Skok - Mendoza Molly - książka

Skok książka papierowa

Mendoza Molly

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jeśli podoba Wam się świat komiksów o Hildzie lub wyrośliście na nim i szukacie kolejnych mądrych miejsc, to Skok jet dla Was. Wpadniecie w tą książkę na długo.

Wyrostek przenosi się nagle do innego świata, gdzie spotyka pogodnego banitę, Kleksa. Oboje stają się dla siebie długo wyczekiwanymi, bratnimi duszami. Razem przeskakują pomiędzy wymiarami, trafiając na płaczliwych olbrzymów, wyspy krokodyli i postawione na głowie dwuwymiarowe światy. Okazuje się jednak, że największe wyzwanie czeka na nich w domu – muszą się tam zmierzyć z własnymi obawami.


Molly Mendoza jest amerykańską ilustratorką i autorką komiksów, która ukończyła Pacific Northwest College of Art. Prowadzi bogatą działalność artystyczną, samodzielnie publikując swoje komiksy i pracując jako redaktorka. Swoimi rysunkami i historiami stara się sięgnąć do najgłębszych uczuć swoich czytelników. Obecnie mieszka w Portland w stanie Oregon.



Skok” to eksplozja odważnych i wyrazistych ilustracji. Na każdej stronie znajdowałem taką porcję oryginalnych rysunków, że miałem ochotę ciągle do nich wracać i na nowo karmić oczy wszystkimi szczegółami.”

Sloane Leong, twórca Prism Stalker



Skok to praca sensoryczna. Przemierzamy światy, doświadczając nastrojów i kultur poprzez wzory i kolory.”

„W tej książce jest ogromna ilość atrakcji dla wszystkich grup wiekowych – zwłaszcza bujne dzieła sztuki, którymi zachwycą się zarówno dorośli, jak i dzieci”.

Skok to ciepła i piękna książka, która pobudzi wyobraźnię na długie lata”.

Daredevils and Warriors

Liczba stron: 164

Tłumacz: Brychrzyński Hubert

Format (wymiary): 20.8x27.8cm

ISBN: 9788363892760

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.