Slatron Przeznaczenie - Aleksandra Szymaniak - książka

Slatron Przeznaczenie książka papierowa

Aleksandra Szymaniak

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Salamina w wieku sześciu lat została adoptowana. Jej pochodzenie owiane jest tajemnicą ? nie wiadomo, kim byli jej rodzice ani gdzie się urodziła.

W dniu szesnastych urodzin okazuje się, że Salamina nie jest zwykłą nastolatką. Posiada niezwykłe moce, które będzie musiała nauczyć się kontrolować. Wszystko wyjaśni się podczas pobytu w szkole dla… postaci nadludzkich.

Kiedy było już ciemno i dobrze po dwudziestej, odprowadził mnie do pokoju. Zatrzymaliśmy się przed drzwiami. Przyjrzał mi się uważnie, lekko się uśmiechnął i prawie niezauważalnie zbliżył do mnie na tyle blisko, że czułam jego ciepło bijące od ciała i miętowy oddech na skórze.
Wzdrygnęłam się, a on zaśmiał.
– To było świetne popołudnie. Dobrze się bawiłem.
– Ja też – powiedziałam cicho.
Przysunął się jeszcze bardziej, a nasze twarze dzieliły już centymetry. Moje policzki płonęły, a dłonie miałam lepkie od potu. Byliśmy sekundy od pocałunku. Chłopak nie przestawał się zbliżać.

Nazywam się Aleksandra Szymaniak. Urodziłam się 22 września 2000 roku w Gorzowie Wielkopolskim. Moją największą pasją jest pisanie, aktorstwo oraz taniec. W wolnych chwilach czytam oraz oglądam seriale amerykańskie. Książkę „Slatron. Przeznaczenie” tworzyłam półtora roku. Piszę także krótkie opowiadania, aby ćwiczyć i rozwijać umiejętności. Mam nadzieję, że moje „pióro” przypadnie Wam do gustu.

Liczba stron: 356

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 13.0x21.0cm

ISBN: 9788380832763

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.