Sposoby zaspokajania roszczeń w postępowaniu upadłościowym obejmującym likwidację majątku upadłego - Paweł Janda - ebook

Sposoby zaspokajania roszczeń w postępowaniu upadłościowym obejmującym likwidację majątku upadłego ebook

Paweł Janda

0,0
35,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Stan prawny na 30.09.2007 r.

Sposoby zaspokajania roszczeń w postępowaniu upadłościowym obejmującym likwidację majątku upadłego to opracowanie, w którym w sposób szczegółowy ujęto zagadnienia związane z zaspokajaniem roszczeń wierzycieli w postępowaniu upadłościowym. Pamiętając, że jego głównym celem jest zaspokajanie roszczeń w jak najwyższym stopniu, można stwierdzić, że zawarta w książce problematyka stanowi jedną z najistotniejszych dla uczestników tego rodzaju postępowania.

  • Przedstawiono tu szeroką analizę instytucji prawnych służących zabezpieczeniu wierzytelności, ich wpływu na realizację roszczeń oraz wszelkie możliwe sposoby ich zaspokajania w postępowaniu obejmującym likwidację majątku upadłego. Publikacja pozwala rozeznać się w różnych trybach zaspokajania. Mamy zatem zaspokojenie w drodze planu podziału funduszów masy upadłości, planu podziału sum uzyskanych ze zbycia przedmiotu obciążonego, szczególny sposób zaspokojenia zastawnika rejestrowego, wyłączenie z masy upadłości lub potrącenie czy też bieżące zaspokajanie w miarę wpływu stosownych sum do masy upadłości. Autor nie pomija również wierzytelności oraz praw, omawiając ich rodzaje i znaczenie dla wyboru danego sposobu zaspokojenia.


  • Pozycja ta będzie przydatna dla profesjonalistów zajmujących się szeroko pojętym prawem gospodarczym: sędziom, w szczególności sędziom-komisarzom, adwokatom, radcom prawnym, syndykom, nadzorom sądowym, zarządcom oraz notariuszom.
  • Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

    PDF
    Oceny
    0,0
    0
    0
    0
    0
    0
    Więcej informacji
    Więcej informacji
    Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.