Snajperzy Antologia opowiadań - Marek Czerwiński - książka

Snajperzy Antologia opowiadań książka papierowa

Marek Czerwiński

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Naszą firmą jest wojna, a produktem śmierć
Snajper – perfekcyjnie wyszkolony żołnierz. Zimny, opanowany, bardzo doświadczony. Nierzadko łączy swoją funkcję z prowadzeniem rozpoznania, stając się narzędziem doskonałym.
Niniejsza książka zawiera zbiór wszystkich opowiadań Marka Czerwińskiego o strzelcach wyborowych i snajperach. Do tej pory były one zamieszczane w innych pozycjach książkowych (m.in. „Snajperzy. Wczoraj i dziś”, „Pojedynki snajperskie” czy „Czas snajperów”). Nadszedł czas, by zebrać je i wydać jako antologię. Znalazło się w niej także kilka nowych opowiadań (w tym jedno dotyczące czasów zbrodni popełnionych przez UPA na polskiej ludności Wołynia).
Fragment szkolenia snajperów: Na świecie jest wiele karabinów. Ale przed Tobą leży Twój karabin. Jest najlepszy spośród wszystkich, które znasz. Jest najlepszy, bo jest Twój. Jest Twoim przyjacielem, być może jedynym, który zawsze pozostanie Ci wierny. Twój karabin musi być zawsze gotowy do strzału. Jest Twoim życiem i śmiercią, łącznikiem między światami żywych i umarłych. Jesteś myśliwym, może ostatnim prawdziwym wojownikiem. Nie szukaj wielkiej chwały. Masz tylko wrogów po tamtej stronie i milczącą tolerancję wśród swoich. Za błąd zapłacisz własnym życiem. Ale to Ciebie będą się obawiać. Ty sprawisz, że strach sparaliżuje wszystkich. Będziesz nieprzenikniony jak mrok i groźny jak wąż. Będziesz cierpliwy i skuteczny. Każdy Twój strzał będzie jak wyrok, jak uderzenie pioruna znikąd…

Liczba stron: 528

Format (wymiary): 14.4x20.7cm

ISBN: 9788365904362

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.