Spółdzielnia na rynku wybranych usług w Polsce - Kotlińska Janina, Zuba-Ciszewska Maria, Kotliński Grzegorz - książka

Spółdzielnia na rynku wybranych usług w Polsce książka papierowa

Kotlińska Janina, Zuba-Ciszewska Maria, Kotliński Grzegorz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Janina Kotiińska - doktor habilitowana nauk ekonomicznych, profesor KUL w Instytucie Ekonomii i Finansów, kierownik Centrum AłBn Gi F im. Z. Gilowskiej; autorka przeszło 120 publikacji naukowych z zakresu gospodarki i finansów sektora publicznego, gospodarki i zarządzania nieruchomościami; wykładowca na studiach podyplomowych.
Maria Zuba-Ciszewska - doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Instytucie Ekonomii i Finansów KUL; autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych z zakresu ekonomicznych zagadnień ze sfery agrobiznesu, spółdzielczości rolniczej, rynku mleka; jej prace naukowe wielokrotnie nagradzano w konkursach Krajowej Rady Spółdzielczej.
Grzegorz Kotliński - doktor habilitowany z dziedziny finansów, prof. UEP, autor blisko 150 publikacji naukowych i publicystycznych z dziedziny ekonomii i finansów, bankowości, marketingu bankowego oraz zastosowań IT w rozwoju usług bankowości elektronicznej; współpracownik Związku Banków Polskich oraz WSB w Poznaniu i we Wrocławiu.

Rzadko można znaleźć w literaturze połączenie takich typów spółdzielni, jakie zaprezentowano w monografii. Recenzowana publikacja stanowi ciekawe opracowanie naukowe, a indywidualne podejście Autorów do badanej tematyki pozwala stwierdzić, że jest ono potrzebne na rynku wydawniczym. Z pewnością publikacja ta będzie świetnie uzupełniała lukę [...] w tym obszarze.
Z recenzji prof. dr hab. Anny Szelągowskiej

Liczba stron: 234

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788373069916

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.