Szusta rano - Szustak Adam - książka

Szusta rano książka papierowa

Szustak Adam

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Szusta rano to książka, z którą o wiele łatwiej, mądrzej i przede wszystkim lepiej – jak mawia o. Adam Szustak “dobrzej” – można przeżyć każdy dzień. Złapać zdrowy dystans do siebie i innych, radzić sobie z trudnościami, jednocześnie pamiętając o tym, co ważne.

Czym jest codziennik Szusta rano i jak go używać?

Szusta rano to sama esencja, wyciąg tego co najlepsze z gadanka, które przez cały rok prowadził o. Adam na vlogu “Szusta rano”. Codzienną dawkę energii, pozytywnego kopniaka można uzyskać poprzez przeczytanie kilku akapitów, zajmuje to dokładnie dwie minuty, a chodzić z dobrą myślą można cały dzień. Chcesz być“dobrzejszy? Łap za codziennik Szusta rano.

Jak każdy człowiek mam swoich ulubieńców, do których słów sięgam częściej, od których się czegoś uczę. W tej książce przekazuję Wam, kilka myśli, od ludzi, którzy dla mnie samego są inspiracją. Jest to zarówno Dwayne Johnson, Rocky Balboa, czy Pietrek z “Rancza”, ale też nieprzeciętny w swym geniuszu Albert Einstein, czy średniowieczny zakonnik Tomasz à Kempis, przede wszystkim jest jednak Pan Bóg, w swoim Słowie zapisanym na kartach Pisma Świętego. Adam Szustak OP

Dlaczego tak różnorodnie i wręcz może nawet mało pobożnie?
Dlatego, że genialność Ducha Świętego polega na tym, że w każdym człowieku znajdziemy jakieś dobro. Czytając codziennik, róbmy więc wszystko, by nasze życie nie było tylko dryfowaniem od brzegu do brzegu, leniwym obijaniem się o wydarzenia i ludzi, ale by było prawdziwą petardą, wulkanem dobra i sensu prowadzącego do zbawienia.

Liczba stron: 560

Format (wymiary): 14.5x21.0cm

ISBN: 9788395122446

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.