Święty Jan Paweł II Via Crucis - Jan Paweł II - książka

Święty Jan Paweł II Via Crucis książka papierowa

Jan Paweł II

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wszyscy kojarzymy wielkopiątkowe Drogi Krzyżowe z Janem Pawłem II w Koloseum, pamiętamy, jak wielkim czcicielem Krzyża był polski Papież. Mało kto jednak wie, że Ojciec Święty niemal co piątek odprawiał nabożeństwo Drogi Krzyżowej na… dachu Pałacu Apostolskiego. Znajduje się tam ogród z 14 stacjami wykonanymi na polecenie Pawła VI. Jedynie Adam Bujak i to tylko raz miał zaszczyt fotografować rozmodlonego, głęboko przeżywającego Mękę Pańską Jana Pawła II w tym niezwykłym miejscu…

Prezentujemy Czytelnikom całkowicie unikatową książkę, składającą się z tych właśnie i wielu innych nie publikowanych zdjęć polskiego Papieża z okresu Triduum Paschalnego. „Via Crucis” to jednak dzieło nie tylko artysty fotografika, ale w jeszcze większym stopniu samego Jana Pawła II, którego krótkie, ale jakże głębokie i poruszające rozważania Drogi Krzyżowej zamieszczono także na kartach tej książki. Zachowały się teksty dwóch Dróg Krzyżowych autorstwa Karola Wojtyły - Jana Pawła II; jeden z roku 1976, drugi z 2000. Oba znalazły się w „Via Crucis”. Z tą książką można wyruszyć na nabożeństwo Drogi Krzyżowej razem ze Świętym Papieżem.
Spis treści:

Tajemnica Krzyża trwa

I

VIA CRUCIS POLSKA
Rozważania Drogi Krzyżowej
napisane przez kard. Karola
Wojtyłę w 1976 r. (rekolekcje
wielkopostne w Watykanie)

II

VIA CRUCIS NA DACHU
PAŁACU APOSTOLSKIEGO

III

PRZED UKRZYŻOWANIEM

IV

VIA CRUCIS RZYM
Rozważania i modlitwy Jana Pawła II
podczas Drogi Krzyżowej w Wielki
Piątek Roku Świętego w Koloseum,
21 kwietnia 2000

Liczba stron: 112

Format (wymiary): 21.0x26.0cm

ISBN: 9788375531565

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.