Sukces każdego dnia. Zaprojektuj życie pełne satysfakcji - Bieniek Marcin - książka

Sukces każdego dnia. Zaprojektuj życie pełne satysfakcji książka papierowa

Marcin Bieniek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,99 zł
od 30,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Chcielibyście osiągnąć sukces na wielu polach, ale wątpicie, czy jesteście w stanie to zrobić?

Koniec takiego życia!

Czas sięgnąć po to, co sprawi, że wasze życie będzie wspaniałe. Sukces nie jest dziełem przypadku – to rezultat systematycznych aktywności, które muszą uwzględniać konkretny plan i przygotowanie.
Książka „Sukces każdego dnia – zaprojektuj życie pełne satysfakcji!” to przewodnik dla wszystkich ludzi, którzy chcą, by ich życie było niesamowite. Jeżeli chcecie zostać milionerami, zmienić swoją sylwetkę czy cieszyć się wspaniałą relacją z ukochaną osobą, sprawdzone metody pozwolą wam sięgać po to wszystko i zostawią jeszcze trochę miejsca na inne sukcesy. Wy decydujecie o tym, co jest ważne i osiągnięcie każdy punkt z waszej listy. Zrozumiecie, jak wykorzystać teraźniejszość, by przyszłość była zgodna z oczekiwaniami.

Gotowi na życie pełne sukcesów?

Ten inspirujący poradnik to odpowiedzi na pytania, których potrzebujecie do osiągania sukcesów. Odkryjecie:

■ czym tak naprawdę jest sukces,
■ jak wygląda wzór na wymarzone życie,
■ dlaczego ludzie tracą motywację do działania,
■ najczęstsze błędy popełniane przy próbie zmiany życia,
■ 6 kroków do wyznaczenia skutecznego planu
osiągnięcia sukcesu,
■ 7 sfer, które decydują o systematyczności działania,
■ trudności po osiągnięciu sukcesu,
■ co zrobić, by jeden sukces prowadził do kolejnego,
■ sposób na kontrolowanie własnego życia!

Liczba stron: 368

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 1.4x20.5cm

ISBN: 9788397409804

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.