Sherlock Holmes: The Valley of Fear. Adaptacja klasyki z ćwiczeniami - Artur Conan Doyle - ebook

Sherlock Holmes: The Valley of Fear. Adaptacja klasyki z ćwiczeniami ebook

Arthur Conan Doyle

0,0
12,80 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

The Valley of Fear autorstwa Arthura Conan Doyle'a wydana w 1915 roku jest czwartą i zarazem ostatnią powieścią o przygodach najsłynniejszego detektywa wszechczasów – Sherlocka Holmesa. Powieść dzieli się na dwie części. Pierwsza rozpoczyna się z chwilą, gdy Holmes otrzymuje zaszyfrowany list zapowiadający zabójstwo niejakiego Johna Douglasa. Gdy zagadkowe morderstwo staje się faktem, detektyw i doktor Watson rozpoczynają śledztwo, które prowadzi ich do geniusza zła, profesora Moriarty'ego.Część druga odsłania kulisy zabójstwa Douglasa. Akcja przenosi nas do tytułowej Doliny Trwogi – miejsca drastycznych zbrodni...


Angielski. The Valley od Fear to niekonwencjonalny sposób nauki języka, który łączy lekturę wciągającej historii z rozwiązywaniem pomocniczych ćwiczeń. Podczas czytania opowieści w naturalny sposób przyswoisz słownictwo i konstrukcje leksykalno-gramatyczne oraz utrwalisz umiejętność czytania ze zrozumieniem. Na końcu książki znajdziesz klucz odpowiedzipraktyczny słowniczek angielsko-polski.

Czytaj adaptację i...:
- wciągnij się w intrygującą opowieść o tajemniczej zbrodni i śledztwie prowadzącym do zaskakującego rozwiązania,
- sprawdzaj znaczenie słówek, nie odrywając się od książki dzięki tłumaczeniom na marginesach,
- poznaj angielskie słownictwo na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym (A2-B1),
- ćwicz umiejętność czytania ze zrozumieniem,
- rozwiązuj 65 urozmaiconych ćwiczeń leksykalnych i gramatycznych.

Adaptacja klasyki gatunku ze słowniczkiem i ćwiczeniami!

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MOBI
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.