Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry - Grzegorz "Alban3k" Misztal - ebook
Opis

Poradnik do gry Sherlock Holmes: The Devil's Daughter zawiera rozwiązanie wszystkich pięciu śledztw w grze. Z jego pomocą, będziesz mógł rozwiązać wszystkie łamigłówki i ukończyć minigry występujące w grze. Dokładnie ilustrowana solucja, krok po kroku przeprowadzi Cię przez wyzwania i pozwoli cało wyjść z każdej opresji. Pomoże ona również wybrać odpowiednie dedukcje, konieczne do ukończenia gry i wskaże jak dojść do innych, opcjonalnych hipotez.

Poradnik został podzielony na podrozdziały, opisujące poszczególne zadania do wykonania w danym obszarze rozrywki. Ułatwi to szybką nawigację i przyspieszy dotarcie do trudniejszych momentów gry. W dziewiątej odsłonie gier o Sherlocku, przyjdzie Ci stawić czoło czterem intrygom, które budują fundament pod piątą, finalną sprawę w grze. Wcielisz się w role sławnego detektywa, a okazjonalnie przejmiesz kontrolę nad Watsonem, Tobym - psem Holmesa i Wigginsem.

W poradniku do gry Sherlock Holmes: The Devil's Daughter znajdziesz:

  • Dokładny opis wszystkich pięciu spraw, które musisz rozwiązać Sherlock Holmes;
  • Rozwiązanie wszystkich śledztw, łącznie z wytypowaniem winnych danego przestępstwa;
  • Wszystkie możliwe w grze dedukcje i hipotezy, które prowadzą do rozwiązania śledztwa, w tym również te błędne, pozwalające odtworzyć alternatywne zakończenia;
  • Opis wszystkich zagadek logicznych oraz minigier, wraz z ich opisem przejścia;
  • Zebranie wszystkich dowodów i dokumentów w grze;
  • Analizę wszystkich postaci w grze i wyszczególnienie wszystkich elementów, by stworzyć poprawne portrety;
  • Opis wszystkich 25 osiągnięć w grze.

Poradnik do gry Sherlock Holmes: The Devil's Daughter ułatwia ukończenie kompletu zagadek i śledztw. W opracowaniu opisano również wszystkie osiągnięcia, a także proces skompletowania dowodów i dokumentów w grze.

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama (Ofiarna opowieść)
  • Dedukcje (Ofiarna opowieść)
  • Porady ogólne ()
  • Wizyta w knajpie i śledzenie zagadkowej postaci (Ofiarna opowieść)
  • Dedukcje (Studium w zieleni)
  • Ucieczka przed myśliwym (Ofiarna opowieść)
  • Zawody kręglarskie i zbieranie dowodów (Studium w zieleni)
  • Wejście na teren posesji i analiza dowodów (Ofiarna opowieść)
  • Dom Lorda Marsha i analiza chusty (Ofiarna opowieść)
  • Scotland Yard - analiza zwłok i przedmiotów z miejsca zbrodni (Studium w zieleni)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 61

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Popularność

Podobne


Sherlock Holmes:The Devil's Daughterporadnik do gry

autor: Grzegorz "Alban3k" Misztal

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8060-399-8

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1717

[email protected]

Spis treści

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry

Porady ogólne

Osiągnięcia

Ofiarna opowieść

Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama

Wizyta w knajpie i śledzenie zagadkowej postaci

Wejście na teren posesji i analiza dowodów

Rozmowa z Tomem i analiza pudełka

Śladem zapachu

Dom Lorda Marsha i analiza chusty

Ucieczka przed myśliwym

Dedukcje

Studium w zieleni

Zawody kręglarskie i zbieranie dowodów

Scotland Yard - analiza zwłok i przedmiotów z miejsca zbrodni

Śledztwo w siedzibie klubu

Grub Street

Włamanie pod osłoną nocy

Wizyta w szpitalu i dom Albeita

Rekonstrukcja wydarzeń w świątyni

Dedukcje

Niesława

Mieszkanie Holmesa

Konkluzja sprawy Mary

Rozbrojenie bomby i wizyta w domu Alice

Tawerna zielony smok

Baker street i dom Jeramiaha

Scotland Yard

Klasztor

Dedukcje

Reakcja łańcuchowa

Ratunek poszkodowanych w wypadku

Śledztwo

Kanały

Przesłuchanie podejrzanych

Dedukcje

Sny w gorączce

Dom Holmesa

Cmentarz

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry

Poradnik do gry Sherlock Holmes: The Devil's Daughter zawiera rozwiązanie wszystkich pięciu śledztw w grze. Z jego pomocą, będziesz mógł rozwiązać wszystkie łamigłówki i ukończyć minigry występujące w grze. Dokładnie ilustrowana solucja, krok po kroku przeprowadzi Cię przez wyzwania i pozwoli cało wyjść z każdej opresji. Pomoże ona również wybrać odpowiednie dedukcje, konieczne do ukończenia gry i wskaże jak dojść do innych, opcjonalnych hipotez.

Poradnik został podzielony na podrozdziały, opisujące poszczególne zadania do wykonania w danym obszarze rozrywki. Ułatwi to szybką nawigację i przyspieszy dotarcie do trudniejszych momentów gry. W dziewiątej odsłonie gier o Sherlocku, przyjdzie Ci stawić czoło czterem intrygom, które budują fundament pod piątą, finalną sprawę w grze. Wcielisz się w role sławnego detektywa, a okazjonalnie przejmiesz kontrolę nad Watsonem, Tobym - psem Holmesa i Wigginsem.

W poradniku do gry SherlockHolmes: The Devil's Daughter znajdziesz:

Dokładny

opis

wszystkich pięciu spraw, które musisz rozwiązać Sherlock Holmes;

Rozwiązanie

wszystkich

śledztw, łącznie z wytypowaniem winnych danego przestępstwa;

Wszystkie

możliwe w grze dedukcje i hipotezy, które prowadzą do rozwiązania śledztwa, w tym również te błędne, pozwalające odtworzyć alternatywne zakończenia;

Opis

wszystkich zagadek logicznych oraz minigier, wraz z ich opisem przejścia;

Zebranie

wszystkich dowodów i dokumentów w grze;

Analizę

wszystkich

postaci w grze i wyszczególnienie wszystkich elementów, by stworzyć poprawne portrety;

Opis

wszystkich 25 osiągnięć w grze.

Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Porady ogólne

W menu gry znajdziesz dokładny opis sterowania

Sterowanie

Przed rozpoczęciem rozgrywki warto zapoznać się ze sterowaniem, które jest dokładnie zaprezentowane w opcjach gry.

Poziom trudności

W grze dostępne są dwa poziomy trudności. Wybierz łatwiejszy z nich, by móc ominąć większość łamigłówek i elementów zręcznościowych. Tryb trudny pozbawiony jest tej opcji i jest bardziej wymagający.

Dziennik

Dziennik jest najważniejszym atrybutem pracy Sherlocka. W środku znajdziesz dokładny opis zadań, mapę z lokacjami dostępnymi do podróży oraz dowody i dokumenty powiązane ze śledztwem. Ponadto, możesz w nim wrócić do wszystkich odbytych dialogów, przejrzeć portrety postaci i przeczytać listy powiązane z rozwiązanymi już sprawami.

Dowody

Przy niektórych dowodach będą się wyświetlały dodatkowe ikonki. Świadczy to o tym, że dany dowód może Ci posłużyć w rozmowie z kimś, dodatkowej analizie czy możliwości zabrania dowodu do biblioteki, w celu dalszego zbadania.

Interakcja z obiektami

Gdy naciśniesz na dany obiekt w grze, jego otoczka powinna się zmienić na zieloną, a przybliżenie powinno samoczynnie powrócić na normalny widok. Jeśli tak się nie stało, przedmiot musi zostać dokładniej zbadany, np.: odwrócony lub poddany analizie w trybie detektywa.

Elementy zręcznościowe i zagadki

Jeśli wybrałeś łatwiejszy poziom trudności, większość zagadek możesz pominąć. Uniemożliwi Ci to jednak zdobycie wszystkich osiągnięć w grze. Warto pamiętać, że wyjście ze zbliżenia w trakcie rozwiązywania zagadki działa jako reset - zaczniesz zadanie od początku. Jest to przydatne, jeśli czujesz, że coś ominąłeś, lub niewłaściwie zrobiłeś.

Specjalne zdolności Sherlocka

W trakcie gry, Sherlock możesz aktywować dwa specjalne tryby widzenia. W trybie detektywa, jest on w stanie dostrzec ślady, niedostępne dla nikogo innego. Z kolei w trybie wyobraźni, Holmes jest w stanie odtworzyć dany przebieg wydarzeń.

Podróżowanie po lokacjach

W czasie rozgrywki, wielokrotnie musisz przemieszczać się po mapie. Domyślnie, Holmes będzie podróżował w dyliżansie i w trakcie ładowania będziesz mógł otwierać dziennik i włączać ekran dedukcji. Możesz wyłączyć tę opcję podróżowania w opcach i zdecydować się na klasyczny ekran ładowania.

Ekran dedukcji

Ekran dedukcji służy do łączenia dowodów i snucia dedukcji o przebiegu danej sprawy. Warto łączyć w pary dowody wcześniej, by nie nagromadziło się ich zbyt wiele pod koniec sprawy.

Finalne dedukcje

Pod koniec danej sprawy, będziesz mógł zdecydować się na jedną z dedukcji, wieńczących dane śledztwo. Na ogół, tylko jedna z nich jest poprawna, a reszta błędna. Często możesz wytypować wielu sprawców i dojść do wielu sprzecznych ze sobą hipotez. Nie bój się jednak zaryzykować i wybrać dany wariant, gdyż po jego zakończeniu, gra zapyta czy chcesz spróbować innego rozwiązania lub przyjąć tę dedukcję jako finalną. Zweryfikujesz również, czy uzyskałeś wszystkie dowody w sprawie i jaki procent graczy zdecydował się na taki finał.

Wybory na koniec śledztwa

Każda dedukcja wiążę się z dwoma wyborami. Często możesz uniewinnić daną osobę lub ją skazać. Zdarzają się również sekwencje QTE, które pozwolą Ci kogoś nakryć, zastrzelić itp. Podobnie jak w przypadku dedukcji, wybory nie są ostateczne i możesz spróbować wielu wariantów.

Oznaczenia w poradniku

Możliwe do zebrania dowody są oznaczone kolorem czerwonym, dokumenty - niebieskim, argumenty w dialogach - zielonym, a ważniejsze informacje zostały pogrubione.