Standardy organizacyjne a rozwój obszarów wiejskich w kontekście zarządzania informacją i wiedzą - Anna Krakowiak-Bal, Wojciech Wdowiak, Urszula Ziemiańczyk - ebook

Standardy organizacyjne a rozwój obszarów wiejskich w kontekście zarządzania informacją i wiedzą ebook

Anna Krakowiak-Bal, Wojciech Wdowiak, Urszula Ziemiańczyk

0,0
99,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Monografia jest rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna weryfikacja na przykładzie województwa małopolskiego”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki.

Głównymi celami proponowanej publikacji są:

  • wskazanie wybranych metod doskonalenia organizacji biznesu i ich charakterystyka jako przyszłych narzędzi budowania konkurencyjności oraz innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju (cel teoretyczny),
  • przykładowa prezentacja metodyki budowy analizy progowej jako narzędzia zarządzania zrównoważonym rozwojem obszarów wiejskich, ze szczególnym uwzględnieniem procesów z udziałem wiedzy (cel utylitarny metodyczny),
  • wyznaczenie hipotetycznych obszarów zarządzania wiedzą na terenach wiejskich, na przykładzie zaprezentowanych koncepcji literaturowych oraz kierunków badań własnych autorów w zakresie typologii (cel utylitarny praktyczny),
  • analiza przypuszczalnych kierunków badań i możliwości zastosowania analizy progowej oraz wybranych i scharakteryzowanych metod zachodnich, a także japońskich w budowaniu zasobu wiedzy w zakresie urbanizacji obszarów wiejskich, analogicznie do procesów urbanizacji miast.

Autorzy są pracownikami naukowo-dydaktycznymi Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.