Silent Storm - poradnik do gry - Szymon "Wojak" Krzakowski - ebook

Silent Storm - poradnik do gry ebook

Szymon "Wojak" Krzakowski

0,0

Opis

Poradnik do gry Silent Storm przeznaczony dla tych, którzy utknęli gdzieś w walce z siłami Aliantów bądź Osi. Znajdziecie tu kompletny opis przejścia gry po każdej ze stron poprzedzony garścią porad.

Silent Storm - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Oś] Pierwsza misja
  • [Alianci] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (2)
  • [Oś] (Północna Anglia) Biuro brytyjskiego komendanta
  • Porady ogólne
  • [Oś] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (1)
  • [Alianci] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (1)
  • [Oś] Baza
  • [Oś] (Ural) Nieznany kompleks
  • [Alianci] Pierwsza misja
  • [Oś] (Północna Anglia) Stara angielska posiadłość

Informacja o grze

Silent Storm to wyprodukowana przez studio deweloperskie Nival Interactive taktyczna strategia turowa w realiach II wojny światowej. Gracz staje na czele oddziału żołnierzy wysłanego daleko na tyły wroga. Twórcy przygotowali dwie duże kampanie, składające się łącznie z 24 misji, a także ponad 75 rodzajów dostępnego uzbrojenia.

Gra Silent Storm, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 75

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Silent Stormporadnik do gry

autor: Szymon "Wojak" Krzakowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=372

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Porady ogólne

[Oś] Pierwsza misja

[Oś] Baza

[Oś] (Północna Anglia) Biuro brytyjskiego komendanta

[Oś] (Północna Anglia) Niewielkie angielskie miasto

[Oś] (Północna Anglia) Angielski magazyn wojskowy

[Oś] (Północna Anglia) Stara angielska posiadłość

[Oś] (Północna Anglia) Skrytka agenta

[Oś] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (1)

[Oś] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (2)

[Oś] (Południowa Anglia) Mała angielska wioska

[Oś] (Południowa Anglia) Miejsce przekazania dokumentów

[Oś] (Południowa Anglia) Angielskie laboratorium

[Oś] (Południowa Anglia) Angielski dom na wsi

[Oś] (Południowa Anglia) Miejsce zaznaczone na mapie

[Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość

[Oś] (Brandenburgia) Niemiecka fabryka broni

[Oś] (Ural) Biuro lokalnego radzieckiego komendanta

[Oś] (Ural) Nieznany kompleks

[Oś] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (1)

[Oś] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (2)

[Oś] (Szwajcaria) Misje losowe

[Oś] Baza organizacji

[Alianci] Pierwsza misja

[Alianci] Baza

[Alianci] (Północna Anglia) Skrytka agenta

[Alianci] (Północna Anglia) Angielski magazyn wojskowy

[Alianci] (Północna Anglia) Stara angielska posiadłość

[Alianci] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (1)

[Alianci] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (2)

[Alianci] (Północna Anglia) Niewielkie angielskie miasto

[Alianci] (Południowa Anglia) Angielski dom na wsi

[Alianci] (Południowa Anglia) Angielskie laboratorium

[Alianci] (Południowa Anglia) Mała angielska wioska

[Alianci] (Hanower) Kwatera niemieckiego wywiadu

[Alianci] (Hanower) Sztab generała Bauera

[Alianci] (Hanower) Niemiecki magazyn

[Alianci] (Hanower) Niemieckie laboratorium (1)

[Alianci] (Hanower) Niemieckie laboratorium (2)

[Alianci] (Ural) Radziecka fabryka wojskowa

[Alianci] (Ural) Nieznany kompleks

[Alianci] (Ural) Biuro lokalnego radzieckiego komendanta

[Alianci] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość

[Alianci] (Brandenburgia) Niemiecka fabryka broni

[Alianci] (Brandenburgia) Niemieckie miasto

[Alianci] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (1)

[Alianci] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (2)

[Alianci] (Szwajcaria) Misje losowe

[Alianci] Baza organizacji

Wprowadzenie

Silent Storm, choć wydany w naszym pięknym kraju ze sporym poślizgiem (ale za to razem z dodatkiem Sentinels i w przystępnej cenie), nadal pozostaje grą znakomitą i jedną z najlepszych w gatunku. Dla tych z Was, którzy utknęli gdzieś w walce z siłami Aliantów bądź Osi, przygotowany został niniejszy poradnik.

Znajdziecie tu, poprzedzony garścią porad ogólnych, kompletny opis przejścia gry po każdej ze stron. Po listę klas postaci, cech, zdolności, umiejętności i innych spraw podstawowych odsyłam do instrukcji. Polski dystrybutor przygotował ją na tyle dobrze, że powtarzanie tu tych samych informacji mijałoby się z celem.

Zapraszam.

Szymon "Wojak" Krzakowski

Porady ogólne

Ukończ trening. Nauczysz się tam wielu podstawowych rzeczy - jak należy poruszać się postacią, jak strzelać, korzystać różnych rodzajów broni i, w końcu, walczyć z żywymi przeciwnikami.

Pamiętaj o tym, że warto przeszukiwać szafy, skrzynie, kufry, ciała wrogów, etc. Możesz znaleźć w nich wiele przydatnych przedmiotów. Naciśnij klawisz

ALT

, aby podświetlić wszystkie użyteczne rzeczy, które znajdują się w zasięgu wzroku, a które może zabrać prowadzona przez Ciebie postać.

Strzelanie długimi seriami wygląda efektownie, ale z efektywnością jest już nieco gorzej. Korzystaj z tej możliwości tylko wtedy, gdy stoisz naprawdę blisko przeciwnika i kule na pewno dosięgną celu.

Pamiętaj, że skuteczność strzelania długą serią działa też w drugą stronę. Jeśli widzisz, że wróg trzyma w rękach karabin maszynowy, postaraj się go załatwić na tyle szybko, by nie miał okazji podejść. Przydatny okaże się w takiej sytuacji snajper, ale możesz również kazać komuś skorzystać ze strzelby - też ma znacznie większy zasięg niż karabin maszynowy.

Zwiadowca i snajper tworzą znakomity duet. Kiedy z pomocą tego pierwszego odkryjesz pozycję wroga, możesz zaatakować ze sporej odległości i w ten sposób wykończyć go bez strat własnych. Pamiętaj, by ustawić obok snajpera żołnierza bądź grenadiera. Przeciwnicy nie pozwolą raczej wystrzelać się jak kaczki i szybko postarają zbliżyć się na tyle, by skutecznie prowadzić ogień.

Zwiadowca pozostaje niezauważony do chwili, gdy zaatakuje. Jeśli jednak uzbroisz go w broń wyposażoną w tłumik, wrogowie nie będą w stanie zorientować się, skąd padają strzały. Przynajmniej przez jakiś czas.

Możesz celować w konkretny punkt ciała przeciwnika. W miejsca "strategiczne" (np. głowę) trafić jest dużo trudniej, ale w przypadku powodzenia wróg odniesie dużo większe obrażenia.

Przeszkody na polu walki są po to, byś z nich korzystał. Ukrywaj się za nimi, a zwiększysz szansę na wyjście z potyczki w jednym kawałku.

Istnieje kilka różnych sposobów prowadzenia ognia. Pamiętaj o nich.

Jeżeli wiesz, że nie zdołasz trafić wroga, nie strzelaj. Być może wystawi się na ostrzał, a wówczas przerwiesz jego akcję i będziesz miał lepszą okazję, by odebrać mu życie.

Jeśli masz problemy ze zdobyciem amunicji (np. do karabinu, który zdobyłeś po zabiciu wroga) zajrzyj do bazy. Schowaj broń w zbrojowni, wyjdź i wróć za kilka chwil - amunicja sobie tylko znanym sposobem zmaterializuje się.

[Oś] Pierwsza misja

Wytyczne:

Zneutralizuj bandytów

[1]

Znajdź i zabij przywódcę bandytów

[2]

Zanieś ciało przywódcy bandytów do samochodu

[3]

Kilku niezbyt przyjaźnie nastawionych do świata osobników zdecydowało się napaść na bank, ale nie dane im będzie uciec z łupem, bowiem w okolicy z bliżej nieznanych powodów pojawiła się prowadzona przez Ciebie postać. Po wysłuchaniu przerażonego cywila czas zabrać się do pacyfikowania bandytów [1]. Na dobry początek kucnij, bo wrogowie zdążyli Cię (1) już zapewne zauważyć, a głupio byłoby zginąć na samym początku. Przed wejściem do banku leży karabin maszynowy (2), który upuścił jeden z zabitych strażników, ale Twój bohater powinien być uzbrojony na tyle dobrze, by poradzić sobie bez niego. Największe zagrożenie stwarza dla Ciebie w tym momencie bandyta (3) stojący przed samochodem, więc to nim zaopiekuj się w pierwszej kolejności. Jeżeli przed rozpoczęciem misji zdecydowałeś się na wybór żołnierza bądź grenadiera, najprościej będzie podejść kilka kroków i uciszyć przeciwnika krótką serią z karabinu maszynowego lub celnie rzuconym granatem. Drugi wróg (4) schowa się najpewniej za samochód, a po chwili dołączy doń przywódca bandytów (5) [2]. Bardzo możliwe, że zaalarmowany strzelaniną przybiegnie z banku następny przeciwnik, więc lepiej bierz się do pracy, bo za chwilę może nie być ciekawie. Na szczęście ci, których trzeba Ci wystrzelać, uzbrojeni są tylko w pistolety, więc kilka serii z karabinu maszynowego powinno szybko załatwić sprawę. Gdy nikt nie będzie już w stanie Ci zagrozić, pozbieraj porozrzucaną broń (szczególnie przyda się w przyszłości pistolet z tłumikiem), a następnie zabierz ciało przywódcy bandytów (to ten w białym garniturze) i przenieś je w pobliże samochodu [3].

[Oś] Baza

Wytyczne:

Zdobądź informacje wywiadowcze na temat kolejnej misji

[1]

Zapoznaj się ze zbrojownią

[2]

Zapoznaj się z lazaretem

[3]

To właściwie nie misja, ale krótki przerywnik, który ma Cię zaznajomić z bazą. Zwiedź ją, bo często będziesz tu wracał.

Wizyta