Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! - Harrison Ferrone - książka

Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! książka papierowa

Harrison Ferrone

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

99,00 zł
od 49,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Helion
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Unity to jeden z najpopularniejszych silników do tworzenia gier. Równocześnie, pracując w tym środowisku, możesz się nauczyć programowania w C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem. Podczas pisania skryptów potrzebnych do zbudowania gry poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste i zrozumiałe. Dzięki nim można zaimplementować niestandardowe zachowania i mechanikę gry, i to na poziomie profesjonalnej, grywalnej gry! I właśnie taki jest cel tej książki - nauka bloków budulcowych programowania i języka C# od podstaw.
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.
W książce między innymi:
* podstawy programowania, w tym programowania zorientowanego obiektowego w języku C#
* przykłady skryptów C# w środowisku Unity
* interfejsy, klasy abstrakcyjne i rozszerzenia klas
* tworzenie dokumentu projektu gry i podstawowych mechanizmów gier
* stosy, kolejki, wyjątki, obsługa błędów
* formaty XML i JSON i ich zastosowanie
Mistrz programowania zaczynał od pisania gier!

Liczba stron: 424

Tłumacz: Meryk Radosław

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788383228259

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.