - Ważniejsze lokacje (1)
Dustblow - Ważniejsze lokacje (2)
Granary
Granary - Ważniejsze lokacje (1)
Granary - Ważniejsze lokacje (2)
Gravelpit
Gravelpit - Ważniejsze lokacje (1)
Gravelpit - Ważniejsze lokacje (2)
Well
Well - Ważniejsze lokacje (1)
Well - Ważniejsze lokacje (2)
Fort2Fort
Fort2Fort - Ważniejsze miejsca
Hydro
Witam wszystkich w nieoficjalnym poradniku do gry Team Fortress 2. Poniższy tekst dedykuję graczom, którzy dopiero zaczynają swą przygodę z sieciowymi FPP. TF 2 to gra, która stawia na czystą rozrywkę. Autorzy starali się możliwe najbardziej uprościć model gry i mapy, na których toczą się walki. W podobnej "tonacji" starałem się utrzymać i poradnik. Zawiera on wiele rzeczowych i prostych do przyswojenia porad, które pozwolą wam rozpocząć grę ze sporym przygotowaniem teoretycznym. Zapewne nie znajdą w nim niczego ciekawego weterani. Ci, dla których TF 2 to "pierwszyzna" unikną jednak zarzutów o "noobowanie", czego im szczerze życzę i zapraszam do lektury!
Ponadprzeciętna szybkość (około 5 x wyższa od przeciętnej jednostki)
Szybsze zajmowanie punktów kontrolnych
Podwójny skok (należy wyskoczyć i znajdując się w powietrzu, ponownie wcisnąć klawisz skoku)
125 punktów życia
[1] Strzelba (główne)
Zwiadowca dysponuje samopowtarzalną strzelbą, której magazynek mieści 6 pocisków. Zarówno celność, jak i zasięg określić można jako średnie. Broń ta najskuteczniejsza jest podczas walki na krótkie dystanse, w połączeniu z dynamicznym manewrowaniem. Największym atutem tej broni jest bez dwóch zdań możliwość wystrzelenia 6 pocisków bez przeładowania.
[2] Pistolet (pomocnicze)
Pistolet to broń pomocnicza zwiadowcy. Dysponuje magazynkiem mieszczącym do 12 pocisków. Broń ta jest skuteczna tylko na małe dystanse. Jej największymi atutami są celność i spory magazynek.
[3] Kij bejsbolowy (walka wręcz)
Kij bejsbolowy jest skuteczny wyłącznie w bezpośrednim kontakcie. Jeżeli opanujecie sztukę szybkiego podejścia do wroga, to będziecie mogli walczyć wyłącznie za jego pomocą. Z reguły kilka szybkich ciosów (góra 1-2 sekundy walki) wystarcza, by zlikwidować przeciwnika.
Gracze wykorzystują tę profesję na najróżniejsze sposoby. Jej głównym przeznaczeniem jest szybkie docieranie do punktów kontrolnych i zajmowanie ich, nim wróg zdąży zareagować. Zwiadowcy sprawdzają się także, jako jednostki szturmowe. Szczególnie, jeśli jest ich kilku i są prowadzeni przez doświadczonych graczy.
Gra zwiadowcą wymaga solidnego treningu. Poćwicz na serwerze dla 1 gracza, nim zaczniesz grać na poważnie. Zwróć szczególną uwagę na naukę uników i celowania w ruchu.
Grając zwiadowcą należy być nieustannie w ruchu. Profesja ta nie jest zbyt żywotna. Jej jedyną ochroną są uniki i szybkość. Biegaj, zygzakuj i skacz!
Staraj się wykorzystywać podwójne skoki. Aby wykonać podwójny skok, należy wyskoczyć w powietrze i podczas lotu ponownie wcisnąć spację. Podwójne skoki umożliwiają korzystanie z obiektów, na które nie mają szans wskoczyć inne klasy.
Grając zwiadowcą możesz bądź pędzić w kierunku punktu kontrolnego, bądź też polować na innych graczy. Wariant pierwszy zakłada dotarcie do punktu i unikanie ataków tak długo, póki nie zostanie on zajęty. Potem zwiadowca najczęściej ginie. Wariant drugi wymaga sporego doświadczenia i treningu. Jeżeli nie będzie wystarczająco sprytny i ruchliwy, inni gracze z łatwością cię pokonają, gdy się do nich zbliżysz.
Doświadczony zwiadowca jest bardzo skuteczny przeciwko strzelającemu minigunowi, który znajduje się na otwartej przestrzeni i w niezbyt duzej odległości. Przy takim ataku korzystaj ze strzelby lub kija bejsbolowego. Nim minigun obróci się w twoim kierunku, zdołasz mu zadać kilka ciosów.
Spróbuj organizować grupy zwiadowców. Jest to coś, z czym poradzą sobie tylko dobrze zorganizowani defensorzy.
Najskuteczniejszym sposobem na zabezpieczenie punktu kontrolnego przed zwiadowcą, jest wyposażenie go w wieżyczkę. Jeśli wróg będzie korzystał z wielu zwiadowców jednocześnie, warto korzystać z kilku wieżyczek jednocześnie.
Zwiadowca jest szybki i trudno w niego trafić. W walce z nim najlepiej sprawdza się miotacz płomieni. Oczywiście przewaga miotacza rośnie w pomieszczeniach, gdzie zwiadowca nie może w pełni wykorzystać swoich atutów. Dodatkowym atutem miotacza jest to, iż podpalenie wroga nie wymaga dokładnego trafienia.
Inną jednostką, która potrafi stosunkowo łatwo powstrzymać zwiadowcę jest doświadczony i dobrze ustawiony minigun (musi być daleko i mieć zwiadowcę przed sobą). Minigun podobnie jak miotacz, strzela z pewnym rozrzutem. Ogranicza on pole uniku zwiadowcy i zwiększa szansę na zranienie go.
200 punktów życia
Broń umożliwiająca zadanie dużych obrażeń na spory dystans
[1] Wyrzutnia rakiet (główne)
Główną bronią żołnierza jest wyrzutnia rakiet. Wystrzeliwuje rakiety niekierowane o dużym zasięgu i sporej sile rażenia (2-3 rakiety do unicestwienia miniguna). Dysponuje czterema rakietami, które można wystrzelić bez przeładowania.
[2] Strzelba (pomocnicze)
Strzelba znajdująca się na wyposażeniu Żołnierza nie należy do zbyt imponujących. Dysponuje niewielkim zasięgiem i wymaga przeładowania.
[3] Saperka (walka wręcz)
Saperka jest skuteczna wyłącznie w bezpośrednim starciu. Umożliwia stosunkowo szybkie uporanie się z większością wrogów.
Głównym zadaniem