Sekrety jedzenia - Fiedoruk Andrzej - książka

Sekrety jedzenia książka papierowa

Andrzej Fiedoruk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

54,90 zł
od 27,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

A gdyby tak móc zajrzeć do wszystkich kuchni, garnków, pieców, restauracji i za sklepowe lady? Posmakować potraw z antycznych stołów i peerelowskich imienin u cioci, gdzie jest flaszka, dwie butle wina, śledź, pączki i wieprzowina… Wyruszyć w niezapomniany rejs MS „Piłsudskim”, na pokładzie którego w chłodni zamknięto 40 ton jajek, a na śniadanie kelnerzy serwują kawior i pasztet sztrasburski. Szepnąć do ucha Herbertowi Hoonerowi obietnicę: Kurczak w każdym garnku i samochód w każdym garażu, a po chwili w podlaskiej wsi moczyć, panierować i smażyć prawdziwki. Ukoić pragnienie polo cocktą w Kingsajzie i głód zawiniętą w płótno słoninką…
W elegancki wieczór przeczesać bujne włosy pomadą z masła i z braćmi Pretosjan spróbować kawioru, popijając w zatłoczonym barze martini ? wstrząśnięte, nie mieszane. Na gwarnym targu rozróżnić prawie 10 tysięcy zapachów, a o północy w skórzanym okryciu piec mięso na rozgrzanych kamieniach lub kłach mamuta. Zobaczyć drewniane lodówki w Chicago, spróbować foie gras we Francji. Uścisnąć dłoń Ćwierczakiewiczowej i odkryć tajemnicę 365 obiadów za 5 złotych.
A na koniec zapamiętać! Gdy ktoś pyta: śledź normalnie, czy dyżurny? Zawsze odpowiadać: dyżurny! - żeby na chwilę wyjęty z chłodziarki, mógł spokojnie powrócić na wystawę, a gorzałka trafić do gardła!
Och…, jak byłoby smacznie! Musisz odbyć tę podróż z Sekretami jedzenia. Podlaskie domowe imprezki, umami, szarlatani w supermarketach i kanibale czekają właśnie na Ciebie!

Liczba stron: 168

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788377296448

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.