Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Praca stanowi próbę systematycznego wglądu w problematykę badań jakościowych, która budzi coraz większe zainteresowanie studentów oraz tych praktyków, którzy warsztat badawczy socjologii usiłują wprząc do prac o charakterze komercyjnym. Zaletą książki jest oryginalność ujęcia przedstawionej problematyki, unikalność na rynku polskim, praktyczne przedstawienie zasad stosowania metod jakościowych, a także praktyczne wskazówki i ćwiczenia dotyczące nauczania metod jakościowych.
Publikacja przeznaczona dla studentów i wykładowców wydziałów zarządzania i marketingu, nauk społecznych oraz wydziałów z kierunkami socjologia, psychologia i pedagogika (do przedmiotów: Metody badań społecznych, Metodologia badań społecznych, Socjologia interpretatywna).
Liczba stron: 244
Rok wydania: 2000
Format (wymiary): 14.5x20.5cm
ISBN: 9788301145521
Wydanie: 1
