Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2006

Sezon na Misia - poradnik do gry ebook

Daniel "Kull" Sodkiewicz

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Sezon na Misia - poradnik do gry - Daniel "Kull" Sodkiewicz

Prócz dokładnej solucji, opisującej krok po kroku kolejne zadania, poradnik zawiera informacje, gdzie ukryto wszystkie odznaki i jak je zdobyć, o „Dzikich wyzwaniach” (minigierki) i „Dzikiej szkole” (sklep z nowymi umiejętnościami dla naszych bohaterów).

Sezon na Misia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Misje] Miasto!
  • [Misje] Sen o Dinkelmanie
  • [Misje] Pobudka w dziczy (część.2)
  • [Misje] Prawie jak kaczka
  • [Misje] Kolejka górska
  • [Misje] Straszliwy Grizzly
  • [Misje] Wielki wyścig
  • [Misje] Rodzinna sprzeczka
  • [Misje] Pobudka w dziczy (część 1)
  • [Misje] Stuknięte kaczory (część 1)

Informacja o grze

Open Season to familijna, przygodowa gra akcji, której fabuła wzorowana jest na animowanym obrazie kinowym o tym samym tytule, za którego powstanie odpowiada wytwórnia Sony Pictures Animation.

Gra Open Season, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, X360, PSP, NDS, GCN, Wii. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.

Opinie o ebooku Sezon na Misia - poradnik do gry - Daniel "Kull" Sodkiewicz

Fragment ebooka Sezon na Misia - poradnik do gry - Daniel "Kull" Sodkiewicz

Sezon na Misiaporadnik do gry

autor: Daniel "Kull" Sodkiewicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=564

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wstęp

[Misje] Sen o Dinkelmanie

[Misje] Miasto!

[Misje] Pobudka w dziczy (część 1)

[Misje] Pobudka w dziczy (część.2)

[Misje] Rodzinna sprzeczka

[Misje] Wielki wyścig

[Misje] Straszliwy Grizzly

[Misje] Kolejka górska

[Misje] Droga pod górę

[Misje] Z górki na pazurki

[Misje] Stuknięte kaczory (część 1)

[Misje] Prawie jak kaczka

[Misje] Stuknięte kaczory (część 2)

[Misje] Wielka przeprawa

[Misje] Tama bobra

[Misje] Skalista rzeka

[Misje] Chata Shana

[Misje] Wezwanie do walki, Bitwę czas zacząć

[Misje] Bitwę czas zacząć

[Misje] Drzewo wiewiórczego klanu (wiewiórki)

[Misje] Propanem ich - kaczki (cześć 1)

[Misje] Droga wolna - kaczki (cześć 2)

[Misje] We własne sidła (Skunksy)

[Misje] Bobrza wyrzutnia - bobry (cześć 3)

[Misje] Piłaaaa Łańcuchowa

[Misje] Szalony Bóbr - bobry (cześć 2)

[Misje] Shan - Ostatnie starcie

Wstęp

"Sezon na misia" (nazwa angielska - "Open Season") to gra dla dzieci, łącząca w sobie elementy platformówki, akcji i gier logicznych. Program nie wymaga od graczy wygórowanych umiejętności i stanowi przyjemną rozgrywkę dla najmłodszych (teoretycznie od lat 3).

Jeżeli jednak chcemy odkryć wszystkie materiały bonusowe w dziale "Album Beth", okazuje się, iż nie jest to takie proste. Podczas kolejnych misji (a jest ich 27) musimy zbierać poukrywane na planszach tak zwane "odznaki". Łatwo je przeoczyć, duża czasu tracimy też na ich szukanie, gdy nie wiemy dokładnie gdzie zostały ukryte. W poradniku jaki właśnie czytasz zawarłem dokładne informacje, gdzie ukryto wszystkie odznaki i jak je zdobyć (wszystko udokumentowane jest czytelnymi screenami).

Prócz dokładnej solucji, opisującej krok po kroku kolejne zadania, poradnik zawiera informacje o "Dzikich wyzwaniach" (minigierki) i "Dzikiej szkole" (sklepik z nowymi umiejętnościami dla naszych bohaterów).

A oto kilka podstawowych, ale ważnych porad związanych z grą i poradnikiem:

W dziele "OPCJE" proponuję zmienić ustawienie "KAMERA" na "NORMALNA". Dzięki temu sterowanie kamerą za pomocą myszki, stanie się bardziej intuicyjne.

Jeżeli nie zdobędziesz wszystkich "odznak" na danej planszy, nie musisz walczyć do upadłego, aby tego dokonać. Możesz wykonywać kolejne misje, a po brakującą "odznakę" wrócić, włączając z menu gry "POWTÓRKI". Np.: na planszy znajdują się 4 odznaki, a ukończyłeś misję znajdując jedynie dwa świecidełka. Gdy po raz kolejny zagrasz w tą samą misję poprzez jej wybór w dziale "POWTÓRKI", do zebrania zostaną Ci tylko brakujące dwie "odznaki".

Nie musisz stresować się i unosić ambicją zdobywania wszystkich Dzikich Punktów podczas misji. Punkty te otrzymujemy niemal za każdą czynność - a nie potrzeba ich wiele, aby kupić nowe umiejętności dla naszego bohatera. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym poradniku w dziale "Dzika szkoła".

Poradnik był pisany na podstawie polskiej wersji gry na platformę PC, jest on jednak w pełni kompatybilny z wersjami Xbox, PS2 i Gamecube.

W poradach do konkretnych misji (szczególnie tych początkowych) zawarte są informacje dotyczące wykonywania podstawowych czynności naszymi bohaterami (w grze wcielamy się zarówno w Bogusia jak i Elliota). Czytając poniższą solucje, przejdziesz więc tutorial z obsługi gry.

Jak na dzisiejsze czasy, wymagania systemowe gry są naprawdę niewielkie. Na sprzęcie z procesorem AMD 1,5 GHz, kartą graficzną Radeon 9500 i pamięcią DDR 512 MB, program chodzi bardzo płynnie w najwyższych rozdzielczościach.

Podczas gry zbierasz tak zwane "Odznaki", zostały one podzielone na kilka kategorii: Odpady, Motyle, Żołędzie, Grzyby, Chrząszcze, Pióra, Kwiaty, Liście i Ślady. Opis zebrania wszystkich odznak jest opisany szczegółowo w solucji. Gdy zbierzemy wszystkie odznaki danego rodzaju, w dziale "Album Beth" zostaną odblokowane bonusowe materiały na temat gry "Sezon na misia".

W "Albumie Beth" znajduje się dział z dodatkowymi materiałami, po uzbieraniu "Kumpli Bogusia". Przyjaciół naszego misia zdobywamy przechodząc kolejne misje.

Należy też pamiętać, iż nie wszystkie odznaki porozrzucane na planszach są od razu widoczne. Niektóre z nich trzeba wywąchać - klawiszem

[C]

.

Wywąchać można też dodatkowe życie dla naszego misia. Z krzaków świecących na czerwono można zjeść jagody klikając na nie prawym klawiszem myszki.

Jeżeli nie wiesz co zrobić w danej chwili poszukaj miejsca oznaczonego przez jasno świecące latające motyle. W taki sposób są oznaczone w grze miejsca, które musisz (lub powinieneś) odwiedzić, aby przejść dalej.

Kierunek w jakim masz iść jest zazwyczaj wskazany przez drogowskazy - drewniane strzałki.

Nie martw się gdy zginiesz. Każdą misję możesz powtarzać dowolną ilość razy. Co więcej, gdy zaczynamy misję po straceniu życia, nie ma na niej już myśliwych których wcześniej przestraszyliśmy.