Sekrety małżeństwa - Julia Quinn - książka

Sekrety małżeństwa książka papierowa

Julia Quinn

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Finalistka RITA Award 2016 dla najlepszego romansu historycznego

„Humor, zmysłowość i wdzięk splecione w romans doskonały”.
„ROMANTIC TIMES”

Sir Richard Kenworthy musi w ciągu dwóch tygodni znaleźć w Londynie narzeczoną i wziąć z nią ślub. W tej sytuacji nie ma zbyt wysokich wymagań. Kiedy podczas wieczoru muzycznego w pewnym domu dostrzega Iris Smythe-Smith, jest przekonany, że spotkał właściwą pannę.

Iris jest wykształcona, ma poczucie humoru, a na dodatek gra na wiolonczeli. Należy jednak do kobiet, których mężczyźni nie zauważają od razu. Kiedy więc Richard Kenworthy zaczyna o nią zabiegać z zastanawiającą
energią, robi się podejrzliwa. Gdy sir Richard wikła ją w szczególnie bolesny skandal, jest pewna, że on coś ukrywa. Nie potrafi wytłumaczyć sobie jego zachowania, a jest ono coraz bardziej intrygujące. Iris przeczuwa tajemnicę i nawet nie spodziewa się, jak jej przeczucie się spełni…

Julia Quinn skończyła Harvard, potem studiowała medycynę na Uniwersytecie Yale. Nie została jednak lekarzem, tylko jedną z największych gwiazd romansu historycznego. Jej powieści są wydawane w USA w blisko milionowych nakładach, wyróżniane najważniejszymi nagrodami, w tym kilkukrotnie najbardziej prestiżową: RITA Award. Zajmują najwyższe miejsca na listach bestsellerów. Wspaniałe dialogi i niezapomniane postacie bohaterek – pełnych energii, odważnych kobiet, gotowych łamać konwenanse epoki – nadają nieodparty urok błyskotliwym powieściom Julii Quinn, nazywanej współczesną Jane Austin.

Liczba stron: 352

Format (wymiary): 13.0x20.5cm

ISBN: 9788324160495

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.