Second Sight - poradnik do gry - Artur "Roland" Dąbrowski - ebook
PROMOCJA

Second Sight - poradnik do gry ebook

Artur "Roland" Dąbrowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Second Sight zawiera kompletną solucję, a także kilka działów dodatkowych: porady, opisy broni i umiejętności oraz zestawienie bohaterów. Oznacza to, że znajdziemy w nim wszystko, czego potrzebujemy, by poznać grę od podszewki.

Second Sight - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Solucja] Etap 10
  • [Solucja] Etap 14
  • [Solucja] Etap 1
  • [Solucja] Etap 6 cd.
  • [Solucja] Etap 13
  • Moce
  • Porady
  • [Solucja] Etap 5 cd.
  • [Solucja] Etap 2
  • [Solucja] Etap 6

Informacja o grze

Second Sight to kolejna propozycja studia Free Radical Design, które zasłynęło przede wszystkim za sprawą wydawanej na platformy nowej generacji serii TimeSplitters a także hitowego Goldeneye 007 na Nintendo 64.

Gra Second Sight, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PS2, XBX, GCN, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 34

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Second Sightporadnik do gry

autor: Artur "Roland" Dąbrowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=384

[email protected]

Spis treści

Wstępniak

Porady

Moce

Broń

Postacie

[Solucja] Etap 1

[Solucja] Etap 2

[Solucja] Etap 3

[Solucja] Etap 3 cd.

[Solucja] Etap 4

[Solucja] Etap 4 cd.

[Solucja] Etap 5

[Solucja] Etap 5 cd.

[Solucja] Etap 6

[Solucja] Etap 6 cd.

[Solucja] Etap 7

[Solucja] Etap 7 cd.

[Solucja] Etap 8

[Solucja] Etap 8 cd.

[Solucja] Etap 9

[Solucja] Etap 9 cd.

[Solucja] Etap 10

[Solucja] Etap 11

[Solucja] Etap 11 cd.

[Solucja] Etap 12

[Solucja] Etap 13

[Solucja] Etap 14

[Solucja] Etap 14 cd.

[Solucja] Etap 15

[Solucja] Etap 15 cd.

[Solucja] Etap 16

[Solucja] Etap 17

[Solucja] Etap 17 cd.

Wstępniak

Second Sight to wirtualny thriller z najwyższej półki. Wcielamy się w nim w niejakiego Johna Vattica, który już niebawem przekona się, że jest istotnym ogniwem w pewnym projekcie laboratoryjnym. Ucieka on w trakcie badań, odkrywając u siebie paranormalne zdolności. Jeśli chcecie dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi - zapraszam do zabawy.

Poradnik, który przygotowałem, zawiera kompletną solucję, a także kilka działów dodatkowych: porady, opisy broni i umiejętności oraz zestawienie bohaterów. Oznacza to, że znajdziemy w nim wszystko, czego potrzebujemy, by poznać grę od podszewki.

Zapraszam,

Artur "Roland" Dąbrowski

Porady

Jonh Vattic został obdarzony paranormalnymi zdolnościami, które często są naszym kluczem do zwycięstwa. W

Second Sight

praktycznie wszystkie moce się przydają i nie da się o żadnej z nich powiedzieć, że jest bezużyteczna. Dlatego obserwujemy cały czas niebieski pasek w lewym górnym rogu, który reprezentuje ilość pozostałej - że tak to nazwę - many. Jeśli wiemy, że za chwilę spotkamy się z wrogiem, czekamy, aż energia ta się odnowi, abyśmy byli gotowi do starcia. Przed każdą walką robimy użytek ze zdolności regeneracji. Jeżeli w trakcie korzystania z którejś mocy mana się skończy, na chwilę stracimy panowanie nad bohaterem, a ekran stanie się niewyraźny, dlatego warto zdjąć palec z guzika myszy na sekundę przed.

O ile pasek many samoistnie się regeneruje, a skończenie się jej niczego poważnego nie czyni, o tyle stan zdrowia jest bardziej istotny, wszak wiadomo, co oznacza jego spadek do zera. Tak więc dbamy o niego szczególnie, korzystając w każdej wolnej chwili ze wspomnianej już zdolności regeneracji. Do podrasowania miernika energii fizycznej służą także apteczki (o kolorze zielonym). Jest ich co prawda niewiele w całej grze, jednak uleczają nas całkowicie w ciągu sekundy i nigdy się nie kończą.

W walce często zdarzy nam się, że przeciwnik powali nas na ziemię (tyczy się to pojedynków kontaktowych). Wówczas bohater będzie leżał na ziemi i zanim się podniesie, minie kilka sekund. Aby zdecydowanie go ponaglić, przyciskamy którykolwiek z przycisków - John wstanie jakby natchnięty nowym życiem.

W pewnym momencie spotykamy w grze Shock Trooperów (takich gości w czarnych ubraniach i maskach). Są to najtrudniejsi przeciwnicy w całej grze (nie licząc bossów), więc wypada mi o nich tu trochę wspomnieć. Najlepszą taktyką w walce z nimi jest korzystanie z telekinezy. Chwytamy jegomościa i kładziemy na ziemię, najlepiej uderzając nim wcześniej o ścianę lub o jakiś inny obiekt. Następnie podbiegamy do niego i uderzamy kilka razy nogą. Jeśli się podniesie, zaczynamy go zażarcie uderzać pięściami, tak aby nawet nie zdążył się zorientować, za co. Dzięki temu sposobowi zaoszczędzamy amunicję i zdrowie. Oczywiście taktyka ta nie dotyczy tylko Shock Trooperów - możemy ją wypróbować także w pojedynkach z innymi rodzajami wrogów.

W grze nieraz przyjdzie nam działać we dwójkę czy nawet w grupie. Wtedy w prawym górnym rogu pojawią się ikonki postaci, z którymi kooperujemy, wraz z paskami reprezentującymi ich stan zdrowia. Pamiętamy, że w razie utraty jednego z kompanów misja kończy się niepowodzeniem, i dbamy o to, by byli w dobrej kondycji.