Syn kota Salomona który naprawia życie ludzi - Sheila Jeffries - książka

Syn kota Salomona który naprawia życie ludzi książka papierowa

Sheila Jeffries

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kolejna powieść bestsellerowego cyklu o kocie Salomonie i jego dzieciach
„Niosąca nadzieję powieść o magicznej sile kociego mruczenia i uzdrawiającej potędze miłości”. AMAZON.UK.
Timba jest synem Salomona, kota, który leczy dusze. Ma zaledwie sześć tygodni, gdy zostaje porzucony w krzakach. Przerażonego, zziębniętego, głodnego kotka znajduje Leroy, mały chłopiec, bardzo samotny i nieszczęśliwy. Bez przyjaciół i kolegów, w domu też ma kłopoty.
Timba chce być jego przyjacielem, ale Leroy nie potrafi postępować z małym kociakiem...
Poznaje Angie, młodą nauczycielkę Leroya. Między nimi tworzy się szczególna więź. Czy Timba pomoże Angie przetrwać złe chwile, które do niej przyjdą? Czy odnajdzie swojego brata Vati i razem użyją kocich mocy, by uzdrowić życie ludzi, których kochają?

SHEILA JEFFRIES wierzy, że koty są obdarzone siódmym zmysłem i potrafi ą same znaleźć sobie właściciela, który jest im przeznaczony. Tak jak jej kot Salomon, który był inspiracją do napisania powieści Salomon – kot, który leczył dusze. Książka natychmiast stała się bestsellerem i pozostawała przez 10 tygodni na liście „Sunday Timesa”. W Anglii sprzedano 150 000 egzemplarzy. Dużą popularnością cieszy się także w Niemczech, Francji i Włoszech. Jej kontynuacja, Córka kota Salomona, również weszła na brytyjskie listy bestsellerów i obie jak Alfie – kot wielorodzinny oraz Rodzina kota Alfiego należą do ulubionych „kocich” powieści świata.

Liczba stron: 320

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 13.1x20.5

ISBN: 9788324158645

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.