Słownik biznesu angielsko-polski polsko-angielski - Gordon Jacek - książka

Słownik biznesu angielsko-polski polsko-angielski książka papierowa

Gordon Jacek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Kram
  • Kategoria: Lektury
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2014
Opis

English for Professionals jest serią szczegółowych słowników specjalistycznych w niewielkim formacie, przeznaczonych dla osób używających języka angielskiego w codziennych relacjach służbowych lub prywatnych.

Słownik Biznesu zawiera około 30 tysięcy słów, zwrotów i terminów fachowych, niezbędnych do posługiwania się językiem angielskim w zakresie finansów, bankowości, ubezpieczeń, operacji giełdowych, a także innych działań w zakresie szeroko rozumianego biznesu.
Może też stanowić niezbędną pomoc dla pracowników sektora gospodarczego, ubezpieczeniowego, prawnego itp. oraz funkcjonować jako bardzo dobry podręcznik do nauki terminologii handlowo-finansowej dla osób: uczących się języka, przygotowujących się do egzaminów, spotkań biznesowych, wyjazdów zagranicznych itp.

Słownik niniejszy jest przeznaczony dla osób często posługujących się językiem angielskim w kontaktach handlowych, szczególnie w dziedzinie ubezpieczeń, transportu, finansów, bankowości, obrotu giełdowego i innych szeroko rozumianych obszarach z zakresu biznesu. Układ haseł umożliwia szybkie znalezienie potrzebnego słowa lub zwrotu, a hasła główne oraz wiele podhaseł posiadają dodatkowo załączoną transkrypcję fonetyczną ich wymowy. Niewielkie rozmiary słownika przy jednocześnie zwartej i starannie dobranej treści pozwalają stale nosić go przy sobie w kieszeni marynarki, w torebce, teczce itp.

Liczba stron: 832

Format (wymiary): 10.5x14.5cm

ISBN: 9788361165934

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.