Sprawa nieba - Strobel Lee - książka

Sprawa nieba książka papierowa

Strobel Lee

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ustaje aktywność mózgu – co się wówczas kończy, a co rozpoczyna? Czy w ogóle istnieje życie po śmierci? A może wraz z ostatnim oddechem człowiek wraca do niebytu? Na te pytania może odpowiedzieć tylko dziennikarskie śledztwo. Lee Strobel pyta ekspertów o to, co dzieje się z nami po śmierci. Wśród jego rozmówców są zarówno neurobiolożka z Cambridge, nagradzany dziennikarz, który przez lata badał przypadki śmierci klinicznej, jak i wielu duchownych oraz wykładowców akademickich. Autor krąży wokół dowodów na istnienie duszy i stara się zrozumieć, dlaczego niektórzy naukowcy świadomość sprowadzają wyłącznie do biologii. Przekopuje się przez setki publikacji i artykułów, zestawia argumenty dziennikarzy, naukowców i intelektualistów – tych, którzy są przekonani o istnieniu innego świata, jak i tych, którzy odrzucają koncepcję życia po śmierci. Wreszcie analizuje wszystko, co o życiu po śmierci mówi Biblia.Autor dociera do relacji wielu osób, które przebywały w stanie śmierci klinicznej i widziały słynne światło w tunelu. A nawet sądzą, że spotkały Boga.Lee Strobel znajduje mocne dowody przemawiające za istnieniem nieba. Warto samemu je sprawdzić. Lee Strobel - dziennikarstwo studiował na University of Missouri, prawo – na Yale Law School. Przez 14 lat był dziennikarzem śledczym specjalizującym się w sprawach prawnych i sądowych w gazecie „Chicago Tribune”. Jest autorem ponad 20 książek o tematyce chrześcijańskiej, w tym bestsellerów „New York Timesa”.

Liczba stron: 312

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788384040157

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.