Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - Artur Modliński - ebook + książka

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich ebook

Artur Modliński

0,0
19,95 zł

Opis

 

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.

Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF