SimCity Społeczności - poradnik do gry - Maciej Jałowiec - ebook

SimCity Społeczności - poradnik do gry ebook

Maciej Jałowiec

0,0
7,88 zł

Opis

Poradnik do gry „SimCity: Społeczności” - piątej części serii o budowie miasta. Materiał zawiera wszelkie potrzebne informacje dotyczące mechaniki rozgrywki i zasad rządzących metropoliami.

SimCity Społeczności - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Bezdomność i pijaństwo (Problemy)
  • Układ ulic (Projektowanie miasta)
  • Zanieczyszczenie (Problemy)
  • Porady ogólne i odniesienia do rozdziałów
  • Wpływ budynków na otoczenie (Projektowanie miasta)
  • Praca i populacja
  • Gospodarowanie przestrzenią (Projektowanie miasta)
  • Pracownicy (Obiekty i rozrywka)
  • Warunkowanie (Obiekty i rozrywka)
  • Dzieci (Obiekty i rozrywka)

Informacja o grze

SimCity Societies to kolejna część bestsellerowej strategiczno-ekonomicznej serii, rozwijanej od końca lat osiemdziesiątych XX wieku. Tym razem w proces produkcji nie zaangażowano jednak zespołu Maxis, lecz studio Tilted Mill Entertainment, z którego wyszły takie gry jak Caesar IV. Wraz ze zmianą tradycyjnego developera pewnej modyfikacji uległa koncepcja zabawy.

Gra SimCity Societies, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 28




SimCity Społecznościporadnik do gry

autor: "Maciej Jałowiec"

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8054-359-1

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=709

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Poradnik do gry - Porady ogólne i odniesienia do rozdziałów

Projektowanie miasta

Początki | Projektowanie miasta

Układ ulic | Projektowanie miasta

Wpływ budynków na otoczenie | Projektowanie miasta

Ekonomiczne konsekwencje rozmieszczania budynków | Projektowanie miasta

Gospodarowanie przestrzenią | Projektowanie miasta

Praca i populacja | Projektowanie miasta

Obiekty i rozrywka

Wprowadzenie | Obiekty i rozrywka

Pracownicy | Obiekty i rozrywka

Dzieci | Obiekty i rozrywka

Warunkowanie | Obiekty i rozrywka

Problemy

Zanieczyszczenie | Problemy

Zarobki i wydatki | Problemy

Bezdomność i pijaństwo | Problemy

Dodatkowe opcje

Akcje specjalne budynków | Dodatkowe opcje

Simowie specjalni | Dodatkowe opcje

Możliwości budynków | Dodatkowe opcje

Akcesoria | Dodatkowe opcje

Wprowadzenie

Witaj w poradniku do SimCity: Społeczności - piątej części serii o budowie miasta. Choć ta odsłona jest zdecydowanie najmniej skomplikowana ze wszystkich, zawiera kilka elementów, które wymagają dość szczegółowego objaśnienia. Mam nadzieję, że niniejszy poradnik rozwieje wszelkie wątpliwości dotyczące mechaniki rozgrywki i zasad rządzących metropoliami.

Większość zagadnień jest ze sobą ściśle powiązana, toteż w różnych częściach poradnika znajdziesz odniesienia do innych rozdziałów, omawiających problemy pośrednio związane z interesującymi Cię kwestiami.

Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę ze Społecznościami, radzę przeczytać najważniejsze działy, tj. Początki i Projektowanie miasta. Jeśli w trakcie zabawy pojawią jakieś pytania, poszukaj na nie odpowiedzi w pozostałych rozdziałach lub zadaj je w systemie komentarzy.

Dział Porady ogólne i odniesienia do rozdziałów spełnia niejako rolę przewodnika po innych działach. Znajdziesz w nim gotowe rozwiązanie swojego problemu lub wskazówkę, do którego rozdziału poradnika zajrzeć, by odszukać potrzebne informacje.

Mam nadzieję, że poradnik odpowie na wszelkie pytania. Życzę miłej, relaksującej zabawy z nowym SimCity!

Minisłowniczek

Poniższe określenia używane są zarówno w grze, jak i w niniejszym poradniku.

Akcesorium - przedmiot nabywany przez Sima. Powoduje wzrost poziomu samopoczucia przez określony czas;

Buntownik - Sim w najgorszym z możliwych nastroju. Buntownik ma to do siebie, że jest gotów przerywać działalność niektórych budowli na kilkanaście godzin;

Dziecko - najmłodszy Sim w rodzinie. Charakteryzuje się brakiem własnego samopoczucia, lecz mimo to może odwiedzać obiekty. Gdy taka sytuacja ma miejsce, wzrasta ogólny poziom samopoczucia całej rodziny;

Obiekt - budynek, w którym Simowie się relaksują, uczą, leczą lub resocjalizują. Do obiektów zaliczamy bary, szkoły, muzea, sklepy, kina, szpitale i więzienia. Wszystkie te budynki wywierają wpływ na samopoczucie Sima;

Ozdoby - pomniki, parki, telebimy i place zabaw. Nie służą bezpośrednio zadowalaniu Simów. Ozdoby są stosunkowo tanimi źródłami takich (głównie) zasobów, jak: kreatywność, produktywność i władza. Ponadto, zajmują niewiele miejsca i mogą pozytywnie wpływać na budynki znajdujące się w najbliższym otoczeniu;

Rodzina - grupa Simów wyróżniająca się tym samym nazwiskiem;

Sim - obywatel Twojego miasta;

Simoleony - waluta obowiązująca w świecie SimCity;

Warunkowanie - zdolność obiektu do wyrównywania samopoczucia Simów do tego samego, średniego poziomu. Zarówno buntownicy jak i ekstatycy stają się tylko (lub aż) zadowoleni;

Zasób - surowiec wykorzystywany w społecznościach. Istnieje sześć zasobów: produktywność, dobrobyt, kreatywność, duchowość, władza i wiedza;

Zdarzenia losowe - wydarzenia, których moment