Tajemnica Boga Część 3 - Mateo-Seco Lucas F., Brugarolas Miguel - książka

Tajemnica Boga Część 3 książka papierowa

Mateo-Seco Lucas F., Brugarolas Miguel

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

35,00 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zaskakująco przystępny wykład na temat najważniejszej tajemnicy wiary – Trójcy. Autorzy publikacji, prof. Lucas F. Mateo-Seco oraz prof. Miguel Brugarolas, prezentują problematykę dotycząca najważniejszej tajemnicy wiary, wyjaśniając w zdumiewająco przejrzysty sposób, co Bóg o swojej istocie przekazał nam w Objawieniu, co zaś w osobie Jezusa Chrystusa, a także jak misterium Trójcy Świętej poznawał coraz bardziej Kościół. Czy tajemnice wiary da się przeniknąć rozumem? Co możemy powiedzieć o każdej z Osób w Trójcy? Podobne pytania stawiają sobie uczeni, ale też dzieci. Podręcznik prezentuje odpowiedzi na nie. Przyda się więc każdemu, kto z „zagadnieniem Boga” boryka się we własnym życiu, spotyka je w pracy naukowej, duszpasterskiej i wychowawczej. Lucas Francisco Mateo Seco (zm. 2014) był profesorem Teologii Dogmatycznej na Uniwersytecie Nawarry w Pampelunie. Był jednym z profesorów założycieli Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Nawarry w 1967 r. (23 lata zasiadał w jego senacie). Jest autorem ponad stu książek i publikacji naukowych. Był redaktorem magazynu „Scripta Theologica”, członkiem Towarzystwa Tomasza z Akwinu, Papieskiej Międzynarodowej Akademii Maryjnej i Hiszpańskiego Towarzystwa Mariologicznego. Miguel Brugarolas – wykładowca teologii dogmatycznej na Uniwersytecie Nawarry w Pampelunie, uczestnik rady wydawniczej czasopisma „Scripta Theologica”.

Liczba stron: 302

Tłumacz: Szczygieł Paweł, Łuczak Jacek

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381443593

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.