7,90 zł
Poradnik do gry Sum of All Fears, opartej na książkę autora wielu bestsellerów – Tom’a Clancy’ego, poprowadzi Was za rękę przez wszystkie dostępne misje w trybie kampanii dla pojedynczego gracza.
Suma Wszystkich Strachów - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Taktyczna gra akcji oparta na motywach książki autorstwa Toma Clancy’ego, o tym samym tytule (pol. Suma wszystkich strachów). W grze możemy poprowadzić oddział elitarnych agentów FBI przez kilkanaście niebezpiecznych misji umiejscowionych na całej kuli ziemskiej.
Gra The Sum of All Fears, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 31
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=163
Poradnik do gry Sum of All Fears, opartej na książkę autora wielu bestsellerów - Tom'a Clancy'ego, poprowadzi Was za rękę przez wszystkie dostępne misje w trybie kampanii dla pojedynczego gracza. Znajdziecie tu opis czynności, jakie należy wykonać by zaliczyć pozytywnie wszystkie czekające Cię zadania, krótkie charakterystyki preferowanego na daną misje uzbrojenia oraz ogólny opis tego, co Was tam czeka.
Pozostaje tylko chwycić M16... myszkę w dłoń i walczyć w obronie amerykańskiego stylu życia. Niech Wam kamizelka kuloodporna lekką będzie.
1. Wyłącz system zabezpieczeń.
2. Odetnij połączenie satelitarne.
3. Uwolnij zakładników.
Bonus: Nie strać ani jednego człowieka z drużyny.
Zaczynasz w niewielkim budynku nieopodal okupowanego przez oddziały zbuntowanej Milicji gmachu telewizji. Twoim zadaniem jest odbicie przetrzymywanych tam zakładników - dlatego priorytetem w tej misji jest cicha infiltracja całego kompleksu. I jeśli będziesz się tego planu trzymał, nie powinno być większych różnic pomiędzy sytuacjami opisanymi w poradniku a Twoją wersją misji.
HRT Stealth. Najlepiej spisze tu swoje zadanie ciche wejście do budynku. Zyskasz dzięki temu element zaskoczenia i spokojnie wyeliminujesz po kolei każdego napotkanego przeciwnika. Szczególnie, że Twoi oponenci nie posiadają odpowiednich kamizelek kuloodpornych, nawet słaba broń z tłumikiem powali każdego jednym strzałem.
Ruszaj tak jak wskazuje mapa - na zewnątrz pod drzwi wejściowe do okupowanego budynku. Tutaj teren jest czysty. Wyłam zamek i wejdź do niewielkiego pomieszczenia.
Powoli zbliż się do drugich drzwi - gdy tylko je otworzysz, w pobliskiej sali wrodzy żołnierze otworzą ogień. Staraj się ich szybko i co najważniejsze - PO CICHU wyeliminować.
Nie powinno ich być więcej niż trzech, jednak kryjąc się za stanowiskami mogą Cię zaskoczyć. Dlatego przed wtargnięciem do wnętrza proponuję użyć granatu ogłuszającego.
Za następnymi drzwiami znajduje się korytarz - z jednym wojakiem kryjącym się w pomieszczeniu widocznym z prawej, za szyba. Drugi czeka w sali z szafkami, trzeci natomiast patroluje okolice.
Następna w kolejce jest sala z komputerem zarządzającym systemem alarmowym. Miej się na baczności wchodząc tutaj - możesz napotkać na silny opór. Włam się do komputera i wykonaj zadanie #1.
Uważaj otwierając kolejne drzwi, gdyż możesz oberwać od stojącego za nimi przeciwnika. W drugiej sali natomiast spotkasz aż trzech: dwóch naprzeciwko wejścia i jeden ukrywający się za komputerami z lewej.
Przejdź obok wspomnianych stanowisk i przez zaciemnione pomieszczenie na korytarz. Na jego końcu, właśnie z prawej, natkniesz się na klatkę schodową.
Na drugim piętrze najpierw oczyść sobie dalszą drogę, skręcając w prawo i zdejmując terrorystę widocznego za zablokowanym przejściem. Teraz możesz spokojnie kontynuować dalszą infiltrację.
Wchodząc do nowej sali miej się na baczności - wróg tylko czeka na Twój fałszywy ruch! Proponuję granat ogłuszający i szybkie wejście. Nie powinno się tu ukrywać więcej niż dwóch wojaków.
W nowym korytarzu już za pierwszym zakrętem spodziewaj się silnego oporu. Zwróć uwagę szczególnie na wnękę z lewej oraz na pomieszczenie komputerowe z prawej.
Ruszaj