Skutki otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego - Szczurowski Tomasz - książka

Skutki otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego książka papierowa

Szczurowski Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowa analiza skutków otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego w kontekście jego efektywności.

Zaprezentowano w niej m.in.:
• podstawowe pojęcia prawa restrukturyzacyjnego i jego naczelne zasady,
• przesłanki otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego,
• skutki otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego dla osoby dłużnika oraz jego majątku i zobowiązań,
• wpływ otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego na postępowania cywilne.

Opracowanie nie ogranicza się do omówienia przepisów ustawy – Prawo restukturyzacyjne, przywołuje bowiem takie akty prawne jak: Kodeks postępowania cywilnego, Kodeks spółek handlowych, ustawa o Krajowym Rejestrze Sądowym, Prawo zamówień publicznych i wiele innych. Dopiero zestawienie przepisów Prawa restrukturyzacyjnego z powyższymi aktami daje rzeczywisty obraz następstw otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego, a jednocześnie pozwala na ocenę, czy mechanizmy te – z poszanowaniem słusznych interesów dłużnika restrukturyzowanego i jego wierzycieli – gwarantują prawidłowy przebieg postępowania. Autor uwzględnia w szerokim zakresie dorobek orzecznictwa, praktyki zawodowej oraz poglądy doktryny, przedstawia również istotne postulaty de lege ferenda.

Książka jest przeznaczona dla doradców restrukturyzacyjnych, sędziów orzekających w sprawach upadłościowych i restrukturyzacyjnych, komorników oraz adwokatów i radców prawnych.

Stan prawny na 1 maja 2022

Liczba stron: 528

Rok wydania: 2022

Format (wymiary): 17.6x25.0cm

ISBN: 9788382862546

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.