Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia (przepakowanie 2) - duChemin David - książka

Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia (przepakowanie 2) książka papierowa

David DuChemin

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Helion
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2015
Opis

Codziennie w naszym otoczeniu natrafiamy na setki zdjęć i najczęściej bardzo szybko o nich zapominamy. Przypadkowo napotykane zdjęcia reklamowe czy prasowe prezentują zupełnie inną jakość niż fotografie artystyczne, które nas poruszają i do których chce się powracać. Najczęściej niosą jasny przekaz, wywołują w nas silne emocje i sprawiają, że nie pozostajemy obojętni. Tworzenie takich fotografii to umiejętność, która wymaga dużych nakładów pracy i pomysłu.
Zacznij tę ciekawą podróż już teraz! Książka, którą masz przed sobą, nie jest typowym poradnikiem.
Autor odsłania przed Czytelnikiem techniczne aspekty rzemiosła fotografa i zasad kompozycji oraz inspiruje go do własnych poszukiwań, do łamania reguł i eksperymentowania. Niemal każde z ćwiczeń, które proponuje, może stanowić punkt wyjścia do twórczych zmagań i szlifowania swojego indywidualnego stylu. Chwyć za aparat i wyraź siebie!

Autor zawarł w tej książce:
60 krótkich lekcji, dzięki którym Twoja technika fotografowania szybko się poprawi,
wskazówki dotyczące ustawień aparatu,
liczne ćwiczenia do samodzielnego wykonania,
informacje dotyczące podstawowych koncepcji, a także takich problemów, jak równowaga, wykorzystanie światła, oczekiwanie na właściwy moment, kreowanie nastroju i wiele innych,
inspiracje zachęcające do nieszablonowego podejścia do fotografii.

Liczba stron: 268

Tłumacz: Piotr Cieślak

Format (wymiary): 20.0x22.5cm

ISBN: 9788328397668

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.