Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski - Piotr Kapusta - książka

Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski książka papierowa

Piotr Kapusta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zestaw 3 słowników:

Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.

Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.


Rosyjsko-polski słownik skrótów ekonomicznych zawiera 7500 haseł obejmujących terminologię z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza z: makroekonomii, mikroekonomii, finansów, bankowości, obrotu giełdowego, rachunkowości, księgowości, handlu zagranicznego, marketingu, zarządzania, ekonometrii, statystyki, transportu, spedycji, prawa gospodarczego i międzynarodowego, Unii Europejskiej.

Liczba stron: 1100

Format (wymiary): 14.8x21.0cm

ISBN: 9788379222919

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.