Sekretna historia ludz... skarpetek Tom 2 - Bednarek Justyna - książka

Sekretna historia ludz... skarpetek Tom 2 książka papierowa

Justyna Bednarek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,99 zł
od 25,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Poradnia K
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

SKARPETKI MIESZAJĄ W HISTORII ŚWIATA. I TO JAK!

Czy wiecie, dlaczego Mona Lisa z obrazu Leonarda da Vinci tak dziwnie się uśmiecha? Słyszeliście może, co wyprawiały skarpetki na Morzu Południowochińskim albo na Dzikim Zachodzie? Jak doszło do powstania w Londynie Opowieści wigilijnej? I co się stało z Łajką, czyli psem, który został wystrzelony w kosmos? A może historia filmu zaczęła się zupełnie inaczej niż piszą o tym w książkach?

Takie fascynujące tajemnice można odkryć tylko w napisanych i zobrazowanych na nowo dziejach świata autorstwa dwojga wybitnych autorów: Justyny Bednarek i Daniela de Latoura. Tym razem są to sekretne wydarzenia, które zdarzyły się ludz… skarpetkom od renesansu do współczesności. Historia, sztuka, nauka, literatura, muzyka, film… Wszędzie tam niejedna wybitna skarpetka zostawiła odcisk swojej pięty.

Nie wierzycie? To przeczytajcie! Być może uda się Wam również zajrzeć w przyszłość…

Wydawnictwo Poradnia K przedstawia drugi tom Sekretnej historii ludz… skarpetek – najlepiej sprzedającej się książki dla dzieci w roku 2022! Pierwsza część dziejów tekstylnych bohaterek zdobyła tytuł Bestsellera Empiku 2022 i zawojowała listy najchętniej czytanych i wypożyczanych książek w całym kraju. Zdobyła znakomite recenzje i – co najważniejsze – miłość małych czytelników. Kolejny tom zatem również skazany jest na sukces!

Liczba stron: 160

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788367195737

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.