Tajemnica Janatris - poradnik do gry - Artur "MAO" Okoń - ebook
PROMOCJA

Tajemnica Janatris - poradnik do gry ebook

Artur "MAO" Okoń

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dokładny opis przejścia gry przygodowej Tajemnica Janatris, w której jako telepata Gooka przemierzamy kraj w poszukiwaniu przedmiotów pomocnych w uleczeniu żony oraz rozwiązania zagadki porwania syna.

Tajemnica Janatris - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Solucja cz.12
  • Solucja cz.11
  • Solucja cz.10
  • Solucja cz.9
  • Solucja cz.8
  • Solucja cz.7
  • Solucja cz.6
  • Solucja cz.5
  • Solucja cz.4
  • Solucja cz.3

Informacja o grze

Gooka: The Mystery of Janatris to gra przygodowa typu „najedź-i-kliknij”, którą rozbudowano o pewne elementy akcji, strategii (walka z przeciwnikami w trybie turowym) oraz gatunku cRPG (rozwijanie postaci głównego bohatera).

Gra Gooka: The Mystery of Janatris, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 30

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Tajemnica Janatrisporadnik do gry

autor: Artur "MAO" Okoń

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=317

[email protected]

Spis treści

Solucja cz.1

Solucja cz.2

Solucja cz.3

Solucja cz.4

Solucja cz.5

Solucja cz.6

Solucja cz.7

Solucja cz.8

Solucja cz.9

Solucja cz.10

Solucja cz.11

Solucja cz.12

Solucja cz.13

Solucja cz.14

Solucja cz.1

No to zaczynamy!

(rysunek 1)
(rysunek 2)

Podejdźcie do skrzyni stojącej z lewej strony (rysunek 1) i wyjmijcie z niej złoto. Przejdźcie w prawo przez drzwi prowadzące do biblioteki. Na podłodze leży wytrych, który należy podnieść (rysunek 2). W głębi pokoju, za obrazem, znajduje się sejf (rysunek 3), jednak zamek jest uszkodzony, więc nie da się go otworzyć. Wróćcie do poprzedniej sali, porozmawiajcie ze służącym i opuście ruiny domu (przejście jest z lewej strony).

(rysunek 3)
(rysunek 4)

Po dotarciu do miasta wejdźcie do klasztoru, wchodząc w środkowe drzwi (rysunek 4) i porozmawiajcie z opatem.

(rysunek 5)
(rysunek 6)

Po przejściu do sali z sarkofagiem obejrzyjcie dokładnie instrukcje obsługi znajdującą się z lewej strony (rysunek 5). Czas spróbować odłączyć baterie, w tym celu wciśnijcie przycisk, znajdujący się w sarkofagu, a na panelu sterowania kolejno wciskajcie przyciski, zaczynając od tego z lewej strony (rysunek 6). Teraz już tylko wystarczy odłączyć kable przytrzymujące baterię. Wracamy do opata zagadując go o sposób naładowania baterii, a następnie przechodzimy do pokoju, znajdującego się z prawej strony, w którym mieści się biblioteka.

Solucja cz.2

(rysunek 7)
(rysunek 8)

Porozmawiajcie z bibliotekarzem (rysunek 7), dzięki czemu otrzymacie pergamin z opisem, co jest potrzebne do działania baterii. Pamiętajcie, by otworzyć plecak (klawisz TAB) i go przeczytać (kliknąć na nim) (rysunek 8). Ponownie wracamy do sali, w której znajdował się opat i korzystając z chwili samotności modlimy się przy ołtarzu (rysunek 9), dzięki czemu Gooka wejdzie w trans.

(rysunek 9)

Biegnijcie przed siebie ścieżką prowadzącą w głąb wyspy. Już po chwili natraficie na boga Gluxa, który to przyjął formę smoka. Opowie wam on po krotce o tym, co się wydarzyło i co ważniejsze udzieli lekcji walki. System walki jest stosunkowo prosty i składa się czterech elementów. Są to kolejno: ciosy, zaklęcia, czary pomocnicze i używanie magicznych mikstur. Na początku gry Gooka zna wyłącznie jedno proste uderzenie mieczem i jeden czar ofensywny, jednak wraz z rozwojem akcji ich ilość będzie się stopniowo zwiększać. Potyczki rozgrywane są w trybie turowym, czyli po każdym naszym ruchu następuje faza przeciwnika. Po najechaniu myszą na każdego uczestnika walki, w prawym dolnym rogu wyświetlają się statystyki na jego temat. Kolejno jest to siła fizyczna, siła duchowa, ilość punktów życia i szybkość.

Ostatni