7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Prawniczka Kate Walker przybywa do francuskiej wioski Valadilene aby sfinalizować przejęcie fabryki zabawek. Po niespodziewanej śmierci dotychczasowej właścicielki musi odszukać jej prawowitego spadkobiercę. Tutaj dowiecie się krok po kroku jak to zrobić.
Syberia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Syberia to gra przygodowa z interfejsem typu "point&click", wyprodukowana przez studio Microids i firmowana nazwiskiem francuskiego pisarza Benoita Sokala. Gracze kierują poczynaniami Kate Walker, młodej prawniczki, która rusza na poszukiwania spadkobiercy fabryki zabawek - Hansa Voralberga. Trop wiedzie przez malownicze zakątki Europy, a główna bohaterka musi rozwiązać wiele zagadek, by wypełnić swoją misję.
Gra Syberia, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX, PS2, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 26
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=152
Kate Walker, prawniczka z Nowego Yorku została przysłana do francuskiej wioski Valadilene aby sfinalizować przejęcie fabryki zabawek. Niestety sprawa skomplikowała się, ponieważ właścicielka Anna Voralberg umiera przeddzień przyjazdu Kate. Zmarła pozostawia po sobie list, w którym wyznaje, że jej brat Hans żyje. Zadaniem Kate jest odszukanie spadkobiercy fabryki, aby było możliwe sfinalizowanie transakcji. I tu zaczyna się nasza przygoda.
Polecenia wydajemy lewym przyciskiem myszki. Prawy służy do pokazania zawartości kieszeni. Aby obejrzeć lub użyć (oko lub ręka) dokumentów zebranych w trakcie gry rozwijamy kieszeń wciskając przycisk strzałki. Przedmioty wybieramy klikając na nie, pokazują się one w lewym dolnym rogu ekranu gotowe do użycia. W kieszeni mamy także notatnik - Kate dowiadując się czegoś ważnego wpisuje słowo na listę. Telefon komórkowy służy do pchnięcia akcji w kilku miejscach gry. Mimo że gra jest niezbyt skomplikowana radzimy uważnie śledzić kursor. Zmienia on kształt w zależności od sytuacji, ruszając szybko myszką łatwo można przeoczyć owe zmiany;
tak wygląda podczas obsługiwania różnych urządzeń
informuje, że można się przyjrzeć bliżej
możemy z kimś porozmawiać
można coś podnieść
informuje o możliwości zwiedzenia innych lokacji
(Dla Odważnych Pragnących Skończyć Grę Bez Solucji)
Jeśli jakieś drzwi są zamknięte a Kate informuje nas ze nie musi tam wchodzić - nie zaprzątajmy sobie nimi głowy. Raz użyty przedmiot znika nam z kieszeni, jeśli został - znaczy, że będzie jeszcze potrzebny. Nie da się stworzyć nowego przedmiotu z posiadanych w kieszeni. Czytajcie wszystkie dokumenty jakie wpadną w łapkę - zawierają niekiedy ważne informacje. Nie wszystkie postaci spotkane w grze pchną akcje do przodu. Czasem trzeba kilka razy pytać o interesującą nas rzecz, aby osiągnąć sukces. Dialogi przyspieszamy prawym przyciskiem myszki.
Kate trafia do hotelu. Tam, w recepcji bierze folder na temat Valadilene. Aby porozmawiać z recepcjonistą należy rozwiązać pierwszą prościutką zagadkę - uruchomić dzwonek na ladzie - trzeba użyć kluczyka leżącego obok i nacisnąć czerwony guzik. Następnie można wyciągnąć niezbędne informacje od recepcjonisty oraz wiejskiego chłopaka Momo. Po chwili Momo ucieka - zostawiając kilka kółek zębatych (oczywiście należy je wziąć jak wszystko co wpadnie nam w łapkę w ciągu tej gry). Na stole jest wyrysowany schemat ich ułożenia.
Następnie Kate